Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 29 Jul 2018 22:33

Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Zo.. lucht je hart. Hoe is het met je?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem252

Bericht 29 Jul 2018 22:45

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Niet zo top vandaag. Heb nogal heftige dingen op mijn werk meegemaakt. Voor het eerst sinds jaren om moeten huilen. En het stapelt een beetje op. Bah.

Gelukkig een heel gezellig weekend gehad.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Jul 2018 04:10

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

AM: knuffel, soms moet het er even uit!

Het gaat goed. Maar om even mijn hart te luchten:
Ik vind het soms best heftig om een baby, een voltijd doctoraat en 2 parttime jobs te doen. Godzijdank heb ik een man die het meeste doet thuis, naast zijn parttime baan, anders zou ik denk ik gaan gillen. En soms is het gewoon TE druk in mijn hoofd met alle planningen van alle werkplekken, vergaderingen, congressen. Ik herhaal steeds het mantra: it's going to pay off one day, in mijn hoofd.

Verder gaat het goed ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 30 Jul 2018 05:51

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

AM knuffel

Marsy dat klinkt ook mega zwaar en heftig zeg! Diep respect dat je het allemaal flikt!

Pippa hoe gaat het met jou? En jullie kleine mannerje? Helaas weet ik maar al te goed hoe het voelt als je kindje ineens zo ziek is... knuffel

Hoe gaat het met mij? Tsja. Met een depressieve man is het gewoon heel zwaar. Tel daarbij een chronisch zieke zoon op, zelf nogal wat medische klachten op het moment en mega twijfel of ik naar mijn nieuwe baan wil of wil blijven waar ik nu zit... ik heb me weleens fijner gevoeld.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 30 Jul 2018 07:21

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Sterkte, AM!
Jeetje Marsy, dat lijkt me zonder kind al superdruk!
Pippa, hoe gaat het met jullie?
Blueberry, dat klinkt ook echt zwaar. Ik snap dat je met alles wat er gaande is twijfelt of je een goede keus maakt betreffende je baan. Wat is de reden dat je op zoek bent gegaan naar een andere baan?

Vergeleken met anderen hier gaat het met mij best goed. Ik baal alleen dat ik nog geen zicht heb op een nieuwe baan, ik weet gewoon niet zo goed wat ik precies wil gaan doen en de vacatures waar ik op reageer zijn erg populair. Deze week weer een afspraak met een loopbaancoach gelukkig.
Verder mis ik mijn moeder. Ze is nog steeds zwaar depressief en heb steeds minder hoop dat ze er nog uitkomt. Ze wil geen hulp.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Jul 2018 08:25

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Lijkt me heel moeilijk om je moeder zo te zien, Suus. Knuffel voor jou en voor de rest natuurlijk ook!

Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis te wachten op mijn CT-scan en ben zenuwachtig. Niet eens zozeer voor de scan zelf, maar voor de uitslag. Helaas krijg ik die pas over anderhalve week.
❤ 7 juni 2018
<<

Linvi

Bericht 30 Jul 2018 08:43

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ik ben verdrietig... Omdat ik weer mijn vakantie beeld moet bijstellen door de ziekte van mijn man. Dagjes uit die niet doorgaan, last minutes die niet aan zijn wensen (eisen) vol doen.... Ik wil zo graag een echt vakantie gevoel! Behalve dat ik het graag wil ben ik er ook heel erg aan toe..
<<

Anoniem315

Bericht 30 Jul 2018 08:46

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Atelier Madame, wat vervelend dat je je niet zo optimaal voelt. Is het niet een idee om moeilijke, verdrietige voorvallen ergens voor je zelf op te schrijven? Misschien doe je dat al hoor, dan heb ik niks gezegd, maar het kan erg opluchten.

Marsy, wat leef je een hectisch leven! Wat knap dat je toch de ballen weet hoog te houden. Respect! Hoe lang blijft het zoals het nu is? Je baby wordt wel groter natuurlijk, maar hoe en wat met je werk en doctoraten?

Blueberry, dat is ook niet gemakkelijk zeg, altijd maar de zorg rondom je zoon, maar nu ook je man én jezelf! Pittig hoor! Heb je wel lieve mensen om je heen?

Suus, jeetje wat akelig dat het nog steeds niet goed gaat met je moeder. En dat in combinatie met dat jij nog geen baan hebt, lijkt me een heel naar vat aan gevoelens... Dikke knuffel!

Bliss, wat spannend... Sterkte! Hopelijk komt er iets heel onschuldigs uit.

Linvi, wat vervelend voor je. Kun je niet met andere mensen gaan en de zorg overdragen? Denk goed om jezelf!

Met mij gaat het wel goed. Geen noemenswaardige dingen.
<<

Linvi

Bericht 30 Jul 2018 09:10

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Exo, het is niet zo zeer de zorg voor hem, hij is nog volledig zelfstandig, maar het zijn wel zorgen om hem. We kunnen veel dingen niet door hem, veel accomodaties vallen af omdat hij slecht trappen loopt, we kunnen wel dagjes weg maar daarna ligt hij gelijk 3dagen plat om bij te komen.

Normaal vind ik het niet erg om me altijd aan te passen maar nu even niet ofzo, wil gewoon zo graag erop uit!
<<

Anoniem258

Bericht 30 Jul 2018 09:26

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 08 Aug 2018 07:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Linvi

Bericht 30 Jul 2018 09:29

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Heftig Meggy. Heel veel sterkte.
<<

Anoniem258

Bericht 30 Jul 2018 09:32

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 08 Aug 2018 07:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Jul 2018 09:37

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Jeetje Meggy, wat een heftig bericht! Heel veel sterkte en succes de komende tijd!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Jul 2018 09:37

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

En hoe is het met jou Pippa? En dan bedoel ik specifiek met jou zelf.

AM: Vervelend dat je je zo voelt. Kun je de situaties op je werk daar wel goed bespreekbaar maken?

Marsy: pff, respect dat je dit volhoudt.

Blueberry: Dat is wel veel bij elkaar ja. Sterkte!

Linvi: vervelend dat de ziekte van je man op deze manier zo belemmerend werkt. Het is niet helemaal hetzelfde, maar kun je er niet een dagje alleen met de kinderen op uit?

Wat ontzettend heftig Meggy! Heel veel sterkte met het verwerken van de diagnose en met alles wat komen gaat.

Hier zijn de gevolgen van de afgelopen maanden ontzettend goed merkbaar. Mijn man is aan het eind van zijn latijn, ik zit niet lekker in mijn vel, mijn lijf werkt tegen, heb last van de warmte. Ik moet van alles thuis doen, maar ik kom er gewoon niet aan. Mijn hoofd wil niet, mijn lijf wil niet. Zo stom, terwijl er eigenlijk totaal geen reden voor is. En daar baal ik dan weer van en voel ik me schuldig over. Gelukkig volgende week vakantie.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem315

Bericht 30 Jul 2018 09:42

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Meggy, veel sterkte gewenst in deze onzekere tijd :(
<<

Linvi

Bericht 30 Jul 2018 09:45

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Marie, ik heb geen rijbewijs dus kan ook niet zo maar alle kanten op.
Zoals het er nu uit ziet, gaan we morgen naar de kust en vrijdag naar een leuk zwembad.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Jul 2018 09:47

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Dan wordt je al snel meer beperkt idd. Gelukkig toch wat leuke uitjes in het vooruitzicht, ik hoop voor je dat ze door kunnen gaan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem258

Bericht 30 Jul 2018 10:03

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 08 Aug 2018 07:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem247

Bericht 30 Jul 2018 10:04

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Hier gaat het oké. Ik ben een beetje in de war en ik ben ook weer heel erg toe aan wat tijd voor mezelf. Ik heb de laatste drie weken continue een kind om mee heen gehad van het moment dat ik wakker werd totdat ik ging slapen (mijn oudste slaapt weer heel slecht en mijn jongste gaat en staat waar ik ben), mijn man heeft daarbij twee weken 2x 62 uur gewerkt en dat ik nog geen kwartier op een dag tijd voor mezelf heb is gewoon niet goed voor me. Ik ben wel gaan werken maar omdat ik leidinggevende ben heb je nog de hele dag zeurende/vragende mensen om me heen..
<<

Anoniem247

Bericht 30 Jul 2018 10:06

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Veel sterkte Meggy. Ik hoop dat alles goed komt.

Linvi waarom ga je niet een keer alleen (of met je zus/vriendin) met de kinderen op pad? Met de trein bijvoorbeeld ergens naar toe?
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 30 Jul 2018 10:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem252

Bericht 30 Jul 2018 10:08

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Heel veel sterkte meggy

@exo ja dat opschrijven zou wel kunnen, als soort reflectie. Ik wil sowieso van de week even met mijn teamleider in gesprek. Daar kan ik het wel goed mee bespreken.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 30 Jul 2018 10:19

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Jeetje Meggy, wat heftig! Gelukkig is het goed te behandelen, maar lijkt me een zwaar traject. Heel veel sterkte!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 30 Jul 2018 12:00

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Wat heftig Meggy, heel veel sterkte!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Jul 2018 12:03

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Jeetje Meggy.. Heel veel sterkte! Sowieso alle mensen hier die ziek zijn of thuis zieken hebben - zo zwaar :(

Exo: ik heb altijd wel een hectisch leven gehad eigenlijk, dus ben wel wat gewend. Alleen was afgelopen jaar heel erg zwaar met een huilbaby tot 11 maanden (hij is nu 15 maanden) en een PND erdoor. Dan is werken wel echt ontspanning, maar die studie ging ook gewoon door en dat is altijd een druk op mijn schouders.
Ik geef Nederlandse les, prive en op een school. De privelessen kan ik zelf indelen en omdat we in september naar Nederland gaan, wil ik nu even wat extra doen. En ik werk op vrijdag op een kantoor, daar doe ik vanalles, maar kan ik me ook veel richten op mijn studie als ik niks te doen heb. En het doctoraat (in tweetaligheid) is met vlagen ontzettend druk. En natuurlijk precies nu (met een congres etc.). En dan word ik wel klein beetje gek. Baby ook ziek en kiezen en sprong, dus het gaat lekker allemaal ;)
Ik hoop volgend jaar rond deze tijd klaar te zijn met doctoraat. En dan is R ook alweer 2, dan is alles weer heel anders.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Jul 2018 12:38

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ach lieve Meggy.... wat een heftige dingen krijgen jullie te verduren.
Ik duim en hoop voor jullie! Sterkte
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers