Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen (week 29 (toch?))

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jul 2018 16:46

Weekplannen (week 29 (toch?))

Haha ik weet niet zeker welke week het is en ben te lui om het op te zoeken. Maar goed, wat doen jullie in deze wederom warme week?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jul 2018 16:50

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Ik heb best weer een bedrijvig weekje.
Vanmiddag kwamen m'n tante en twee nichtjes op kraamvisite, was gezellig.
Morgenmiddag komen m'n collega's op visite en 's avonds heb ik terugkomavond (de eerste van drie) van m'n zwangerschapscursus. Leuk om iedereen weer te zien en de verhalen te horen! (Al spreken we elkaar ook wel op de app af en toe.)
Woensdag overdag geen plannen, 's avonds kraamvisite.
Donderdag ga ik waarschijnlijk even op het werk langs om het over m'n contract te hebben.
Vrijdag haal ik om 12.00 uur m'n stiefdochter uit school, haar zomervakantie begint dan. Denk dat ik even met haar ga lunchen ergens (en de baby gaat uiteraard ook mee).
Zaterdagavond gaan m'n vriend en ik met z'n tweeën uit eten, m'n zusje komt dan oppassen. Wel spannend, de eerste keer met z'n tweeën weg!
Zondag geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jul 2018 17:01

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Echt een goed verlof weekje Bliss! Leuk, hoop dat het samen uiteten ook gezellig is.

Mijn niet zo'n drukke week:
Vandaag: Rustig aan doen ivm warmte en het drukke weekend
Dinsdag: Laatste babygym les voor de zomerstop.
Woensdag: geen plannen
Donderdag: geen plannen (wel zijn we 7 jaar samen maar we vieren het niet)
Vrijdag: Misschien komt m'n moeder en ga ik even naar de kapper.
Zaterdag: bio marktje
Zondag: buren (die ik ooit dat kaartje heb gegeven toen hun baby geboren was, voor wie dat nog weet) komen op de borrel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem270

Bericht 16 Jul 2018 17:12

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Klinkt als een gezellige week Bliss. Tot wanneer heb je nog verlof?
Marin, ook een lekker weekje in het vooruitzicht. Wat leuk dat er contact is ontstaan uit het kaartje.

Vandaag,met kind naar ziekenhuis, opruimen en thuis werken
Dinsdag, werken en daarna uit eten met een vriendin
Woensdag, komt ‘s middags een vriendin en gaan we ergens lunchen.
Misschien nog even naar het strand
Donderdag, werken en ‘s avonds naar Ikea
Vrijdag, nog geen plannen
Zaterdag, met een vriendin en onze kids naar het zwembad
Zondag, nog geen plannen
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 16 Jul 2018 18:23

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Leuke plannen Bliss!
Ook weleens lekker Marin, een paar rustige dagen! Is ook niet zo erg met dit weer!
Hoop niks ernstigs Scott, omdat je met je kind naar het ziekenhuis moet?

Mijn week!:

Vandaag: gewerkt van 10 tot 17.15 uur, lekker onverwachte avond vrij! Het was niet druk, dus kon lekker optijd weg.
Morgen: vrije dag, ik ben jarig! En m'n vriend vertelde net dat hij ook vrij heeft genomen! Superleuk. Denk dat we lekker ergens gaan lunchen.
Woensdag tm vrijdag: werken van 10 tot 21 uur, verder geen plannen!
Zaterdag: vrije dag, we gaan met een groepje vrienden een dagje naar den bosch, we pakken om 10 uur de trein, eerst ergens koffie drinken met een bosche bol gok ik, daarna heb ik in de korte putstraat gereserveerd voor de lunch, dan hebben we in de middag een rondvaart over de binnen dieze, en 's avonds gaan we nog gezellig uit eten en borrelen. Zin in!
Zondag: ook nog lekker vrij! Heerlijk, een 'echt' weekend, nog geen plannen, gok een beetje uitkateren, en hondje ophalen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Jul 2018 18:45

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

maandag vandaag op de fiets na mijn werk geweest 8 enkele reis. Nooit gedacht dat ooit te doen ivm erge pijn. En zonet 10 km gewandeld

dinsdag werken en dan alweer weekend

woensdag sporten

donderdag laatste keer natraject en gesprek met de arts. En moet bloedprikken. En we gaan met het vaste groepje nog even de stad in. In de avond sporten

vrijdag vroeg naar Den Haag naar een vriendin hebben elkaar alweer 2 jaar niet gezien. We spreken elkaar elke dag. We gaan shoppen en naar de film

Zaterdag boodschappen en huis schoonmaken

Zondag word nichtje 2 dus feest

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jul 2018 18:49

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

@ Scott: mijn verlof duurt tot 17 augustus geloof ik, maar neem er nog vier weken vakantie achteraan. Heb lekker nog twee maanden vrij dus! (Al gaat dat ook best snel, als ik me bedenk dat ik nu al bijna drie maanden thuis ben!)
Ben jij eigenlijk een oude bekende?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jul 2018 19:03

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

The usual, gewoon werken. Woensdagavond de kroeg in met een vriendin. Donderdagavond naar een filmfestival. In het weekend sporten en naar de sauna.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jul 2018 19:39

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Heerlijk Bliss, nog 2 maanden verlof. Al zal het inderdaad wel omvliegen. Maar toch, de hele lente/zomer thuis, lekker hoor!

Wij hebben er al een week vakantie opzitten, nog 2 weken!
Maandag: lag ik nog met mijn oudste in het ziekenhuis, die is zondagavond nog geopereerd. Smiddags kwamen we thuis en hebben we het rustig aan gedaan.
Dinsdag: gaan we een dagje naar zee. Vrienden van ons hebben daar een appartement vlakbij de dijk, handig. Normaal zouden we dat vandaag doen, maar door het onverwachtse ziekenhuisbezoek, hebben we het een dagje uitgesteld
Woensdag: in de ochtend lekker uitslapen. Mijn jongste wordt 2 jaar, afgelopen weekend al gevierd dus buiten ons cadeau, krijgt ze niets speciaal. 'S middags willen we nog wel een uitstapje maken, maar we weten nog niet wat.
Donderdag: man en kinderen het huis uitsturen en onze koffers inpakken! Vrijdagochtend vertrekken we op vakantie. 'S avonds nog even langs mijn schoonbroer, die is jarig dan.
Vrijdag: op vakantie met mijn zus, schoonbroer en kinderen!
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 16 Jul 2018 19:42

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

T. is de hele week kamperen met mijn ouders. Hij heeft de tijd van zijn leven tot nu toe, wij een lekker rustig weekje met maar 1 kind, haha.

Maandag / N. ging vandaag een dagje naar de opvang. Ik wilde graag van alles voor mezelf doen, maar heb (met liefde!) vandaag de hele dag een vriendin gezelschap gehouden die erg in de put zit na haar zwangerschap.
Dinsdag / Lekker een dagje met N. We gaan even naar de markt, op de koffie bij een vriendin en haar kindje van de zwangerschapsyoga en 's middags komt mijn zusje nog even langs. 's Avonds een rondje hardlopen.
Woensdag / Lange werkdag!
Donderdag / Lange werkdag. 's Avonds een rondje hardlopen.
Vrijdag / Half dagje werken. De zomervakantie begint hier en dat is in de praktijk altijd erg goed merkbaar. Ook komt T. weer thuis na 5 nachtjes logeren :cheering:
<<

Anoniem317

Bericht 16 Jul 2018 20:13

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Ik heb vakantie en het komt een beetje zoals het komt. We doen wat klussen in huis, genieten van het weer, gaan af en toe weg en hebben de tijd aan onszelf. Lekker!
<<

Anoniem270

Bericht 16 Jul 2018 21:46

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Kreeft, niks bijzonders hoor een bezoek aan de kno arts die ons weer terug heeft verwezen naar de kinderarts.

Bliss, wat heerlijk zo lang verlof! Ik ben een oude bekende
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jul 2018 21:52

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Ah dacht ik al, en is het een geheim wie je was?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Jul 2018 22:50

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Vandaag: Avonddienst
Morgen: Ziekenbezoek bij collega, verder huishouden doen
Woensdag: Dagdienst, 's Avonds uit eten met 3 vriendinnen/collega's.
Donderdag: Meeten met Jordana in Utrecht
Vrijdag: Nog geen plannen
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem246

Bericht 17 Jul 2018 04:36

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Vandaag: Mijn man heeft vanaf 13.00u afspraken. Zoals het nu lijkt heb ik dus vanmiddag het rijk alleen. Ik wil bezig met schrijven. En dat is zo makkelijk nog niet als je alles wat je schrijft dom vindt.
Morgen: Niets.
Donderdag: 'S avonds onze auto ruilen tegen die van mijn moeder. Onze auto heeft een spare tyre en daarmee durf ik het niet aan om naar de stad te rijden. Zo'n ding is niet voor niets voor nood. Zaterdag komt er een nieuwe band om.
Vrijdag: Mijn man wordt opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gaat hij daarna weer direct met weekendverlof, maar dat zien we vrijdag wel.
Zaterdag: Mijn stiefvader verwisseld snel de spare tyre voor een normale band. Als het uitkomt ga ik even boodschappen doen bij de oosterburen en tanken.
Zondag: Als mijn man gelijk met weekendverlof is gegaan, dan zal ik hem zondagavond moeten terugbrengen naar het ziekenhuis. Hij wordt maandag geopereerd. Doodeng, ik probeer er niet teveel bij stil te staan. Er is een kans dat hij het niet overleefd en ik moet er niet aandenken om hem te moeten missen. Maar goed, even angstig dus.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Jul 2018 06:13

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Ik heb weer een rustig weekje.

Heb maandag gewerkt tot 12.30 en daarna met zoon een paar winkels afgegaan, lekker op de scooter in het zonnetje. Thuis gerommeld en biefstuk gebakken.
Vandaag gaat zoon een paar dagen naar een vriend op de camping en ik ga zo werken tot 13u. Ik moet een proeflesje geven (doe ik normaal niet in de vakantie) en daarna ga ik uit eten met mijn ouders om te bedanken dat ze vaak chauffeur spelen voor ons.
Morgen werk ik tot 14u, daarna heb ik nog geen plannen, alleen bij mijn ouders eten.
Donderdag ook werken tot 14u en verder nog niks gepland. Zal wel stil zijn inmiddels zonder zoon.
Vrijdag ook werken tot 14u en rond 16u gaan we zoon halen, 's avonds moet ik repeteren en hij amuseert zich dan met de playstation.
Het weekend staat nog helemaal open, waarschijnlijk een dag zwemmen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 17 Jul 2018 09:07

Re: Weekplannen (week 29 (toch?))

Joejoee, leuk ik heb er weer zin in deze week. Redelijk rustige week, ook wel eens lekker.
Even kijken. Elke dag gewoon werken in ieder geval.
- Gister na werk gesport en daarna lekker met mijn vriend gekookt en gegeten.
- Vandaag rustige avond. Even wat terugbrengen naar de winkel, uitgebreid boodschappen doen en dan lekker koken en op het balkon eten met vriend.
- Woensdag na werk sporten
- Donderdag hebben we zomerfeest op mijn werk dus dat is leuk!
- Vrijdag, hopelijk na werk even naar de harser en alles laten harsen en verder zie ik wel. Vast wel ergens een gezellige borrel.
- Zaterdag ga ik met vriendinnen twee dagen naar een huisje op de Veluwe, we geven elkaar altijd een uitje voor onze verjaardagen. Zaterdag fietsen en picknicken oa. en zondag naar de sauna!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers