Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 07 Sep 2018 07:56

Weekend!

Hebben jullie nog leuke plannen?
Vandaag heb ik een vrije dag genomen. Ga zo even wat in huis doen, boodschappen doen en lekker naar de kapper. Verder nog even iets aan de administratie.
Vanavond en morgenavond gaan we naar Appelpop. Zondag lekker bankhangen en dan is het weekend alweer om!

Fijn weekend allemaal :banaan:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Sep 2018 08:37

Re: Weekend!

Ik ben vandaag vrij, maar voel me niet zo heel fit dus ik ga lekker een beetje in huis rondhangen met mijn zoon. Hij zit nu even Bumba te kijken terwijl ik forum, prima! We moeten zo even naar de supermarkt, daarna lunchen en als hij gaat slapen ga ik lekker Netflixen met thee en kruidnootjes :D

Morgen is het Pramenrace hier in het dorp, onderdeel van de feestweek. Dat is altijd wel leuk om te kijken. Mijn man vaart mee (met de boot van de Brandweer), dus zoon en ik gaan samen kijken, of misschien neem ik m'n zus en haar kinderen ook wel mee. 's Avonds nog geen plannen.

Zondag is de Ride for the Roses hier in de buurt, ik moet met mijn orkest spelen bij de finish (mits het droog blijft rond die tijd).

♥♥
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 07 Sep 2018 08:40

Re: Weekend!

Onze dochter gaat morgen bij mijn zus slapen. Zonder reden. Hebben we morgenavond de hele avond voor onszelf en kunnen we zondag samen uitslapen. Heerlijk!
Verder geen plannen eigenlijk.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Sep 2018 09:04

Re: Weekend!

Ik moet vanmiddag nog werken. Verder hebben we gewoon helemaal geen plannen, heerlijk!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 07 Sep 2018 09:07

Re: Weekend!

Wij brengen zoon straks naar mijn ouders, hij logeert daar en wij hebben een bbq bij mijn vriend op het werk.
Morgen R weer ophalen en verder nog geen plannen dit weekend.
10.04.17
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Sep 2018 09:31

Re: Weekend!

Ik heb vanmorgen mijn dochter naar de opvang gebracht, daarna zelf nog even terug gekropen in bed.
Wil vandaag de bovenverdieping even goed schoonmaken en vast beginnen met spullen pakken voor vakantie.

Morgen; High tea'en met Bimbam, Suus, Dee en Cotton. Misschien daarna nog even voetbal kijken bij mijn man.

Zondag; F1 kijken en verjaardag van de vriend van mn zusje. En verder voorbereiden voor vakantie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 07 Sep 2018 10:38

Re: Weekend!

Burn volgens mij heb je geen F1 dit weekend! Veel plezier bij de high tea, gezellig.
Beterschap Elliot, goed idee die kruidnoten, heb ze ook net meegenomen :smile:
Heerlijk Meg!
Veel plezier bij de bbq Saga!
Fijn hè Jezzie, wij plannen ook regelmatig een weekend vrij.
Laatst gewijzigd door Emma op 07 Sep 2018 12:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Sep 2018 11:01

Re: Weekend!

Fijne plannen allemaal meiden. Lekker rustig voor de meeste!

Mijn weekend:
Vandaag ben ik vrij, heb lekker uitgeslapen, ga zo wat boodschappen doen, even naar de action, en wil nog even gaan shoppen. Dan even langs bij een vriendin. We hebben vanavond een receptie, en hebben met 15 personen een gezamenlijk kado wat we nog even leuk gaan inpakken. Vanavond dus die receptie.
Zaterdag en zondag: werk ik van 10 tot 21 uur, verder geen plannen.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Sep 2018 11:35

Re: Weekend!

Burn er is dit weekend geen F1 :P.


Wij gaan morgen onze geliefde auto voor de verkoop weg brengen. Nu m'n vriend een bus heeft is het van de zotte om 2 diesels te hebben terwijl we beide praktisch naast ons werk wonen. Het doet pijn aan ons hart, maar alleen al 150 per maand aan wegenbelasting voor 1 auto doet meer pijn :P
Daarna ga ik, met of zonder G, dat is nog niet bekend naar de high tea!

Zondag hebben we nog geen plannen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Sep 2018 11:37

Re: Weekend!

Oh dat verkondigde N. Hij wilde eerst F1 kijken en dan naar die verjaardag. Nouja, geen F1 is ook prima.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 07 Sep 2018 14:14

Re: Weekend!

Leuk Emma Appelpop! Wij gingen toen we nog meer in de buurt woonden vrijwel elk jaar! Veel plezier.

Vanmorgen had mijn zoontje fysiotherapie. Zometeen ga ik boodschappen doen. Vanavond gaan we wat eten bij de vershal. Ik geloof dat de ouders van mijn man nog wilden langskomen, geen idee of dat nog doorgaat maar stiekem hoop ik van niet, eigenlijk niet zo'n zin in.
Morgen gaan we ergens wandelen en dan ook lekker lunchen. Misschien dat mijn ouders 's avonds nog even op bezoek wilden komen.
Zondag komen er vrienden langs voor een spelletjesmiddag.
<<

Anoniem298

Bericht 07 Sep 2018 16:03

Re: Weekend!

Ik ga vanavond sushi eten met twee vriendinnen.

Morgen sporten, daarna de spullen klaarzetten voor de barbecue die ik help organiseren op de sportschool, en daarna lekker mee barbecueën.

Zondag is F. jarig, we vieren dit nog klein (vorige week hebben we de verjaardag van beide kinderen samen gevierd. We gaan misschien bowlen, taartje eten, de oma en tante van mijn man komen op bezoek en ‘s avonds gaan we uit eten met mijn gezin en m’n schoonouders.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Sep 2018 16:24

Re: Weekend!

Vanmiddag met mijn moeder even gewinkeld

Morgen geen plannen

Zondag ook geen plannen

Ga vooral hoer thuis opruimen en schoonmaken, en verder niet veel even rustig thuis voordat ik geopereerd word
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 07 Sep 2018 16:27

Re: Weekend!

Yes weekend! Ik was er wel aan toe!

Leuk Appelpop, woon je daar in de buurt. Normaal ga ik ook wel 1 avond maar die het nu niet zo zitten.

Veel plezier met de High tea meiden.

Jet, klinkt als een leuk weekend! Zijn jullie al uit het cadeau voor F?

Vandaag: gewerkt, zo even naar mn oma met F. en vanavond komen vrienden wat drinken.
Morgen: even naar een kledingbeurs hier in de buurt, 's middags en begin van de avond een surprise feestje voor een vriendin.
Zondag: lekker niets gepland. Misschien even schoenen kopen voor F. en dan lunchen in de stad.
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Sep 2018 19:38

Re: Weekend!

Vanavond ga ik wandelen met een vriendin

Morgen ga ik naar Ikea met mijn moeder.

Zondag geen plannen, denk gewoon rustig aan: lezen, weven, netflixen
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 07 Sep 2018 20:20

Re: Weekend!

sarah1985 schreef:Ga vooral hoer thuis opruimen en schoonmaken [...]

:laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 07 Sep 2018 20:37

Re: Weekend!

Ik heb vandaag gewerkt (ipv donderdag) dus het huishouden is er een beetje bij gebleven, dat doe ik morgen dan. Vanmiddag uit het werk wel meteen boodschappen gedaan en ik heb al hardgelopen.
Morgen eerst even een beetje uitslapen en rustig wakker worden, daarna dus het huishouden en 's middags nog een paar kleine boodschapjes doen. Misschien morgenavond nog met een vriendin naar de Admiraliteitsdagen (André Hazes, Waylon, Elkse de Wall e.v.a.) in Dokkum en voor zondag nog geen plannen. Wat huishouden, relaxen en misschien nog een stukje hardlopen. Maandag mijn eerste bootcamp les dus moet nog snel even wat aan mijn conditie doen :angel:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 07 Sep 2018 21:09

Re: Weekend!

Uffe schreef:Yes weekend! Ik was er wel aan toe!

Leuk Appelpop, woon je daar in de buurt. Normaal ga ik ook wel 1 avond maar die het nu niet zo zitten.

Veel plezier met de High tea meiden.

Jet, klinkt als een leuk weekend! Zijn jullie al uit het cadeau voor F?

Vandaag: gewerkt, zo even naar mn oma met F. en vanavond komen vrienden wat drinken.
Morgen: even naar een kledingbeurs hier in de buurt, 's middags en begin van de avond een surprise feestje voor een vriendin.
Zondag: lekker niets gepland. Misschien even schoenen kopen voor F. en dan lunchen in de stad.


Nee maar mijn schoonfamilie woont allemaal daar :)
Woon jij daar wel in de buurt? Ik snap dat je het nu niet zo ziet zitten!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Sep 2018 21:34

Re: Weekend!

Ik heb gewoon nul plannen dit weekend! Word ik altijd een beetje onrustig van, maar goed. Morgen moeten we wel even het zwembad in de tuin opruimen, denk niet dat we dat nog nodig hebben dit jaar. Als het droog is, wil ik ook nog een stukje wandelen met m'n dochter. Stiefdochter is er ook, maar gaat morgenmiddag naar een verjaardag. Morgenavond kijken we samen naar Dance Dance Dance.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem317

Bericht 08 Sep 2018 06:58

Re: Weekend!

Vrijdag: gewerkt en boodschappen gedaan.
Zaterdag: huishouden en even de stad in (is maandag niet gelukt). Vanavond lekker een avondje niks. Misschien Appelpop?
Zondag: ik denk dat we nog wat klussen in huis en verder heb ik geen idee.

Ik woon dichtbij Appelpop. Gisteravond stond ik onder de douche en kon ik Bløf gewoon horen. Echt grappig!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Sep 2018 07:41

Re: Weekend!

We gaan zo even bij ons nieuwe huis kijken en vanmiddag high tea’en :)

Morgen eerst een feestje van een vriendin van ons in de buurt van Utrecht, daar gaan we ‘s morgens op de koffie. Eind van de middag nog een housewarming van vrienden in de buurt, daar gaan we barbecue’en, hopelijk goed weer!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Sep 2018 07:59

Re: Weekend!

Mijn weekend begon vandaag al lekker om 6.15 met een berg jongens in m’n bed. Klinkt goed dit he :)
Maar goed. Ik ben nog in gevecht met m’n man wie er naar zwemles mag want de verliezer moet met de jongste blijven en die is enorm mekkerig.

Vnv ga ik uit eten met m’n man :heart:

Morgen werkt hij de hele dag. Ik heb een marktplaatsafspraak staan in de ochtend dus daar rij ik heen met m’n boys. Daarna een verjaardag. Ik moet ook nog weekboodschappen doen en m’n werk voorbereiden maar ik hou m’n verwachtingen laag.
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4522

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 08 Sep 2018 09:49

Re: Weekend!

Haha nou hopelijk win je UN.
Burn ik vroeg al verward aan mijn vriend of er dit weekend F1 was :D.
Enjoy Meg!

Ik heb gister gedate met mijn lover, lekker mosselen gegeten en pouilly fumé gedronken. Vandaag naar de harser, sporten en vanavond eten met een vriendin dus lekker relaxt dagje. Morgen hockeywedstrijd en falafel en film met vriendinnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Sep 2018 10:04

Re: Weekend!

Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen tot half 10. M'n rug is weer kapot joh van een intensieve bruiloft gisteren.
Vanmiddag een preview maken en daarna naar een feestje van een vriend van m'n man, met z'n drietjes. En vanavond lekker relaxed.

Morgen op de koffie bij vrienden en verder inpakken voor onze vakantie maandag.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Sep 2018 10:37

Re: Weekend!

Lekker harri, waar had je je mosselen?
Marin heerlijk vooruitzicht om maandag weg te gaan, met dit piepweer.

Ik heb verloren dus ik zit met een piepend monstertje (die ook best lief is hoor). Ik ga maar een eindje fietsen, moet m’n nieuwe bril ophalen in het centrum dus hij gaat maar mooi mee.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers