Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe gaat het nu met Sterremaan,

<<

Sterremaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 12:30

Bericht 05 Mrt 2015 14:33

hoe gaat het nu met Sterremaan,

Long time no see, moeten velen van jullie denken. Of wie is zij, of waar hing ze uit.

Nou gewoon in mijn iets te ruim geworden velletje.

Ik kon ook niet meer terug vinden, waar ik was gebleven, en de reden waarom ik even niet hier te vinden was, lag niet aan jullie.

Laat ik maar beginnen ergens, ik was vorig jaar door gestuurd naar het ziekenhuis in Rotterdam, om daar als laatste strohalm halm, toch de proef met de pomp te proberen. Maar waarschijnlijk de wet van Murphy of het feit dat ik dus wel gewoon op vrijdag de 13de geboren had moeten zijn, ging het mis bij eigenlijk al de operatie, geen plek in het ziekenhuis, dus heen en weer geslingerd, en de verkeerde medicatie,
Dus na een dikke week gesprek met de arts, dat ik in de aftakeling fase zou komen.
Weg strohalm, weg vloer.

Maar goed kon omhoog borst vooruit, we gaan eruit halen wat erin zit.
Dus mee met de Rode kruis vakantie, ik was zo gelukkig,
Maar ik werd ziek, door verslikken een zware longontsteking, en werd in de nacht van woensdag op donderdag met de nodige alarm bellen van Texel gehaald, en werd door gebracht naar Alkmaar,
Eerst naar de ic, en nog ander halve week in Alkmaar gelegen.

Het verslikken werd steeds erger en ook andere functies,
Toen ik nog geen week thuis was werd ik met spoed naar, Rotterdam gebracht voor dat onderzoek hadden ze een soort port a card geplaatst, en die was gaan ontsteken.

En zo kwam ik nog zwakker thuis,

Zo dacht ik die arts heeft het nog over jaren de aftakeling, maar dat was dus niet zo. Slikken, werd steeds slechter, ik had al wel een sonde,

Dit jaar januari werd ik weer ziek, na daarvoor ook al tig longontstekingen, kwam er toch weer een klap, weer opname,en nu thuis, maar de diagnose is slecht, artsen weten het niet meer, er is een Niet reanimeren verklaring.

En mijn dag, veel medicatie, sonde zuurstof, en alleen kunnen liggen,

Maar ik zou sterremaan niet zijn als ik op zoek ga naar wat ik nog wel kan, zoals het dichten, schrijven, storm, haken, inzetten voor goede doelen.

Maar ook is sterremaan reëel door te zeggen eens komt de dag dat ik het moet of mag loslaten.

Carpe Diem.
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 14:36

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik ben er stil van. Wij hebben nooit contact gehad ofzo maar ik denk wel regelmatig aan jou. Ik heb geen woorden voor wat jij moet doormaken, ik kan niet meer dan je veel kracht en sterkte sturen en in gedachten af en toe proberen je wat positiviteit te sturen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Mrt 2015 14:40

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Eigenlijk wilde ik hetzelfde zeggen als Charles. Geen woorden, wel een dikke knuffel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem117

Bericht 05 Mrt 2015 14:41

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik ben er ook stil van. En verdrietig. Ik lees al zoveel jaren mee op het yesforum (ik was Phine, Ecrits en Jolie) en vind het echt heel erg naar om te lezen dat het zo slecht met je gaat, terwijl je altijd zo lief, medelevend en positief was. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 18:56

Bericht 05 Mrt 2015 14:42

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje meid wat een heftige tijd heb je achter de rug. En wat lijkt het mij moeilijk dat je lichaam je zo in de steek laat. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop voor je dat je vreugde kan halen uit de dingen die wel kan. :hug:
april 2012
juni 2014
mei 2017
<<

Patsy

Bericht 05 Mrt 2015 14:43

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje zeg! Ik had zo gehoopt dat het beter zou gaan met je. Wat krijg jij een hoop op je bordje zeg.

Ik vind het knap dat je altijd zo positief bent. :hug:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2015 14:44

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

ik vind jou altijd z'n sterke vrouw. Ik volg jou op facebook.

Wens jou veel sterkte en een dikke knuffel :hug:
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2015 14:48

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Veel sterkte Sterremaan!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Mrt 2015 14:50

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat een verhaal Sterremaan. Heel veel sterkte en ook ik denk regelmatig aan je!

♥♥
<<

Anoniem122

Bericht 05 Mrt 2015 14:54

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ben ook even stil van je bericht.. Wat krijg jij veel te voorduren zeg.. Heb zoveel respect voor jouw positieve instelling en ik wil je heel veel sterkte wensen!!
<<

Anoniem126

Bericht 05 Mrt 2015 14:58

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 05 Mrt 2015 14:58

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat een verdrietige update. Veel sterkte Sterremaan.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3848

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 05 Mrt 2015 15:02

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik heb er geen woorden voor Sterremaan. Wel heb ik ontzettend veel bewondering voor je positiviteit. Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 05 Mrt 2015 15:04

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat naar om te lezen Sterremaan. Ik vroeg me pas nog af hoe het met jou zou zijn, maar dit had ik niet verwacht.

Sterkte.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem222

Bericht 05 Mrt 2015 15:18

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Hee Sterremaan, wat fijn om eens weer wat van je te horen! Maar niet leuk om te horen wat de afgelopen tijd je allemaal gebracht heeft. Heel veel sterkte.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 05 Mrt 2015 15:43

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje! Ik ken je niet van eerder, maar wat bijzonder dat je dit hier deelt. Heel veel sterkte!
<<

Elmo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 10:50

Bericht 05 Mrt 2015 15:44

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje Sterremaan, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat je kracht haalt uit de dingen die je nog wel kunt. :hug:
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 05 Mrt 2015 15:44

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje wat heftig allemaal....heel veel sterkte :hug:
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem321

Bericht 05 Mrt 2015 15:45

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Lieve Sterremaan, fijn om weer wat van je te horen!
Ik bewonder je kracht en het vermogen om overal het positieve van in te zien.
Heel veel sterkte toegewenst met alles.

:sunny: :hug:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Mrt 2015 15:50

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje sterremaan, wat een verhaal. Ik denk ook nog geregeld aan je (ik was Marjolaine, ik ben in het ziekenhuis in leiden nog eens bij je langsgeweest jaaaaaaren geleden).
Woon je nog steeds in V (of was het A?) ?
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Mrt 2015 15:54

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje, net als veel meiden ben ik sprakeloos. Ik volg je op Fb, ik lees vaak dingen van je maar ik had geen idee dat het zó slecht ging. Uit de verhalen lees ik ook regelmatig pijnlijke dingen over vriendschappen waarin je teleurgesteld raakt, en dat vind ik zo erg.

Ik kan alleen maar naar je kijken en denken 'wat knap, dan mag ik klagen over kleine dingen maar het is niks, niks vergeleken bij jou'. Ik vind het zwaar wat je doormaakt, heel zwaar en hoop dat de tijd die je nog hebt door kan brengen op de meest aangename manier. Sterkte!
<<

Anoniem148

Bericht 05 Mrt 2015 15:56

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik las voorheen altijd mee en had je gemist op dit forum. Ik vind het een verdrietige update, had gehoopt dat het beter met jou ging. Ik heb er geen woorden voor alleen dat ik het knap vind dat je steeds blijft doorgaan!
Ik wil je een knuffel geven en heel veel sterkte wensen.
<<

Sterremaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 12:30

Bericht 05 Mrt 2015 16:07

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Lieve dames,

Ik blijf ook nog gewoon de gekke Sterremaan, hoor.
Ik had ook gehoopt iets anders neer te kunnen zetten.
Maar weet dat ik mij altijd door jullie gesterkt heb gevoelt,
De ontmoetingen, want dacht je van Paul de Leeuwarder, en wat jullie nog meer voor mij hebben gedaan in wezenlijke dingen.

Ik ben nu erg benieuwd hoe is het met jullie?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Mrt 2015 16:25

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Met mij gaat het goed. Twee jaar geleden een huis gekocht in Amsterdam, getrouwd met de vader van m'n zoontje (zoontje wordt 3 in april). Ik ga je een PM sturen!
#teammaple🍁
<<

Anoniem156

Bericht 05 Mrt 2015 16:27

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Jeetje Sterremaan, ik krijg kippenvel van je berichtje.
wat ben jij een sterke vrouw, je blijf zo positief! Ik vind je een voorbeeld voor anderen!
heel veel sterkte!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers