Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mening datum vrijgezellenfeest

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Jun 2019 23:09

Mening datum vrijgezellenfeest

Ik moet even bij jullie checken of ik nou terecht of onterecht bezorgd ben. De vriendengroep van mijn vriend appte wanneer wij op vakantie gaan ivm het organiseren van zijn vrijgezellenfeest. Nu kreeg ik te horen dat ze nu twee datums in de groep hebben die kans maken, namelijk 5 dagen voor onze bruiloft en de week daarvoor. En eerlijk gezegd wordt ik daar dus echt zenuwachtig van. Wat als ze dingen gaan doen waar je gewond kan raken of "lelijk" op de foto's. Ben ik te bang of is het inderdaad wel erg dicht op onze trouwdag?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Jun 2019 23:11

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

5 dagen ervoor zou ik ook niet relaxt vinden. De andere dag zou ik geen problemen mee hebben.
2015 💙
<<

Anoniem272

Bericht 23 Jun 2019 23:24

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Als je zo gaat denken, kun je dus de laatste dagen vóór je bruiloft beter binnen gaan zitten in een fort van kussens of zo?

Je kunt ook nog thuis van de trap vallen.

Ik vind het een beetje overdreven bezorgdheid.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 24 Jun 2019 00:23

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik ben eigenlijk niet anders gewend met vrijgezellenfeesten, dat het ongeveer een week voor de bruiloft is.
10.04.17
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1703

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 24 Jun 2019 06:52

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Hier waren de vrijgezellen feesten ook het weekend voor de bruiloft
Juli 2019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Jun 2019 07:03

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Filoria schreef:Als je zo gaat denken, kun je dus de laatste dagen vóór je bruiloft beter binnen gaan zitten in een fort van kussens of zo?

Je kunt ook nog thuis van de trap vallen.

Ik vind het een beetje overdreven bezorgdheid.


Haha ja dit. De meeste ongelukken gebeuren nog altijd in en rond het huis. Ik zou me er niet druk over maken. Wanneer heb je zelf je vrijgezellenfeest dan? Misschien wel dezelfde datum :wink:
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 24 Jun 2019 07:13

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Mijn man (haha, ik kan dit dus nog niet zo serieus zeggen) had ook een week ervoor. Ik had er zelf niet over nagedacht, maar mensen in mijn omgeving attendeerden me erop dat als hij zou gaan paintballen het wel voor blauwe plekken in zijn gezicht kon zorgen. Dat vond ik toen ineens toch stom. Ik heb zijn vriend toen geappt met precies dit en en de vraag om vooral alles met hem te doen, maar dus liever geen blauwe plekken op een zichtbare plaats. Die vriend appte toen dat hij hem weer heel terug zou brengen, waarop ik dus zei dat dat niet hoefde, als de schade maar een beetje onder zijn pak zou passen. Ze hebben een superleuke dag gehad en ik kreeg hem weer heel terug.

Ik weet niet of het overdreven bezorgdheid was. Ik had het zelf in eerste instantie niet bedacht, maar ik vond het toch vervelend toen iemand dat idee in mijn hoofd had gestopt en door dat appje kon ik het weer loslaten. Dat zou je dus ook kunnen doen.

Tenzij je echt bang bent dat hij een been breekt of zo, maar dat kan echt altijd wel gebeuren, dus dat zou ik wel los proberen te laten.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 24 Jun 2019 07:56

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Haha mijn man droeg tijdens de bruiloft meer make-up dan ik dankzij een lekker paintballetje naast zijn oog (was overigens vooral een domme actie van hem zelf om zijn bril even af te zetten. Je kon er gelukkig niets meer van zien. Enige tip van mij is dus even zeggen dat hij vooral niet de bescherming in z'n gezicht af moet doen. Verder juist heel leuk een week van te voren. Op de bruiloft kennen alle mensen die erbij waren elkaar dan nog goed van de week ervoor en dat geeft direct leuke gespreksstof. Bij ons lagen de vriendengroepen elkaar ver voor de bruiloft niet zo, dankzij de vrijgezellendagen een week voor de bruiloft leek het, samen met de familieleden die erbij waren, een grote groep die bij elkaar hoorden. Bij een vriendin hadden we een behoorlijke tijd voor de dag het vrijgezellenfeest en die connectie tijdens de bruiloft was weer helemaal afgezakt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jun 2019 08:25

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik zou dat ook niet chill vinden. Ik zou dus kijken of het eerder kan. Sowieso is het best relaxed om het laatste weekend voor je bruiloft nog even samen wat dingen te kunnen regelen en niet mega brak te zijn.

Ik zou zelf twee weken van te voren normaal vinden, volgens mij is dat het bij onze vrijgezellenfeesten meestal ook zo, soms nog wel langer van te voren. Vind het naar vrienden toe ook wel prettiger, anders zijn ze twee weekenden achter elkaar met jullie bruiloft 'bezig'.

Dus ja ik snap je wel.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 24 Jun 2019 09:15

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik zou het 5 dagen van te voren wel arelax vinden omdat ik weet hoe de mannen er meestal aan toe zijn na zo'n vrijgezellenweekend. Dan is mijn vriend straks nog brak op zijn eigen bruiloft, haha. Verder zou het me niet uitmaken, liever geen verwondingen in zijn gezicht inderdaad. Weet je wat ze gaan doen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Jun 2019 09:34

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik zou aangeven dat de datum je op zich niet uitmaakt maar dat je wel hoopt dat ze er met hun activiteiten rekening mee willen houden dat je graag een ongehavende man naast je hebt staan op de dag van jullie bruiloft. Als je dit met een knipoog brengt dan komt je boodschap zeker over maar houd je het ook een beetje luchtig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Jun 2019 09:38

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik ben best angstig aangelegd, maar ik geloof dat dit niet in me op zou zijn gekomen. Sowieso lijkt het me wel dat ze niet iets gaan doen waarbij de kans echt groot is dat je gewond raakt. Natuurlijk kan er bij elke activiteit wel iets gebeuren, maar dan kan hij ook geen boodschappen meer gaan doen o.i.d. de dagen voor de bruiloft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Jun 2019 09:39

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Marin schreef: Vind het naar vrienden toe ook wel prettiger, anders zijn ze twee weekenden achter elkaar met jullie bruiloft 'bezig'.

Dus ja ik snap je wel.


Maar daar kiezen ze dan toch zelf voor?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 24 Jun 2019 09:42

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Van mijn ceremoniemeester mocht ik de dagen voor de bruiloft ook niks doen op de fiets. “Je mag de dag ervoor wel naar de bioscoop. Met de taxi.” :laughcry:

Ik heb op een ladder de ramen gewassen :smile:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 24 Jun 2019 11:40

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Ik zou m er niet te druk over maken, evt je voorkeur aangeven voor de eerste datum

Bij mij klapte 2 dagen voor de bruiloft thuis een ballon op m'n oog, met make-up is m'n blauwe oog goed gecamoufleerd en het was een goed verhaal voor later

Ik wil maar aangeven dat er toch wel wat kan gebeuren
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Jun 2019 12:11

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Niet alle vrijgezelle feesten zijn ruig. Ik heb er een gehad waar we niet veel meer deden dan een soort van voetgolf en een BBQ.
Bij een andere gingen we karten, sumoworstelen met van die dikke pakken en eten en naar een café. Niets ruigs aan lijkt mij.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Jun 2019 13:23

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Lady schreef:Ik zou aangeven dat de datum je op zich niet uitmaakt maar dat je wel hoopt dat ze er met hun activiteiten rekening mee willen houden dat je graag een ongehavende man naast je hebt staan op de dag van jullie bruiloft. Als je dit met een knipoog brengt dan komt je boodschap zeker over maar houd je het ook een beetje luchtig.


Dit zou ik ook doen.
december 2016
juli 2019
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 25 Jun 2019 19:25

Re: Mening datum vrijgezellenfeest

Goede adviezen, ik moet het inderdaad ook een beetje loslaten.
De tip van Lady is inderdaad wel goed, dat ga ik doen.

Fred, dat karten was nu juist waar mijn vriend op een ander vrijgezellenfeest met zwaar gekneusde ribben is teruggekomen. HIj kon 2 weken niet goed rechtop zitten. Maar ja, het komt vast goed.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers