Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstplannen!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Dec 2018 11:29

Kerstplannen!

Hebben jullie plannen? Of blijven jullie gewoon lekker thuis?
Wij kijken morgen samen All you need is love met lekkere hapjes erbij. Dinsdag gaan we naar mijn familie en woensdag naar de schoonfamilie. Ik heb er zin in :thumbup:
<<

Anoniem301

Bericht 23 Dec 2018 11:45

Re: Kerstplannen!

Klinkt gezellig Emma!

Kerstavond gaan we met z’n drietjes gourmetten en de cadeautjes uitpakken. Als Bo in bed ligt kijken we samen een kerstfilm

Eerste kerstdag komt m’n oma bij ons eten en m’n tante. Ook geven we elkaar cadeautjes. Mijn moeder en haar man zijn er helaas niet bij omdat haar man vrijdag is geopereerd.

Tweede kerstdag gaan we met m’n schoonfamilie heerljjk uitgebreid lunchen in een van mijn favoriete restaurants.
‘Derde’ kerstdag ga ik met wat vrienden uit eten in het Ketelhuis in Utrecht.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Dec 2018 11:49

Re: Kerstplannen!

Leuke plannen, Emma en Carrie. Veel plezier en fijne feestdagen!

Morgen heb ik een Kerstborrel met een vriendin; we vieren dan nog onze verjaardagen. In de avond lekker kneuterig All you Need is Love of een Kerstfilm kijken met lekkere hapjes.

Eerste Kerstdag met een lekker ontbijtje opstarten en daarna ga ik naar een voormalig forummer samen Kerst vieren.
Tweede Kerstdag ga ik naar mijn ouders en daar komt m'n zus ook. Ik heb geen idee wat het Kerstdiner wordt. Vind een verrassing wel leuk! 's Avonds traditiegetrouw met een vriendin de kroeg in.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Dec 2018 12:00

Re: Kerstplannen!

Wat leuk Guat, kerst vieren met een forumgenoot. Veel plezier!

Vanavond gaan we als gezin een hapje eten bij het T.heehuis in Grou. Daarna ga ik samen met een vriendin naar een kerstconcert van Elske DeWall in een kerk hier in de stad.

Morgen geen bijzondere plannen, kerstavond zijn we gezellig thuis met elkaar en maken we er een gezellige avond van met lekkere hapjes, chocolademelk en een wijntje.

Eerste Kerstdag heeft mijn man 24 uurs dienst en ben ik dus alleen met de drie boys. In de middag gaan we naar mijn familie om met elkaar te eten. Ik ga daar twee rollades voor maken.

Tweede Kerstdag hoop ik ‘s ochtends even te kunnen gaan sporten. In de middag gaan we naar mijn schoonfamilie om daar te gourmetten.

Hele fijne dagen iedereen! :kerst:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem244

Bericht 23 Dec 2018 12:23

Re: Kerstplannen!

Fijne kerstdagen allemaal.

Kerstavond eerst naar lichtjesavond op de Canadese begraafplaats en daarna naar de begraafplaats waar de ouders van vriend liggen, om daar kaarsjes aan te steken.
Daarna all you need is love met hapjes

1e kerstdag ontbijten bij het top2000 café en s avonds samen gourmetten

2e kerstdag bij m’n ouders brunchen met zijn allen en s avonds thuis cadeautjes uitpakken met de kinderen van vriend.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Dec 2018 12:32

Re: Kerstplannen!

Fijne kerst allemaal!

Gisterenavond hebben we al gegeten met de schoonfamilie.
Vanmiddag ga ik met de kinderen naar de kinder kerstviering in de kerk.

Kerstavond heeft mijn man late dienst. Ik eet met de kinderen pizza en als ze in bed liggen Kan ik all you need is love kijken. Als mijn man om 23.00 thuis komt heb ik nog wat lekkere hapjes.

1e kerstdag brunch met z'n vieren, mijn man heeft weer late dienst. 's Middags taart bakken, kerstfilm kijken met wat lekkers en 's avonds pannenkoeken eten met de kinderen.

2e kerstdag gaan we bij mijn ouders gourmetten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Dec 2018 12:33

Re: Kerstplannen!

24ste, eind van de middag naar de kinderviering in de kerk. Mijn nichtje en 2 neefjes doen mee aan het kerstspel. 's Avonds nog een keer naar de kerk, naar de nachtviering.

25ste: Overdag lekker in de keuken prutsen met mijn vader en 's avonds met de hele familie aan twee draaitafels aan de Poke Bowl

26st: In de ochtend een stuk gaan wandelen of hardlopen. 's avonds met mijn ouders nog 'simpel' eten. Moeders wil graag garnalencocktail en ik heb een stuk Cote du Boeuf meegenomen. We vullen het aan met de restjes van de dag ervoor.

Fijne dagen allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Dec 2018 12:37

Re: Kerstplannen!

Wat een leuke kerstplannen komen er voorbij.

Kerstavond vieren wij met z'n 3en thuis met cadeautjes en lekker eten.
1e Kerstdag vieren we bij mijn schoonmoeder met bijna de hele schoonfamilie. Iedereen maakt wat te eten. Ik maak stoofvlees.
2e Kerstdag vieren we bij mijn familie met cadeautjes en een vroeg diner.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Dec 2018 12:56

Re: Kerstplannen!

Leuke plannen komen er voorbij! Iedereen fijne dagen!

Kerstavond zijn we met zijn drietjes. Mijn man en ik gaan lekker hapjes/tapas eten op de bank.
Eerste kerstdag zijn we heerlijk rustig met zijn drietjes. Overdag geen idee wat we gaan doen, ik hoop dat het droog is zodat we lekker kunnen wandelen. En misschien bij de kerststal kijken. 's Avonds lekker samen kaasfondueen.
Tweede kerstdag komen mijn ouders en zus en de ouders en broers van mijn man naar ons en gaan we brunchen in een restaurant.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Dec 2018 13:08

Re: Kerstplannen!

AYNIL wordt bij ins opgenomen, want dan zitten we aan de bakplaat bij mijn ouders met zussen (2), zwagers(2), alle kleinkinderen (4/5) en F. en ik.

1ste kerstdag lekker ontbijten met mijn ouders, kindjes en F. Om 14 uur moeten de kindjes weer bij de andere mama zijn. We gooien dan 1 van de auto’s af bij F’s appartement, halen haar broer op (woont ook in Breda) en rijden dan naar hun ouders in U. Daar hebben we een diner en wandeling.

2de kerstdag starten we lekker met zijn tweetjes en inner middag komt haar broer en gaan we met zijn drieën eten en borrelen. Het zal wel niet super laat worden, want ik moet de dag erna weer om 7 uur aan de slag.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 23 Dec 2018 13:33

Re: Kerstplannen!

Kerstavond geen bijzondere plannen.
AYNIL kijken, denk ik :)

1e Kerstdag gezellig met z'n viertjes ontbijten. 's Middags komen de ouders en schoonouders en mijn zusje (en misschien ook broertje van mijn man).
We gaan gezellig met z'n allen koken en eten.

2e Kerstdag weer lekker uitgebreid ontbijten met z'n vieren en mijn zusje komt 's avonds kaasfonduen en blijft ook logeren.
<<

Anoniem246

Bericht 23 Dec 2018 13:38

Re: Kerstplannen!

We hadden geen plannen, nu wel.

Eerste kerstdag naar mijn moeder en haar man voor een kerst-hapjes-drankjes-dingetje.
Tweede kerstdag met mijn man en zijn oma naar zijn broer en schoonzus. We krijgen gourmet.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 23 Dec 2018 13:53

Re: Kerstplannen!

Morgenavond gaan we met de kids lekker hapjes eten.
Eerste kerstdag komen mijn ouders, broer, schoonzus, oom en tante bij ons met allemaal kleine dingen ook meegenomen om gewoon gezellig samen te zijn en lekkere dingen te eten.
Tweede kerstdag gaan we in de ochtend naar mijn schoonouders om tegen de middag te gaan lunchen. Wat we verder gaan doen die dag zijn we nog over aan het nadenken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Dec 2018 14:58

Re: Kerstplannen!

Gisteren hebben we al Kerst gevierd met mijn schoonfamilie. We hadden cadeautjes en hebben van de bakplaat gegeten.

Kerstavond ga ik naar het theater waar een kerkdienst is. Samen met mijn zusje en mijn ouders.

Eerste Kerstdag zijn we bij mijn ouders. Daar maakt iedereen een gang en hebben we ook cadeautjes.

Tweede Kerstdag zijn we thuis en hebben we nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Dec 2018 15:12

Re: Kerstplannen!

Kerstavond: samen met mijn vriend AYNIL kijken.
Eerste Kerstdag gaan we naar mijn schoonouders waar we gaan gourmetten.
Tweede Kerstdag vieren we bij mijn vader.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2018 15:18

Re: Kerstplannen!

Wij zijn onderweg naar m'n moeder, lekker in de stromende regen driving home for Christmas. :thumbsup:

Morgen vieren we Kerstavond bij m'n moeder. Wij staan de hele dag in de keuken en ik wil graag met m'n kleine nichtje van twee weken oud knuffelen.

Eerste Kerstdag hebben we kerstontbijt bij m'n moeder. Daarna rijden we naar m'n vader voor borrel en diner daar. 's avonds rijden we weer naar huis en daar slapen we.

Tweede kerstdag zijn we bij m'n schoonouders.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Dec 2018 15:21

Re: Kerstplannen!

Neeeeee, Marin! Blijf ook nog Tweede Kerstdag bij je moeder! Ik denk dat jouw Kerstdiners heel lekker zijn. :-D
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 23 Dec 2018 17:08

Re: Kerstplannen!

Fijne dagen iedereen.

Momenteel is onze jongste ziek en lijkt onze oudste ook ziek te worden. Als zij niet verder ziek worden of weer opknappen, hebben wij de volgende plannen: kerstavond, hebben we lekkere hapjes en kijken we waarschijnlijk AYNIL. 1ste kerstdag gaan we al op tijd naar mijn schoonmoeder en daar blijven we de hele dag. Mijn schoonmoeder heeft altijd lekkere hapjes en 's avonds gaan we gourmetten. 2e kerstdag gaan we 's morgen lekker ontbijten met ons vieren. Eind van de middag komen mijn ouders en broertje bij ons, we gaan dan weer gourmetten.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 23 Dec 2018 17:50

Re: Kerstplannen!

Wij gaan morgen kaasfonduen en cadeautjes uitpakken bij mijn schoonouders. We blijven daar slapen. Eerste kerstdag uitgebreid kerstontbijt en 's middags zien we wel wat we gaan doen. ' s avonds gaan we met mijn schoonouders uiteten. Tweede kerstdag vieren we samen. We hebben lekkere dingen voor het ontbijt gehaald, daarna gaan we naar het museum, daar lunchen en ' s avonds samen koken.

Fijne kerstdagen iedereen!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2018 19:23

Re: Kerstplannen!

fijne kerst allemaal

wij hebben vanmiddag de cadeaus al uitgepakt. Ze lagen daar zo verleidelijk.

Morgen ga ik eerst sporten en dan laatste dingen halen en naar de mediamarkt voor een aanvulling iets wat bij de cadeaus hoort. En alvast het eten maken voor 1e kerstdag. En huis schoonmaken. Morgenavond met lekkere broodjes eten

1e kerstdag in de ochtend samen ontbijten dan laatste dingen schoonmaken en klaar zetten. In de middag komt mijn familie op visite zijn met zijn achten hebben voor het eerst lootje getrokken dus dat word wel leuk.

2e kerstdag als het droog is gaan wij met mijn ouders 10 km wandelen een kerstwandeling. In de middag niks bijzonders. En in de avond eten we bij mijn ouders.

Dit jaar niet naar mijn schoonfamilie. Schoonmoeder belde vrijdag wat onze plannen waren voor kerst. En zei we moeten later maar over kerst hebben. Als of het nog maanden duurt voor het kerst is.

Vind het wel fijne 2e kerstdag rustig want de dag erna moet ik weer werken
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 23 Dec 2018 19:28

Re: Kerstplannen!

Kerstavond zijn we thuis met zijn vieren, eten we hapjes bij de de kerstboom en pakken we cadeaus uit.
1e kerstdag gaan we naar mijn ouders, eten we daar en ook daar zijn cadeaus.
2e kerstdag gaan we met vrienden bowlen en savonds gourmetten. Wat we daarvoor gaan doen weet ik nog niet, misschien wel gewoon niksen.
:heart: :heart: 2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Dec 2018 19:33

Re: Kerstplannen!

Waarom hebben jullie niets met ze gepland dan Sarah?

Wij gaan morgen (kerstavond) naar m’n schoonzus+zwager+neefje, daar komen m’n schoonouders ook en er wordt lekker voor ons gekookt. Ook doen we nog cadeaus en gedichten.
Eerste kerstdag vieren we thuis met ons eigen gezin. We hebben veel hapjes in huis en we krijgen allemaal een cadeau. Ben wel benieuwd wat m’n man voor mij heeft! Savonds gaan we denk ik AYNIL terugkijken.
Tweede kerstdag komt mijn familie bij ons en gaan m’n man en ik koken (voor- en hoofdgerecht). M’n broertje verzorgt een tussengerecht en m’n zus doet het dessert.
#teammaple🍁
<<

Anoniem248

Bericht 23 Dec 2018 19:41

Re: Kerstplannen!

Wij hebben drie dagen met cadeautjes en gourmet, samen, met m’n ouders en met m’n schoonfamilie. Je zou zeggen dat dat wel wat veel is, maar we vinden gourmetten allebei leuk en eigenlijk staat er ook drie dagen totaal andere hapjes/eten op tafel. En verder zijn het gewoon drie fijne en gezellige dagen. Morgen moet ik trouwens nog wel werken tot 18:30, helaas.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2018 19:48

Re: Kerstplannen!

Guattari schreef:Neeeeee, Marin! Blijf ook nog Tweede Kerstdag bij je moeder! Ik denk dat jouw Kerstdiners heel lekker zijn. :-D


Haha je bent nu welkom voor ons pre kerstdiner hoor!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2018 19:50

Re: Kerstplannen!

UN mijn man had nog gezegd dat ze hier wel mochten komen met kerst maar ze wisten nog niet wat ze dan deden want was nog lang geen kerst
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers