Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amazon

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Jan 2018 22:10

Amazon

Wat zijn jullie ervaringen met Amazon?

Hebben jullie daar wel eens wat besteld bij Amazon.de of amazon.co.uk? Ik zie bij amazon.de wel wat interessante deals en je kunt het gratis naar NL versturen. Dat is wel fijn!

Bij amazon.co.uk kan ik alleen betalen met creditcard (heb ik niet) of een cadeaukaart (zou nog kunnen), maar daar kan ik de verzendkosten niet zien tot ik voorbij de betaalopties kom.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 09 Jan 2018 22:13

Re: Amazon

Ja bij UK. Volgens mij wel aardig wat verzendkosten, maar ging allemaal wel prima.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2018 22:17

Re: Amazon

Ja bestel regelmatig zowel op .com, UK als .de

Verzendkosten zijn nooit heel hoog, dat verschilt per product categorie.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Jan 2018 22:21

Re: Amazon

Ik ben nu aan het kijken naar puzzels en die passen helaas niet door de brievenbus. Dat maakt het misschien wat lastiger. Sommigen vragen daar in Duitsland ineens 8 euro voor om te verzenden naar Nederland.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jan 2018 22:23

Re: Amazon

Zowel de Duitse als Britse (en Amerikaanse). Helemaal prima! Verzendkosten weet ik niet precies hoe dat zit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2018 22:30

Re: Amazon

Girli schreef:Ik ben nu aan het kijken naar puzzels en die passen helaas niet door de brievenbus. Dat maakt het misschien wat lastiger. Sommigen vragen daar in Duitsland ineens 8 euro voor om te verzenden naar Nederland.

Dan is het een losse verkoper en niet Amazon als verkoper denk ik?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Jan 2018 22:44

Re: Amazon

Dat zou kunnen! Ik ben sinds een paar dagen aan het kijken, dus ik heb me nog niet supergoed verdiept in alles.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2018 22:47

Re: Amazon

Ja voor zover ik weet heeft Amazon zelf standaard prijzen voor shipping per productgroep. Boeken, cd's, toys etc.
Of dat moet ineens veranderd zijn.
Ik heb trouwens m'n creditcard speciaal aangeschaft voor Amazon haha.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Jan 2018 22:48

Re: Amazon

Dat zat ik te overwegen en toen voelde ik me wel heel slecht haha! :smile:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers