Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slecht in slaap komen s avonds

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 30 Dec 2017 19:07

Slecht in slaap komen s avonds

Heel apart maar wij komen s avonds allebei slecht in slaap. Vannacht was het weer 2 uur. En met een kleine man van 4 maand zijn die nachten wel erg kort....
Ik ben gewoon echt niet moe zodra ik op bed lig. Als ik na bed ga wel vaak rond half 11 / 11 uur maar ben al gauw weer klaar wakker...

Wat zou kunnen helpen?
Wil liever niet aan de pillen gelijk..
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Dec 2017 19:29

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Hoe laat sta je op en doe je overdag dutjes mee met de baby?
Misschien is jullie ritme wat verschoven door late voedingen/nachtvoedingen?
2016
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 30 Dec 2017 19:31

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Ik sta vaak rond half 9 - 9 uur op.
Vaak voed ik mijn zoontje wel tussen 6 en 7, maar ook wel dat hij slaapt tot half 9.
Hij gaat nu rond 21u slapen.

Overdag slaap ik niet meer.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jan 2018 12:29

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Misschien iets eerder opstaan zodat je slaapruimte verschuift?
<<

Anoniem239

Bericht 07 Jan 2018 20:45

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Ik heb dat ook sinds een tijdje. Ben er achter dat het bij mij ligt of ik cola heb gedronken. 1 glas is nog te doen. Maar bij meer lig ik ook wakker.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Jan 2018 21:28

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Ik slaap ook extreem slecht. Ga naar bed rond 22/23u en dan ben ik meestal om 2 uur klaarwakker voor een uur, dan slaap ik van 3 tot 4, dan weer uur wakker en dan weer slapen tot uurtje of 6. Mocht dit zo blijven dan ga ik wel naar de dokter want ik kan dit niet megalang volhouden maar ik wijt het nu aan de stress van baan en woning zoeken.

Enige wat ik kan bedenken is geen schermtijd meer vlak voordat je gaat slapen, niets meer eten na het avond eten (alle suikers houden je lichaam ook wakker) en misschien een boek lezen?
<<

Anoniem302

Bericht 29 Jan 2018 13:39

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Sinds mijn burnout slaap ik ook erg slecht. De therapeut adviseerde mij savonds te gaan lopen. Dat probeer ik elke avond te doen, als is het maar een kwartiertje. Ik wandel wel stevig door. Geen tv meer kijken , niet meer op mijn mobiel kijken e verder slik ik wat homeopatische middelen . Als ik me hier allemaal aan hou, dan slaap ik een hele nacht door. Ik gebruik dormeasan extra sterk, 2 tabletjes melatonine en vsm van de da drogist
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 29 Jan 2018 13:52

Re: Slecht in slaap komen s avonds

kijk je voordat je gaat slapen nog naar je telefoon of computer, iPad? dat zou ook problemen kunnen geven.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 02 Feb 2018 00:10

Re: Slecht in slaap komen s avonds

Ja kijken wel vaak nog even tv...telefoon..
Maar soms word ik daar ook wel moe van heb ik het idee...

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers