Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lullig of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 14:44

Lullig of niet?

Omdat ik nog niet helemaal beter ben en vanavond mijn man zijn verjaardag zou vieren hebben we afgezegd. Ik kan niet normaal praten ivm hese stem en gehoest. Langzaamaan gaat het steeds wat beter dus ik heb het etentje voor morgen nog niet afgezegd voor het geval we willen gaan. Ik heb steeds weer wat eetlust dus wie weet.
Is het dan niet lullig om morgen wel te gaan en vanavond af te hebben gezegd?
Ik had gister mijn moeder aan de tel. en zij had zelf afgezegd ivm besmetting wat ik wel begrijp.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2018 14:46

Re: Lullig of niet?

Als je morgen weer beter bent, ben je dan weer beter. Ik zou nu nog niet afzeggen voor morgen nee.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Feb 2018 14:47

Re: Lullig of niet?

Nee, dat vind ik niet lullig. Nu lukt het je gewoon nog niet maar misschien morgen wel. Dan is het juist fijn dat jullie het toch nog een beetje kunnen vieren. Beterschap!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 23 Feb 2018 14:47

Re: Lullig of niet?

Lullig voor wie?
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 14:52

Re: Lullig of niet?

Joey schreef:Lullig voor wie?


Voor de familie.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 23 Feb 2018 15:05

Re: Lullig of niet?

Oh nee, dat vind ik niet lullig hoor..
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Feb 2018 16:08

Re: Lullig of niet?

Je leeft per dag. Dus als je morgen fitter bent kan je gerust uit eten. Nu ben je nog niet genoeg om bezoek te ontvangen. Tja het is zo.
Als je ziekt bent gewoon per dag kijken wat lukt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Feb 2018 19:45

Re: Lullig of niet?

Nee joh! Ik vind sowieso een verjaardag vieren voor familie heel anders dan een etentje samen met je man. Het eerste zou ik ook sneller afzeggen als ik niet fit ben, omdat het vaak veel werk oplevert. Een etentje is juist heel relaxed, dan hoef je niets te doen. Ik zou me er niet schuldig over voelen hoor, gewoon doen wat goed voelt voor jou!

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 21:21

Re: Lullig of niet?

Etentje heb ik afgezegd, want verwacht niet veel verbetering morgen. Opzich zou het wel kunnen, maar het smaakt toch wat anders en bovendien moeten we in de kou op de bus wachten is nu ook niet zo fijn.
We gaan nu woensdag.
<<

Zero

Bericht 23 Feb 2018 23:18

Re: Lullig of niet?

Is anders ook zonde van het eten idd als je niks proeft. Maar vind een verjaardag organiseren toch ook wel een stap intensiever dan een etentje, dus niet gek als je zou zijn gegaan hoor.
Beterschap!
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2018 00:14

Re: Lullig of niet?

Zero schreef:Is anders ook zonde van het eten idd als je niks proeft. Maar vind een verjaardag organiseren toch ook wel een stap intensiever dan een etentje, dus niet gek als je zou zijn gegaan hoor.
Beterschap!


Dank je. Wilde je blog bekijken, maar zie dat die niet bestaat. Hoe komt dat?
Was erg benieuwd wat je bedoeld met adoptie. Van je katten?
<<

Zero

Bericht 25 Feb 2018 13:37

Re: Lullig of niet?

caribbeanlover schreef:
Zero schreef:Is anders ook zonde van het eten idd als je niks proeft. Maar vind een verjaardag organiseren toch ook wel een stap intensiever dan een etentje, dus niet gek als je zou zijn gegaan hoor.
Beterschap!


Dank je. Wilde je blog bekijken, maar zie dat die niet bestaat. Hoe komt dat?
Was erg benieuwd wat je bedoeld met adoptie. Van je katten?


Oh, staat een foutje in de link zie ik. Mijn domeinnaam is niet https. Thanks, had ik niet door! Even aangepast.
En nee, adoptie gaat over mezelf. De instagram is van mijn katten (gewoon rare selfies van ze)
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Feb 2018 15:11

Re: Lullig of niet?

We zouden vandaag gaan, maar heb dat verzet naar zaterdag. Het gaat beter, heb meer eetlust dus zaterdag al helemaal verwacht ik.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers