Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plannen week 35

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Aug 2018 09:05

Plannen week 35

Wat doe jij deze week?
❤ 7 juni 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 27 Aug 2018 09:18

Re: Plannen week 35

Doe jij zelf niks deze week? ;)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 27 Aug 2018 09:20

Re: Plannen week 35

Maandag / naar fysio
Dinsdag / ochtend consultatiebureau, avond thee drinken met vriendin na 2 maanden
Woensdag / niks
Donderdag / gesprek met werk en arbeidsdeskundige..... daarna komt mijn moeder even ondersteunen.
Vrijdag / weekend - niks gepland

Rust rust rust aldus psychologe, dus ik doe mijn best.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Aug 2018 09:27

Re: Plannen week 35

Goed je rust nemen inderdaad!

Haha ik doe wel het een en ander hoor. :P
Vandaag: chilldagje, zo wel even zumba met de Wii en verder boodschappen doen en met m'n baby spelen en knuffelen.
Morgen: N gaat voor het eerst (een uurtje) wennen op de opvang! 's Middags nieuwe steunzolen ophalen bij de podoloog en 's avonds uit eten met twee vriendinnen, in Amsterdam. Eén van de twee emigreert volgende week voor twee jaar naar Madrid!
Woensdag: bij goed weer met m'n vriend naar de Parade, schoonmoeder past op.
Donderdag: N gaat weer wennen, nu een ochtend.
Vrijdag: geen plannen.
Zaterdag: naar de tandarts, gaatje laten vullen, en eind van de middag verjaardag van het nichtje van m'n vriend en haar zoontje.
Zondag: geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem336

Bericht 27 Aug 2018 09:31

Re: Plannen week 35

Ma
Kids naar school (eerste schooldag na vakantie), muziekles met de jongste, huishouden, zwemles met middelste, daarna oudste naar voetbaltraining

Di
Werken
middag met oudste naar optometrist

Woe
Vrije dag

Do
Werken
Oudste voetbaltraining

Vr
Werken
Avond op bank hangen

Za
Jongens voetbal, ik ga met middelste mee, man met oudste
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Aug 2018 09:42

Re: Plannen week 35

Eigenlijk een hele rustige, stabiele week. Voor m'n zoontje zorgen en als hij slaapt werken. En op zondag hebben we een lunch in het park.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 27 Aug 2018 09:43

Re: Plannen week 35

Ik heb vakantie deze en volgende week :banaan: Deze week staat vooral in het teken van klussen en volgende week lekker dagjes weg.

Maandag: Vanmiddag heb ik mijn afstudeergesprek :omg: Ik hoop vanmiddag dus m'n tweede hbo diploma op zak te hebben. Ohh dan ben ik echt trots op mezelf hahaha. Heel gek om te zeggen :palm:

Dinsdag: Gaan we klussen in huis. De buitenmuren van de bovenverdieping gaan we nog van binnenuit isoleren. 's Avonds wil ik eigenlijk via social deal even ergens wat eten.

Woensdag: Ook klussen in huis. Het isoleren afmaken en misschien een start maken met het plafond. Hier zie je nu het houten dakbeschot en dat willen we wegwerken met gipsplaten (m.u.v. de balken).

Donderdag: Ook klussen in huis en 's avonds weer even lekker ergens wat eten ofzo. Toch voor dat vakantiegevoel haha.

Vrijdag: Hetzelfde haha. Wel prima dat het deze week niet zo warm is. Is wel fijn als je aan het sjouwen bent.

Zaterdag: Dan komen er vrienden eten en staat m'n man waarschijnlijk weer de hele dag in de keuken. Misschien bel ik me mams wel, of ze even met me naar de stad gaat ofzo. Heb haar al te lang niet meer gesproken en gezien.

Zondag: Geen idee. Of chillen, of in huis klussen. Ligt een beetje aan m'n staat haha.

Maar de volgende week wordt heel leuk! Dan ga ik een nachtje naar Maastricht en een dagje naar Antwerpen en lekker eten bij een sterrenrestaurant en een wijnproeverij doen. Genoeg in het vooruitzicht dus :ja:
<<

Anoniem313

Bericht 27 Aug 2018 09:43

Re: Plannen week 35

Work work work, hardlopen, op donderdag uit werk naar Haarlem om een vriend van lang geleden te treffen, en vrijdag vrij want Into the Great Wide Open!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Aug 2018 09:52

Re: Plannen week 35

Ma: ik ruim het huis op en ga m’n schooljaar voorbereiden. Planningen maken, SE-data en inhoud bepalen. Kan niet zeggen dat ik dat heel leuk vind nu maar hopelijk ontspant het wanneer het gedaan is. Ook moet ik nog wat bestellinkjes van ooph afmaken.
Di: ik maak het huis schoon, maak vast een eetlijstje voor volgende week als de hele rambam weer begint. En ik ga m’n eerste schoolweek voorbereiden. Ook niet leuk maar wederom: dan is dat maar gedaan.
Wo: ik ga met m’n boys op bezoek bij de twee jonge katjes die over een paar weken bij ons komen wonen. Daarna drop ik m’n jongens af bij m’n ouders.
Do: rond 6.30 rijden we naar de boot want we gaan naar Vlieland: Into the great wide open!
Vr: ITGWO
Za: ITGWO
ZO: ITGWO. Eind vd dag weer naar huis. ‘s Avonds kleren wassen, tassen inpakken, huilen en naar bed: op maandag begint alles weer.
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 27 Aug 2018 10:07

Re: Plannen week 3

Lekker Frankie vakantie! Succes met klussen en veel plezier met leuke dingen doen, in welk sterrenrestaurant ga ja eten?
Leuk Caulfield en UN, Into The Great Wide Open, veel plezier!

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, wat huishouddingen doen, even wat spullen halen in het dorp, en vanavond borrelen en uit eten met 2 vriendinnen.
Dindag en woensdag: werken van 10 tot 20 uur, verder geen plannen.
Donderdag: drukke vrije dag, in de ochtend eerst een crematie, ga er vooral heen om een hele goede vriendin te steunen, die haar jeugdvriendin veel te jong (41) heeft verloren. Daarna 2 uur in de auto naar den helder, voor een receptie, een oom gaat met pensioen bij de marine. In de avond weer naar huis.
Vrijdag: werken van 10 tot 15 uur, daarna bbq bij vriend op het werk.
Zaterdag en zondag: werken van 10 tot 21 uur.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Aug 2018 10:08

Re: Plannen week 35

Ik heb ook eindelijk vakantie. Deze week zijn we nog thuis en gaan we vooral veel klussen. Zowel in ons eigen huis als bij mijn broer die vanmiddag de sleutel krijgt.

Maandag: Straks naar Ikea, eind van de middag naar nieuwe huis van broer.
Dinsdag: klussen aan onze hal, ikeakastjes in elkaar zetten, deurbeslag kopen
Woensdag: gaan we waarschijnlijk een dagje naar Den Bosch, lekker shoppen en uit eten. I love Den Bosch :love:
Donderdag: moeten vriend en ik beide naar de tandarts en ga ik op kraamvisite bij een vriendinnetje
Vrijdag: even helpen in het huis van mijn broer en schoonzus
Zaterdag & zondag: moeten we sowieso verder klussen maar het is hier ook feestweek in het dorp, dus daar zullen we ook nog even gaan kijken denk ik.

Veel plezier voor de dames die naar ITGWO gaan!
En Frankie, natuurlijk mag je trots zijn op jezelf! Gefeliciteerd!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 27 Aug 2018 10:20

Re: Plannen week 35

Ons laatste vakantieweekje :)

Vandaag: een rustig dagje, dochter is niet helemaal fit, ik maak mijn huiswerk af voor de loopbaancoach en vanmiddag even boodschappen doen

Dinsdag: naar de loopbaancoach en spullen pakken voor onze paar dagen weg

Woensdag: naar de Efteling!

Donderdag: Efteling

Vrijdag: Efteling en weer naar huis

Zaterdag: Baila in de stad en ik mag zelf met een groepje paaldansen op het Waagplein. 's Avonds nog even naar de ballonfiesta in Meerstad.

Zondag: misschien nog even langs op Noorderzon, 's avonds uit eten met een groepje van paaldansen
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2018 10:53

Re: Plannen week 35

Pippa goed je rust pakken

Hier is de gewone werkweek weer begonnen na 3 weken vakantie. Maar ook raar want moet meteen iedereen vertellen dat ik maar 3 weken werk en dan 6 weken niet ivm operatie

Maandag werken en boodschappen

Dinsdag werken

Woensdag vrije dag ga dan vroeg sporten

Donderdag werken en sporten

Vrijdag werken

Zaterdag naar schoonouders verjaardag cadeau brengen schoonmoeder was vorige week jarig maar zaten ze op de boot niet handig met een cadeaus

Zondag of mijn moeder ophalen of verjaardag schoonzusje, hoop het eerste



Fijne week iedereen.
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 27 Aug 2018 11:02

Re: Plannen week 35

Maandag: hele dag werken.
Dinsdag: hele dag werken.
Woensdag: ochtend werken, middag boodschappen verder geen plannen.
Donderdag: hele dag werken.
Vrijdag: vrij, huishouden doen.
Zaterdag: straatbbq.
Zondag: misschien nog uitje met wat vrienden.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Aug 2018 11:06

Re: Plannen week 35

Hier weinig bijzondere plannen deze week, we doen lekker rustig aan.
Vandaag of morgen wil ik even naar de Prenatal. Morgenavond komt de buurvrouw op kraamvisite. Vrijdag vieren we de verjaardag van de vader van mijn man met een etentje. Of iedereen komt hier thuis en we bestellen wat, of we gaan ergens een simpel hapje eten hier in de stad. Zondag viert mijn moeder misschien haar verjaardag maar ik weet nog niet of wij daar heen gaan.
Verder ben ik lekker thuis met ons zoontje en ga ik verder wat dingetjes in huis doen en lekker wandelen en zo.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Aug 2018 13:01

Re: Plannen week 35

Deze week op maandag, woensdag en vrijdag werken.
Normaal werk ik ook op dinsdag, maar omdat onze gastouder deze week nog vakantie heeft, heb ik morgen een dagje vrij genomen.
Mijn moeder komt vandaag terug van vakantie, dus misschien gaan zoon en ik daar morgen wel even naartoe.
Dinsdag- en woensdagavond sporten bij de sportschool.
Verder geen plannen, ook niet in het weekend (heerlijk!)
<<

Anoniem315

Bericht 27 Aug 2018 13:51

Re: Plannen week 35

Maandag: de stad in voor wat nieuwe kinderkleding en een paar kleine cadeaus voor mijn jongste en in de namiddag paardrijden.

Dinsdag: voorbereiden op het werk.

Woensdag: voorbereidingen treffen voor verjaardag dochter, hardlopen.

Donderdag: jongste dochter jarig, dus visite over de vloer.

Vrijdag: voorbereiden op het werk.

Zaterdag en zondag: paardrijden, hardlopen, verjaardag van man alvast vieren.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 27 Aug 2018 16:18

Re: Plannen week 35

Ik zit weer in de 'terugkomweek' (laatste week van de zomervakantie), dus ik ben 5 dagen op school te vinden. Verder zijn we aan het opruimen van de vakantie en verder doe ik niet zoveel. :smile:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem317

Bericht 27 Aug 2018 16:36

Re: Plannen week 35

Maandag: op m’n nieuwe werk kijken, even m’n neus laten zien en ‘s middags heb ik thuis opgeruimd. Vanavond nog wat dingen doorlezen voor de werkweek.
Dinsdag t/m vrijdag: werken (beginnen op m’n nieuwe werkplek). Zal wel wennen zijn en heb in de avonden niks gepland. Eerst maar even kijken hoe het allemaal uitpakt.
Zaterdag/zondag: weekend. Klussen, opruimen, huishouden en boodschappen. Verder hebben we nog geen plannen.

We hebben deze week weinig gepland buiten het werk om. We zien wel of we ergens zin in hebben.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 27 Aug 2018 16:37

Re: Plannen week 35

Leuk ITGWO, veel plezier ladies.
Succes Tom. Viel het mee vanochtend?

Ik moet elke dag gewoon werken verder:
Vanavond een jurk naar de kleermaker brengen en een cadeautje kopen
Morgenavond sporten
Woensdagavond begint hockeytraining weer
Donderdagavond sporten en even een cadeautje halen voor een collega die vrijdag jarig is kopen
Vrijdagmiddag afscheidsborrel van m'n oude manager en 's avonds uit eten met mijn vriend
Zaterdag gaan vrienden trouwen dus daar de hele dag en we slapen bij mijn ouders want die wonen daar vlakbij
Zondag uitslapen en brunchen met de daggasten + bruidspaar verder uitbrakken gok ik.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 27 Aug 2018 19:11

Re: Plannen week 35

Ik moet deze week na de vakantie weer werken. Vijf dagen deze week, ik mis mn vrije dag nu al!

Ma: gewerkt, nu nog even wat voorbereiden voor morgen want mn licentie is eindelijk binnen!
Di werken, man moet 's avonds ook werken dus misschien eet ik met F. lekker bij mn moeder.
Wo: werken
Do: werken en 's avonds boodschappen doen voor de verjaardag van zaterdag
Vr: werken, mijn man is jarig. We gaan lekker samen uit eten.
Za: verjaardag van mijn man en F. moet nog wel even kijken hoe ik dat allemaal ga regelen want iedereen blijft natuurlijk ook weer eten (wat ik wel gezellig vind hoor).
Zo: helemaal niets, opruimen en bijkomen.
⁠♡♡♡
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 27 Aug 2018 19:19

Re: Plannen week 35

Vandaag naar school, lokaal weer netjes maken. Vanmiddag nog even geshopt voor dochter.
Morgen weer naar school, verder met het lokaal en daarna naar IKEA.
Woensdag een playdate bij Monkeytown met dochter, een vriendin en haar dochter.
Donderdag weer naar school, met collega's het schooljaar voorbereiden.
Vrijdag naar school; studiedag.
Zaterdagochtend naar de kinderboerderij met Bazinga, Elliot, Miccie en onze kids. 'S middags een verjaardag van een nichtje.
Zondag ff niks, misschien uit eten. Laatste vakantiedag :(
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Aug 2018 20:00

Re: Plannen week 35

Ik moet vanaf woensdag weer werken! :wtf:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem291

Bericht 27 Aug 2018 20:03

Re: Plannen week 35

Maandag: zoon voor het eerst naar de peuterspeelzaal, vanmiddag wat boodschappen gedaan en gerommeld in huis. Vanavond pilates
Dinsdag: werken van 9:00 tot uurtje of 22:00
Woensdag: s middags naar de fysio en eind van de middag telefonische afspraak met de oogarts over mijn zoontje
Donderdag: zoon naar m’n moeder brengen en werken van 9:00 tot 22:00
Vrijdag: werken van 8:45 tot 17:00
Zaterdag: boodschappen doen etc
Zondag: dagje weg met m’n schoonouders
Laatst gewijzigd door Anoniem291 op 27 Aug 2018 20:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Aug 2018 20:11

Re: Plannen week 35

Vandaag: Dagdienst
Morgen: Taart eten! Ik ben jarig.
Woensdag: Nog geen plannen. 's Avonds de nachtdienst in.
Donderdag: Slapen, 's avonds nog weer een dagdienst.
Vrijdag: Slapen, boodschappen doen.
Zaterdag: Eerst BBQ met bevriend stel, daarna mijn verjaardag vieren.
Zondag: Korte avonddienst en dan vakantie!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers