Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 36; plannen?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 03 Sep 2018 08:05

Week 36; plannen?

Hoi! Nieuwe week, nieuwe kansen. Alle scholen gaan weer beginnen / hoe ziet jouw week eruit? :banaan:
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Sep 2018 08:08

Re: Week 36; plannen?

Hallloo,

Ik ben nu thuis aan het werk want er is een klusjesman iets in de keuken aan het fiksen. Vanmiddag vlieg ik naar Londen voor werk, daar blijf ik tot morgenavond. Verder gewoon elke dag werken, woensdag hockey, donderdag sporten en naar Blind Date in het De La Mar. Vrijdag is een vriendin jarig en van het weekend gewoon NIKS gepland, yehes.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 03 Sep 2018 08:13

Re: Week 36; plannen?

Hoi!

Vandaag heb ik vrij genomen, straks met zoon naar het ziekenhuis om een plekje te laten wegsnijden. Hij is nu nog even naar school (eerste dag in groep 3, spannend!). Vanmiddag maar even kijken, waarschijnlijk vooral wat in huis doen, afhankelijk van hoe mijn zoon zich voelt.

Morgen werken
Woensdag waarschijnlijk vrij, 's morgens ga ik zwemmen met een vriendin
Donderdag boodschappen en huishouden.
Vrijdag werken
Zaterdag en zondag nog niets gepland, waarschijnlijk al even kijken voor nieuwe winterkleren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Sep 2018 08:17

Re: Week 36; plannen?

Succes deze week Harrison. Hopelijk zie je nog iets van Londen naar het kantoor daar.

Ik heb een hectische week, in elk geval in m'n hoofd met veel dingen waar ik aan moet denken.

Maandag: Voor zoon zorgen, tijdens z'n middagslaapje werken, vanavond uiteten bij een strandtent.
Dinsdag: Baby gym seizoen start weer, tijdens slaapje weer werken, einde van de middag camera ophalen in Amsterdam.
Woensdag: Zoon naar schoonouders brengen. Bruiloft fotograferen.
Donderdag: Zoon weer naar schoonouders brengen. Overdag werken en 's avonds alvast naar een hotel samen met de film crew van de bruiloft vrijdag. Lijkt me heel gek, in m'n eentje in hotelkamer. Misschien ga ik wel heel vroeg naar bed. Lekker!
Vrijdag: Al vroeg op voor hele dag bruiloft schieten.
Zaterdag: Camera terugbrengen, werken. Einde van de middag een feestje/borrel.
Zondag: Laatste werk dingen indien nodig en inpakken voor vakantie (maandag vertrekken).
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 03 Sep 2018 08:18

Re: Week 36; plannen?

Onze eerste week vakantie!
Nog zonder echt vaste plannen, heerlijk.

Vandaag gaan we in de tuin aan de slag, heg snoeien, gras maaien, onkruid wieden.

Morgen denk ik naar Avifauna, en vrijdag hebben we een bbq bij mijn vriend op het werk. Verder gewoon lekker tot rust komen en met z'n drietjes genieten!
10.04.17
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 03 Sep 2018 08:53

Re: Week 36; plannen?

Harrison, nog even tijd in Londen voor jezelf?
Lookie, succes met zoon!
Marin, druk weekje met bruiloften! Huur jij altijd camera?
Saga, heerlijk, geniet ervan!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 03 Sep 2018 08:53

Re: Week 36; plannen?

Ik even rustig weekje, vandaag naar fysio - morgen psychologe & woensdag moet zoon voor MRI... verder lekker niks :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Sep 2018 08:58

Re: Week 36; plannen?

Maandag: boodschappen en Ikea
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: komen ze de luxaflex inmeten en ga ik verder met het schilderen van de trap.
Vrijdag: werken
Zaterdag/zondag is N weer de hele dag in het huis bezig en ben ik waarschijnlijk weer de hele tijd heen en weer aan het rijden om te zorgen dat ze daar voldoende eten en drinken enzo hebben. Of even snel naar de bouwmarkt omdat er toch nog wat dingen missen.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Sep 2018 09:01

Re: Week 36; plannen?

Pippa schreef:
Marin, druk weekje met bruiloften! Huur jij altijd camera?


Ik heb uiteraard m'n eigen camera en lenzen (en back up) maar één set (camera en lens) huur ik altijd omdat ik die echt te duur vind om zelf te kopen. Hebben 't eens uitgerekend en ik zou minstens 100 bruiloften moeten schieten eer ik die terug heb verdiend. Met tien gemiddeld per jaar ben ik dus nog wel even bezig haha. Daarom huur ik die set maar altijd.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Sep 2018 09:22

Re: Week 36; plannen?

Pippa succes met de MRI van je zoon
Marin wat leuk alle bruiloften fotograferen


Maandag werken vanavond sporten

Dinsdag werken

Woensdag sporten en smiddags 10 km wandelen

Donderdag werken en savonds sporten

Vrijdag werken

Zaterdag geen plannen

Zondag geen plannen

Alles naast werk is onder voorbehoud hoe ik me voel. Het weekend hou ik rustig want is laatste weekend voor de operatie. Dus thuis even alles opruimen en schoonmaken
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 03 Sep 2018 09:24

Re: Week 36; plannen?

Lekker vakantie saga! Geniet ervan.

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, heb lekker uitgeslapen, zometeen de was opruimen en een flinke wandeling met de hond maken, en dan om 13 uur lunchen met een club vriendinnen en daarna naar de kermis. Is een traditie hier, op maandag met de kermis. Komen allerlei artiesten, super gezellig altijd.
Morgen: ook vrij, fijn uitbrakken gok ik, in de middag met mijn vriend en schoonmoeder mee naar een ziekenhuisafspraak, daarna boodschappen en lekker uitgebreid koken denk ik.
Woensdag en donderdag: werken van 10 tot 20, verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, overdag even de stad in denk ik, begin van de avond hebben we een receptie.
Zaterdag en zondag: werken van 10 tot 21 uur. Verder (nog) geen plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Sep 2018 09:27

Re: Week 36; plannen?

Vandaag: vanmiddag komen m'n vader en zijn vriendin langs, sinds we een baby hebben zitten ze hier elke twee weken haha (ze wonen aan de andere kant van het land en ik zag ze eerst lang niet zo vaak). Wel leuk hoor, m'n vader is echt een trotse opa.
Morgen: N gaat van 9 tot 3 wennen op het kdv. Ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen, gewoon lekker een serie kijken denk ik.
Woensdag: geen plannen.
Donderdag: N gaat de hele dag naar het kdv en de schoonmaakster komt 's morgens, dus ik denk dat ik dan even wegga en iets voor mezelf ga doen. Misschien naar de bios ofzo.
Vrijdag + weekend: geen plannen!

Rustig weekje, niks voor mij eigenlijk, maar ik geniet er nog maar heel even van. Over twee weken moet ik weer werken!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 03 Sep 2018 09:29

Re: Week 36; plannen?

Wat sport jij lekker veel Sarah!
En Marin, in je eentje op een hotelkamer is heerlijk. In vorige banen reisde ik vaker voor mn werk, dan skipte ik 's avonds soms hele diners enzo om gewoon IN M'N EENTJE te kunnen zijn op mijn kamer, de weldadige luxe, zo fijn.
Leuk harrison, London - als je er iets van kan zien :wink:

Hier zitten we weer volop in de drukte van werk-school-opvang, en we hebben allemaal beroerd geslapen al een paar nachten lang en we zijn allemaal verkouden, dus de sfeer is opperbest!

Maandag: werken, 's avonds niks
Dinsdag: werken, 's avonds eerste keer meetrainen met een loopgroep.
Woensdag: thuis, aanrommelen met de kinderen, moeder komt. 's Avonds informatie-avond van school.
Donderdag: werken, erna even een wijntje drinken met een oud-collega.
Vrijdag: werken, en dan date night, kinderen uit logeren. Ik denk eten en een film. Als we nog leven.
Zaterdag: hardlopen en 's avonds kookclub.
Zondag: sporten, kinderen ophalen.
<<

Anoniem317

Bericht 03 Sep 2018 09:32

Re: Week 36; plannen?

Maandag: vandaag ben ik vrij. Ben al lekker in het huishouden bezig. Vanmiddag ga ik misschien even met m’n vader (hij wilde wel even mee) naar het centrum. Verder wil ik vandaag nog wat opruimen.
Dinsdag t/m vrijdag: werken. Woensdag gaan we naar een markt en verder klussen.
Zaterdag en zondag: nog geen plannen. Al zullen we dan wel de werkkamer afmaken, zodat er weer een ruimte af is. Verder nog geen idee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Sep 2018 09:33

Re: Week 36; plannen?

Caulfield, toen ik nog als koerier werkte en sowieso veel alleen reisde verbleef ik ook veel in hotels in m'n eentje. Vind het inderdaad heerlijk. Maar dat is al een hele tijd geleden. Ik denk dat ik een tijdschriftje meeneem en verder lekker ga slapen, ik ben toch moe waarschijnlijk nog van de dag daarvoor.

Beterschap aan iedereen bij jullie thuis.

Wat leuk en fijn Bliss, dat je vader zovaak langs komt. Dat is heel wat waard.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 03 Sep 2018 10:07

Re: Week 36; plannen?

Haha, nou zie waarschijnlijk weinig van Londen ja. Hotel en kantoor zijn beiden vlakbij het vliegveld, misschien vanavond nog even met collega's de stad in maar we moeten ook fris zijn voor belangrijke presentatie morgen. Elke keer als ik ga neem ik me voor om er een dag aan vast te plakken maar komt er nooit van.

Succes Marin!
Spannend Pippa.
Gezellig Bliss!
Enjoy je vrijdag dag Liv.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 03 Sep 2018 10:57

Re: Week 36; plannen?

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, ochtend huis wat opruimen want makelaar komt langs, avond komen vriendinnen bij mij eten.
Woensdag: werken.
Donderdag: ochtend werken, middag komt hypotheekadviseur langs.
Vrijdag: vrij, nog geen plannen.
Zaterdag: vriendendag.
Zondag: nog geen plannen, wordt een rustige zondag denk ik.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Sep 2018 11:04

Re: Week 36; plannen?

Ik werk alleen vandaag nog en vanaf morgen ben ik vier weken vrij.
Woensdag vertrek ik voor een rondreis van 3,5 week.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem291

Bericht 03 Sep 2018 11:50

Re: Week 36; plannen?

Vandaag: thuis met zoontje want die is ziek. Vanavond pilates
Dinsdag: werken van 8:45 tot 17:00, zoon halen bij gastouder en s avonds thuis werken
Woensdag: s morgens tandarts met zoontje, s middags met hem naar de fysio, s avonds zwemmen
Donderdag: werken van 9:00 tot 19:30
Vrijdag: werken van 8:45 tot 18:00, zoon halen bij de gastouder
Zaterdag: boodschappen, kaplaarzen kopen, afgesproken met vriendin
Zondag: naar dierenpark met opa en oma (ipv gister omdat zoon ziek is)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Sep 2018 12:03

Re: Week 36; plannen?

Vanochtend zoon naar de gastouder gebracht en dochter naar school. Ik ben aan het werk tot 18.30
Morgenochtend in huis rommelen
's middags werken van 14.00-18.30
Woensdag vrij, boodschappen doen, met zoon naar de bibliotheek.
Donderdag hele dag werken.
Vrijdag werken van 12.00-18.00
2012
2016
2020

Instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Sep 2018 12:39

Re: Week 36; plannen?

Dit is mijn 1e vakantiedagje! Maar ik lig ziek op de bank..

Ik heb de hele week geen specifieke plannen. Ik wil het huishouden eens even goed doen en nog wat spulletjes halen voor de vakantie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 03 Sep 2018 12:51

Re: Week 36; plannen?

Beterschap Burn,
Gaaf Chava! Ga je alleen of samen met je vriend? En waar ga je rondreizen?

Mijn week:
Vandaag: vrij! Zoon heeft vandaag zijn eerste schooldag in het eerste leerjaar. Rustige avond ook, zodat hij van alle indrukken kan bijkomen.
Morgen: werken van 7u30-15u ofzo. Ga proberen vroeger te stoppen zodat hij niet gelijk naar de naopvang moet.
Woensdag: vrij! Ik heb mijn dochter en mij ingeschreven voor een muziekworkshop in de voormiddag. 'S middags komt mijn nichtje hier spelen en 's avonds gaan we nog even met de kinderen naar de kermis
Donderdag: werken van 7u30-17u30. 'S avonds infoavond op school.
Vrijdag: mijn dochter 's ochtends naar mijn ouders brengen en daarna werken van 11u-21u.
Zaterdag; gaan we naar vrienden toe, BBQ'en
Zondag: hebben we een babyborrel
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Sep 2018 13:06

Re: Week 36; plannen?

Beterschap voor alle zieken! Lees ook veel zieke kindjes :(

Hier nog een weekje werken en dan vakantie!

Maandag / Mijn zusje bleef slapen, vanmorgen met de kinderen en haar naar de Olmenhorst geweest om T. zijn appelboom voor de helft leeg te plukken, 12 kilo appels kwam er vanaf :smile: Straks gaan de eerste appelflappen in de oven.
Dinsdag / 's Morgens naar de speelotheek en even naar de markt. 's Middags geen plannen. Na het eten een rondje hardlopen.
Woensdag / Werken, 's avonds zwemmen met een vriendin.
Donderdag / Werken en 's avonds tassen inpakken.
Vrijdag / Op vakantie naar de Ardennen met nog 2 bevriende gezinnen :)
<<

Anoniem271

Bericht 03 Sep 2018 13:11

Re: Week 36; plannen?

Maandag t/m vrijdag gewoon werken.
Vanmiddag ben ik thuis, de schilder is hier aan de slag dus ik kan ook niet weg. Ben nu maar wat thuis aan het aanrommelen. Vanavond komt mijn vriend hierheen.
Morgenavond heb ik na mijn werk cursus tot 22:00 uur.
Woensdag ben ik om 12:00 uur klaar. Dan ga ik even naar huis, later in de middag naar mijn vriend en daar voor hem koken.
Donderdag nog geen plannen. Denk een avond niks. Misschien dat mijn vriend komt.
Vrijdagmiddag komt mijn vriend hierheen, hij blijft dan tot en met zondag. Vrijdag en zaterdag overdag doen we rustig aan, komend weekend ga ik weer 80 kilometer lopen namelijk, dus kan mijn energie goed gebruiken!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Sep 2018 13:37

Re: Week 36; plannen?

Snoes schreef:Gaaf Chava! Ga je alleen of samen met je vriend? En waar ga je rondreizen?

Mijn vriend kan helaas niet mee. Ik ga naar Turkmenistan, Oezbekistan, Kirgistan en Kazachstan.
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron