Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 33!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Aug 2022 22:20

Week 33!

Week 33 begint bijna weer! Wat ga jij deze week doen?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Aug 2022 22:26

Re: Week 33!

Maandag: Dagdienst in de zorg, 's avonds rondje hardlopen als het wat afkoelt.
Dinsdag: Dagdienst in de zorg.
Woensdag: Dagje vrij genomen, ga een dagje klussen met m'n man in de bijkeuken. We gaan een kast maken om de wasmachine en droger heen. 's Avonds weer rondje hardlopen.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Nog geen plannen.
Zaterdag; Boodschappen doen, 's middags de straat versieren en aansluitend straatbbq.
Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Aug 2022 22:35

Re: Week 33!

Leuk, een straat bbq! Hopelijk is het dan nog lekker weer!

Mijn week is bijna helemaal leeg. Alleen morgen naar de dermatoloog. Verder lekker thuis zijn met de kinderen. Het is de laatste volledige week thuis als thuisblijfmoeder. De week erna gaan ze wennen op het kdv/bso en daarna begin ik met werken. En sowieso hebben we een drukke vakantie gehad dus komende week doen we even rustig aan. Vast een activiteit hier en daar maar niks groots. Ook wel eens lekker.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 14 Aug 2022 22:41

Re: Week 33!

Ik heb mijn hele week leeg gelaten want morgen begin ik met mijn nieuwe job! Vermoedelijk moet ik dinsdag ook werken en verder hoor ik het morgen wel. Ik heb er in elk geval enorm veel zin in!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Aug 2022 22:43

Re: Week 33!

Morgen weer naar huis van een weekend weg dan veel was doen. Verder weinig. Ook weer fijn voor zoon slapen op zijn eigen kamer. Ook voor ons wat maakt z'n kleintje veel lawaai in zijn slaap

Dinsdag geen plannen. Is nog vakantie

Woensdag zelfde

Donderdag zelfde

Vrijdag zelfde

Zaterdag 14 jaar getrouwd. Die avond gaan we met zijn drieën uiteten. Eerste keer bij ons restaurant met hem erbij. Wel bijzonder 2 jaar geleden met onze trouwdag zaten we in spanning had 21 aug toen terugplaatsing en nu gaat die mee uit eten

Zondag ook geen plannen. Misschien naar schoonouders. Die hebben spullen voor ons die mijn man geërfd heeft van zijn opa en oma

Fijne week allemaal hier de laatste week van de vakantie
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Aug 2022 22:52

Re: Week 33!

Succes Agnes!
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 14 Aug 2022 23:21

Re: Week 33!

Succes Agnes!
Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag Sarah. Bijzonder inderdaad dat jullie nu als gezin daar mogen eten

Maandag: laatste vakantiewas draaien en laatste spullen opruimen.

Dinsdag: naar de braderie en borrelen bij mijn oude werk

Woensdag: eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Donderdag: werken

Vrijdag: werken

Zaterdag: vrij, geen plannen

Zondag: vrij, geen plannen.

Ik moet er nog flink aan wennen dat ik de weekend grotendeels vrij ga zijn haha!
10.04.17
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11567

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Aug 2022 23:31

Re: Week 33!

Maandag: werken en ‘s avonds sporten, in totaal hebben zich nu 4 mensen ingeschreven op die les dus ik hoop dat ze andere drie niet afhaken door het weer.

Dinsdag: werken, boodschappen doen en de kast opnieuw inrichten

Woensdag: werken en ‘s avonds sporten

Donderdag: werken

Vrijdag: sporten, boodschappen en dingen halen voor het kinderfeestje van J

Zaterdag/zondag: geen plannen.
2015 💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Aug 2022 23:36

Re: Week 33!

Ik begin deze week weer na mijn vakantie. Heb nog helemaal geen zin.

Maandag: werken

Dinsdag: werken en mijn vader is jarig. Hij wordt 60 en ik werd afgelopen maand 40 dus we zijn samen 100 dit jaar. Super leuk!

Woensdag: auto naar de garage voor apk en met de jongste naar therapie ‘s middags.

Donderdag: werken.

Vrijdag: helemaal niks!

Zaterdag: mijn oudste ophalen van zijn eerste vakantie met vrienden. Hij is op Terschelling en wij halen ze op bij de boot.

Zondag: ook helemaal niks.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Aug 2022 00:55

Re: Week 33!

Succes Agnes! Aw Minx, dat lijkt me vervelend, wat voor lessen zijn het? Geen airco?

Maandag: ik zou met man gaan sporten en dochter bij de creche daar brengen maar kreeg opeens paniek over haar daar achterlaten, dus nu is man alleen. En voel me vet stom, want ik ben letterlijk een deur verder aan het sporten. Vertrouw ze ook wel, maar wil ze niet belasten ofzo. Ugh. Vanmiddag een lesje en vanavond naar vriendin Grey's kijken.

Dinsdag: ik ga koffiedrinken met vriendinnen en daarna 6 maanden check up met dochter bij kinderarts. 's middags nog een lesje

Woensdag: uni dag: hele dag lecturen

Donderdag en vrijdag: lekker niks, ben thuis met 2 kinderen.

Zaterdag: lesje en voetbal met zoon
Zondag: lesje
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3176

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 15 Aug 2022 06:17

Re: Week 33!

Vandaag: werken. Ik rijd naar de zaak van mijn man om daar te werken. Daar is het beter uithouden dan thuis op zolder.

Dinsdag: werken op kantoor in Utrecht. In de avond komt iemand iets ophalen van Marktplaats. Overdag is de poets geweest, dus komen thuis in een fris huis.

Woensdag: werken op kantoor in Nijmegen.

Donderdag: thuis werken en tussendoor een beetje de was doen. In de avond sporten en boodschappen bestellen.

Vrijdag: mama-zoondag. We kijken wel even wat we gaan doen. Babyzwemmen is nu niet, dus misschien even naar de boerderij enzo. In de avond ga ik klaverjassen.

En voor het weekend nog 0 plannen. Heerlijk! Alleen zondagochtend even sporten.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 15 Aug 2022 06:35

Re: Week 33!

Maandag: werken & gezin VoorleesExpress bezoeken
Dinsdag: jarig! Thuis werken met mijn jarige collega & ‘s avonds uit eten.
Woensdag: werken
Donderdag: Teamuitje van werk
Vrijdag: sporten en werken
Zaterdag: uit eten
Zondag: housewarming en verjaardag (in 1)

Succes dames met de nieuwe banen!
En gefeliciteerd aan alle jarigen en degene die een feestje hebben 🎉🎉
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 15 Aug 2022 07:40

Re: Week 33!

Ik heb deze week nog vakantie maar de plannen vallen misschien een beetje in het water.

Vandaag auto naar monteur brengen, die loopt sinds vrijdag ineens niet meer goed.
Morgen afgesproken met een vriendin, wilden gaan zwemmen maar denk dat we gaan lunchen.
Woensdag nog niet echt plannen gemaakt.
Donderdag was de bedoeling een dagje naar Rotterdam maar als de auto niet gemaakt is/of duur uitvalt doen we dat een andere keer.
Vrijdag nog niet echt plannen, wilde op de dagen die ik niks had gepland wat aan m'n thuis studie doen en thuis wat rommelen enzo. Oh wacht, ik heb een uitvaart van iemand van de vereniging. Dus deze week ben ik ook nog muzikaal dingen aan 't regelen hiervoor.
Zaterdag is m'n moeder jarig, ik ga even langs, zoon moet werken.
Zondag misschien wandelen met alpaca's en daarna uit eten voor de verjaardag van m'n moeder.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 15 Aug 2022 07:54

Re: Week 33!

Maandag: geen plannen, oudste wil met een vriendinnetje spelen, even afwachten of dat kan en anders gaan we nog wel even naar een speeltuin.

Dinsdag: flink poetsen en opruimen in huis. In de middag ga ik langs bij mijn vriendin die laatst haar kindje is verloren. Ik ga in de ochtend nog even een lekkere maaltijd koken voor haar denk ik.

Woensdag: oudste heeft zwemles in de ochtend en daarna rij ik met de kinderen naar mijn moeder.

Donderdag: kinderen gaan naar de opvang, dus ik ga flink inpakken voor de vakantie.

Vrijdag: in de ochtend op pad met de kinderen denk ik. In de middag de auto omruilen voor de stationwagen van mijn schoonouders voor de vakantie. En alvast de auto inpakken, voor zover dat lukt met de kinderen, die bemoeien zich altijd enorm met inpakken 😅

Zaterdag: op vakantie!
december 2016
juli 2019
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Aug 2022 08:37

Re: Week 33!

Succes dames met de nieuwe baan!

Ik heb lekker een weekje vakantie, we gaan zo voor 4 dagen naar zee. Helaas wordt het weer wat minder, maar zal toch wel goed komen!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 15 Aug 2022 08:48

Re: Week 33!

Maandag: thuiswerken en daarna in de trein, s'avonds met familie vis eten (traditie op de laatste dag van de kermis)
Dinsdag: thuiswerken en s'avonds naar de bios
Woensdag: thuiswerken
Donderdag: op kantoor werken
Vrijdag: vrij, naar o.a. de viswinkel, stuk wandelen
Zaterdag: festival
Zondag: festival
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 15 Aug 2022 09:37

Re: Week 33!

Maandag: werken
Dinsdag: sporten, contract tekenen bij nieuwe werkgever
Woensdag: naar Hellendoorn met gezin en vrienden
Donderdag: dagje vrij want zwager en schoonzus + kids komen een dagje naar ons voor de verjaardag van onze meiden alvast
Vrijdag: werken
Zaterdag en zondag: nog geen plannen
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 15 Aug 2022 09:41

Re: Week 33!

Maandag / Straks met de kids naar MonkeyTown. Hebben ook het dochtertje van een vriendin vandaag gezellig hier.
Ben zelf nogal brak, gister leuk feestje gehad op Dutch Valley en nog wat naar van een wespensteek die ik daar opliep.
Vanavond personal training, als ik me goed voel.
Dinsdag / Half dagje werken, daarna de kids ophalen bij mijn ouders. Eind van de middag rijd ik met de kids naar het oosten en logeren we bij schoonouders.
Woensdag / Verjaardag in het oosten en daarna weer naar huis. 's Avonds de kids weer naar mijn ouders.
Donderdag / Dagje werken, 's middags praktijk opruimen. 's Avonds weer sporten.
Vrijdag / 1 cliënt via ZOOM, verder geen plannen.
Zaterdag / We hebben 's middags familie-bbq. Laatste keer was in 2019, dus lang geleden dat we elkaar hebben gezien!
Zondag / Geen plannen, ook wel even lekker 😄
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2022 10:16

Re: Week 33!

Vandaag: weer aan het werk na drie weken, pfff dat is even wennen. Bovendien heb ik megaslecht geslapen. Had het zo heet in bed, sliep om 2.00 uur nog niet en om 6.30 uur riep m'n dochter. Ogen vallen nu alweer dicht joh.
Morgen: werken
Woensdag: dochter gaat naar een vakantieactiviteit hier in het dorp, dus ik heb een paar uurtjes voor mezelf. Ga denk ik banenzwemmen of sporten, moet weer een beetje in het ritme zien te komen.
Donderdag: werken
Vrijdag: met Carra afgesproken en eind van de dag komt m'n moeder, ze blijft tot zondag
Zaterdag: met m'n vriend naar Van der Valk Haarlem, we gaan 's avonds naar Diggy Dex in Caprera. Zin in! M'n moeder past dan dus bij ons thuis op m'n dochter.
Zondag: in de loop van de dag weer naar huis
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Aug 2022 10:27

Re: Week 33!

Ah leuk, Caprera is zo mooi! Hopelijk houden jullie het droog! (het regent bij mij dus altijd...)
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2022 10:51

Re: Week 33!

Ja ben benieuwd, ben al wel een keer in het Amsterdamse Bos geweest in het openluchttheater, maar hier nog niet. De weersvoorspellingen zien er prima uit vooralsnog!
❤ 7 juni 2018
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 15 Aug 2022 16:42

Re: Week 33!

Niet heel veel gepland nog deze week.

Vandaag gewerkt, stuk met m'n dochter gefietst en even wat winkels af gegaan. Vanavond niks meer want vroeg naar bed, ik heb hoofdpijn.

Morgen dochter bij vriendin brengen, die gaan naar Jeugdland. Dan werken en dan haal ik m'n dochter weer op. Savonds met een vriendin wandelen

Woensdag overdag hetzelfde.

Donderdag overdag weer hetzelfde. Savonds baantjes trekken

Vrijdag werken. Savonds uit eten met vriend en kind

Zaterdag zwemmen met m'n zus en de Kids. Daarna blijven we bij hun eten

Zondag geen plannen. Rustig aan maar want maandag begint school weer
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 15 Aug 2022 19:18

Re: Week 33!

Hier de laatste vakantieweek waarin al wat dingen voorbereid moeten worden. Oudste is naar een spelweek hier in het dorp dus we komen al een beetje in het ritme.

Vandaag: vanochtend zijn we wezen fietsen, bloemen gekocht en koffie gedronken bij m'n ouders. Vanmiddag thuis gerommeld

Dinsdag: naar m'n werk.
Woensdag: met de twee jongste boodschappen doen.
Donderdag: geen plannen, beetje thuis wat werk doen. 's avonds afsluiting van de spelweek.
Vrijdag: m'n zusje en haar kinderen komen gezellig een dagje.

Weekend nog geen plannen.
⁠♡♡♡
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 15 Aug 2022 23:59

Re: Week 33!

Ik heb deze week nog vakantie. Ik moet alleen vrijdag een factuur opstellen en versturen. Maar voor de rest is het rustig.

Ok, zondag geeft mijn man een bbq ter ere van mijn 40e verjaardag die op dinsdag volgt. Ik vond 30 worden verschrikkelijk, maar 40 jaar is echt geweldig om te mogen worden! Gek genoeg kijk ik er ook nog naar uit. 🥰
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2022 08:32

Re: Week 33!

Hier een week geen grote plannen. Het enige wat ik wil doen is het eea naar de milieustraat brengen en het ijzer uit de tuin naar een ijzer boer brengen. Milieustraat kan pas morgen en daarna ook pas het ijzer. Aangezien mijn auto zondag is vol geladen met afval uit het oude huis.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers