Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De theevraag van vandaag! #8

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jun 2018 19:29

De theevraag van vandaag! #8

Heb je iemand ontmoet dit jaar die jouw leven heeft veranderd?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jun 2018 19:31

Re: De theevraag van vandaag! #8

Jazeker! Op 8 februari heb ik mn grootste liefde ontmoet. Mijn dochter! En die heeft zeker mijn leven veranderd in positieve zin!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jun 2018 19:38

Re: De theevraag van vandaag! #8

Ja een aantal zelfs. Ik heb andere collega’s door een overplaatsing en zij hebben mij allemaal laten zien dat je ook ‘anders’ kunt werken. Mijn mijn vorige bazin was het niet af = overwerken. En hier is het niet af = morgen weer een dag. En gek genoeg werkt dat veel beter. We lopen eigenlijk nooit achter met dingen en dat was op mijn vorige werkplek wel. Het is allemaal relaxter en ik ben niet meer zo opgejaagd. Dus het heeft mijn werkleven best veranderd :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jun 2018 19:43

Re: De theevraag van vandaag! #8

Wat fijn dat dat veranderd is! Je overplaatsing vond je eerst niet leuk toch?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jun 2018 19:50

Re: De theevraag van vandaag! #8

Nee klopt maar op de afstand en het reizen na zit ik er toch best op mijn plek gelukkig! Het was even wennen maar het is beter zo. Die afstand nemen we dan maar voor lief.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jun 2018 20:14

Re: De theevraag van vandaag! #8

Oh fijn!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Jun 2018 20:25

Re: De theevraag van vandaag! #8

Wat een leuke topics steeds, Burn. En je kind voor het eerst 'ontmoeten' is inderdaad zó bijzonder

En wat fijn Ava, dat je daar zo op je plek zit. Dit klinkt toch echt een stuk relaxter ja.

Ik kan even niet iemand verzinnen die ik dit jaar pas ontmoet heb, wel iemand die ik vorig jaar heb ontmoet maar waar ik sinds dit jaar echt vriendinnen mee ben. Ze zijn hier komen wonen en haar dochter kwam in d eklas van mijn zoon. Zij werden dikke vrienden maar wij ondertussen ook. Inmiddels is zij van mijn vriendinnen degene die ik het meest spreek, we wandelen samen en we zwemmen ook elke week.
<<

Anoniem246

Bericht 24 Jun 2018 07:41

Re: De theevraag van vandaag! #8

Klinkt gek, maar ik heb mezelf, mijn echte ik, ontmoet en dat heeft echt mijn leven veranderd. Met behulp van mensen die ik vorig jaar al heb ontmoet. De mensen vroegen aan mij of ik eens kritisch naar mezelf wilde kijken en het was een lastig jaar, maar doordat te doen, heb ik wel een groot deel van mezelf terug. Dat deel dat ik was vergeten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron