Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb het zo koud!

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Feb 2018 17:16

Ik heb het zo koud!

Zit gewoon binnen met de verwarming zoals altijd in deze tijd op 21,5, maar heb het echt ijskoud. Koude handen niet normaal! Wie heeft dat ook en wat doe je eraan zonder de cv hoger te zetten?
<<

Anoniem249

Bericht 06 Feb 2018 17:16

Re: Ik heb het zo koud!

Ja ik! Wat een vreselijk koud weer. Ik neem een warme douche en trek extra warme kleding aan.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Feb 2018 17:17

Re: Ik heb het zo koud!

Ik heb het ook momenteel. Maar heb net bijna 2 uren op de bank gezeten. Als ik zo ga koken, wordt het weer beter.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Feb 2018 17:17

Re: Ik heb het zo koud!

Dikke trui aantrekken en warme sloffen en met een dekentje en warme chocolade melk op de bank gaan liggen,
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Feb 2018 17:32

Re: Ik heb het zo koud!

Ben ik niet de enige, ik heb het ook heel koud! Ik heb nu een dikke trui van m’n vriend aangetrokken haha met daaronder nog een shirt met lange mouwen:) Verder neem ik vaak een hete douche, dat helpt vaak ook wel!
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Feb 2018 17:36

Re: Ik heb het zo koud!

Mijn schoonzus zei dat hartpatienten het altijd koud hebben, maar daar geloof ik niks van. Ze zei nl ook dat het haar van zulke mensen dus is en niet snel groeit. Nou dat is al helemaal niet waar, heb het gegoogled en ik ben het bewijs.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Feb 2018 17:41

Re: Ik heb het zo koud!

Ik denk niet dat hartpatiënten het letterlijk altijd koud hebben, maar ze hebben het wel sneller koud. Als je hart niet goed werkt is je bloedcirculatie niet goed en dat zorgt ervoor dat je lichaam moeilijk warm kan blijven.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Feb 2018 17:49

Re: Ik heb het zo koud!

Elliot schreef:Ik denk niet dat hartpatiënten het letterlijk altijd koud hebben, maar ze hebben het wel sneller koud. Als je hart niet goed werkt is je bloedcirculatie niet goed en dat zorgt ervoor dat je lichaam moeilijk warm kan blijven.



Ja oke dat zou kunnen, maar van dat haar is onzin.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Feb 2018 17:52

Re: Ik heb het zo koud!

Ik ben ook erg kouwelijk. Slechte bloedcirculatie. Als ik eenmaal koude handen heb worden ze niet meer warm zonder echt te gaan sporten. Bewegen is eigenlijk het enige dat helpt, is mijn ervaring.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Feb 2018 18:19

Re: Ik heb het zo koud!

ik ook, en dat te bedenken dat ik het nooit koud had. Leuk afvallen. Heb het nu mega koud constant. Lig nu op de bank met een dikke trui aan onder een deken. Op bed heb ik 6 dekens op me pyjama broek en nachthemd en thermoshokken aan en nog koud hebben.
Ik ben momenteel niet graag buiten, en als ik naar buiten ga heb ik mijn dikke winterjas aan met sjaal en handschoenen aan
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 06 Feb 2018 18:27

Re: Ik heb het zo koud!

Handen onder de warme kraan/warme douche nemen, thee drinken en omdat het maar zelden voorkomt dat ik het echt zo koud heb, zet ik voor die paar keer per jaar de verwarming wel hoger dan normaal gesproken.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Feb 2018 18:39

Re: Ik heb het zo koud!

Hier net zo, al heeft het hier een oorzaak, wij zijn als compleet gezin getroffen door de griep!
Al ben ik weer aan de betere hand, al loop ik nog met een luchtweginfectie rond, maar dit is zo niet leuk!
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Feb 2018 21:02

Re: Ik heb het zo koud!

Guattari schreef:Handen onder de warme kraan/warme douche nemen, thee drinken en omdat het maar zelden voorkomt dat ik het echt zo koud heb, zet ik voor die paar keer per jaar de verwarming wel hoger dan normaal gesproken.


Dat van die handen juist nooit doen daarvan gaan ze jeuken net als op de verwarming leggen.
<<

Anoniem282

Bericht 06 Feb 2018 21:25

Re: Ik heb het zo koud!

Thanks, wist ik niet. :)

Ik bedacht me dat ik een kruik op zulke koude dagen heel fijn vind. Misschien kun je dat ook proberen.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Feb 2018 21:28

Re: Ik heb het zo koud!

Ja het is echt koud he! Ik heb de verwarming op 21 graden staan en zit op de bank met een dikke pyjama en dekentje en nog heb ik het was frisjes. Ik heb het vooral wanneer ik moe ben dus misschien moet ik zo maar naar bed...
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Feb 2018 22:09

Re: Ik heb het zo koud!

Guattari schreef:Thanks, wist ik niet. :)

Ik bedacht me dat ik een kruik op zulke koude dagen heel fijn vind. Misschien kun je dat ook proberen.


Die van mij gaan jeuken en dan probeer ik de jeuk weg te krijgen dmv er met mijn tanden (ja echt) overheen te gaan (soort van krabben). Een ex collega zei ooit dat zij haar zoon vroeger altijd zijn handen liet wassen onder de koude kraan met dit weer ook ivm jeuk/tintelen.
Ik heb een electrische deken dus lekker warm. Soms te warm en heb elk jaar last van wintertenen, jezus wat kan dat jeuken zeg gek word ik er soms van!

Het gekke is dat ik voor het eerst ooit nog steeds in de winter in mijn zomerpyama slaap lees boxerbroekje met hempje. Alleen vorige week had ik het 2 nachten even koud en nu niet zo erg dat terwijl het nu een stuk kouder is.

Vroeg naar bed gaan heeft misschien ook wel nut, dan is het iig lekker warm over mijn hele lijf.
<<

Anoniem248

Bericht 06 Feb 2018 22:40

Re: Ik heb het zo koud!

Ik zweer op dit soort dagen bij m’n seksloze maar zo lekker warme teddyfleece huispak, een dekentje en een kersenpittenzak. En lekker dikke sokken, desnoods twee paar.

Edit: en in bed kruip ik tegen m’n vriend aan, die heeft het altijd warm.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Feb 2018 23:56

Re: Ik heb het zo koud!

Ik zit in de winter vaak met een warme kruik, zo eentje van rubber. Die leg ik dan tussen mijn rug en de rugleuning, of juist tegen mijn buik. En ik draag dikke truien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem245

Bericht 07 Feb 2018 06:49

Re: Ik heb het zo koud!

Ik heb het ook koud en ben er ook echt klaar mee.
Zit nu op de bank in een nog koude woonkamer, en straks moet ik op de scooter door de sneeuw naar mijn werk.
Ik vind dat normaal niet zo erg maar vind dat de winter nu wel lang genoeg geduurd heeft.
<<

ChiQ

Bericht 07 Feb 2018 06:55

Re: Ik heb het zo koud!

Kira schreef:Ik heb het ook koud en ben er ook echt klaar mee.
Zit nu op de bank in een nog koude woonkamer, en straks moet ik op de scooter door de sneeuw naar mijn werk.
Ik vind dat normaal niet zo erg maar vind dat de winter nu wel lang genoeg geduurd heeft.


Vind je dat echt ja? Ik vind namelijk dat het juist zo lang ‘herfstachtig’ is. Ik vind dit weer 1000x beter dan die wind en regen, steeds!
<<

Anoniem245

Bericht 07 Feb 2018 07:03

Re: Ik heb het zo koud!

Ik bedoel meer dat het lang nat/grijs en donker is geweest.
Gisteren was het hier ook niet zonnig maar gewoon grijs en koud.
Als de zon schijnt en het is koud heb ik er minder moeite mee :)
<<

ChiQ

Bericht 07 Feb 2018 07:25

Re: Ik heb het zo koud!

Kira schreef:Ik bedoel meer dat het lang nat/grijs en donker is geweest.
Gisteren was het hier ook niet zonnig maar gewoon grijs en koud.
Als de zon schijnt en het is koud heb ik er minder moeite mee :)


O, ja nee dat is idd heel vervelend weer! Hier was het megazonnig!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Feb 2018 08:18

Re: Ik heb het zo koud!

Ik vind dit het allermooiste weer juist, heerlijk dat zonnetje en die vrieskou. Mijn tip; pak je goed in en ga een stevige wandeling maken. Verwarming aan thuis en bij thuiskomst een grote kop (gember, liefst met wat cayennepeper) thee drinken. Ook goed voor je gemoedstoestand.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Feb 2018 10:11

Re: Ik heb het zo koud!

Kira schreef:Ik heb het ook koud en ben er ook echt klaar mee.
Zit nu op de bank in een nog koude woonkamer, en straks moet ik op de scooter door de sneeuw naar mijn werk.
Ik vind dat normaal niet zo erg maar vind dat de winter nu wel lang genoeg geduurd heeft.



Sneeuw? Hier niet iig.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Feb 2018 10:20

Re: Ik heb het zo koud!

Ik heb het koud sinds ik terug ben van vakantie. Bewegen helpt mij wel. Onderhemdje aan bij mijn kleding.

Ik heb vandaag ook eigenlijk een te koude trui aan, maar het is meestal heel warm op mijn werk. Behalve vandaag. Heb de verwarming nog maar wat hoger gezet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers