Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Dec 2018 22:53

Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Voor degenen die het gevierd hebben, hebben jullie nog wat leuks gekregen?

Ik ben echt weer schandalig verwend dit jaar! Wij vierden vanavond voor het eerst met ons gezinnetje Sinterklaas, mijn man en ik hadden wat cadeautjes voor elkaar gekocht. Ik kreeg kleerhangers, sokken, een kerstversieringding, krasloten, een grote chocolademunt (ok die had ik zelf gekocht haha) en kaartjes voor het Zwanenmeer (inclusief oppas).

Afgelopen weekend ook met de familie gevierd. Met de schoonfamilie hadden we lootjes getrokken en ik kreeg gebaksbordjes, luxe chocolaatjes en een scheurkalender van Onze taal. Van schoonouders nog een chocoladeletter en een cadeaubon van Rituals. Met mijn gezin hadden we ook lootjes getrokken en kreeg ik een kookboek en een december kraslot. Van mijn zus kerstsokken en douchegel. Van mijn ouders een adventskalender met allemaal douchespul etc., een puzzel, sokken, handschoenen en een chocoladeletter.

Eerder had ik met vriendinnen al een dobbelspel gedaan. Daarbij had ik een agenda, scheurkalender van oma weet raad, houten kerstdecoratiefiguurtjes, van die knijpertjes om kerstkaarten aan te hangen en tijdschriften en een puzzelboekje.

Oh men als ik het allemaal zo opschrijf schaam ik me gewoon, zo veel. Ik kan er weer een jaartje tegen. :redface:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Dec 2018 22:58

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Van mijn ouders het boek 'schoolplein moeders'.
Met de schoonfamilie hadden we lootjes getrokken en heb ik de cd van de 3j's en een geurkaars gekregen.
En van mijn man heb ik een cadeaubon van de hunkemöller gekregen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem247

Bericht 05 Dec 2018 23:15

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een vogelvoederhuisje met wat vogelvoer zoals mezenbollen. Dat heb ik zelf gekocht en vanmiddag bij de grote hoop gelegd ;)

Verder nog wat chocolade en zo’n Decemberkalender van 10,- van mijn ouders en van mijn schoonmoeder twee flesjes koffiesiroop. Van mijn schoonvader krijgen we altijd geld.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 22:58

Bericht 05 Dec 2018 23:27

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik heb een hele fijne fles wijn gekregen en ben uit eten geweest vanavond.
We zouden er eigenlijk niks aan doen,maar had voor de dochter van mijn vriend make-up gekocht waar ze super blij mee was. En blijkbaar had ze dat door, want ze heeft dus echt haar best gedaan om echt een goede fles wijn te scoren.
Echt ee
<<

Anoniem298

Bericht 05 Dec 2018 23:29

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Als ik alle vieringen bij elkaar tel kreeg ik 3 chocoladeletters, waxinelichtjes, een puzzel, lippenstift, telefoonhoesje, gasaansteker (voor de waxinelichtjes :ja: ) en een sjaal.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 06 Dec 2018 08:09

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een chocoladeletter...

Maar ik mag zeker niet klagen hoor want ik heb 2 weken geleden al wollen sloffen en een cover locker gekregen :cheering:
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem286

Bericht 06 Dec 2018 08:30

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Wij hadden lootjes getrokken en ik heb het grote oven handboek van koken met Karin gekregen, had ik ook gevraagd dus heel blij mee :)
Met de pakjesavond met de kinderen kreeg ik een chocoladeletter (had ik er zelf tussen gedaan) en een ark van Noach voor de baby.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 06 Dec 2018 08:32

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Alle vieringen bij elkaar kreeg ik een adventkalender, een panty, pyjamabroek, twee chocolade letters, gebaksbordjes, twee keer Rituals doucheschuim, verse thee, marsepein, een bon van VT wonen en van Costes, het kookboek het jaar van Guus en Dick, kerstballen en nog wat kerstboompjes.

Super verwend dus ook al had ik vier dingen van dit lijstje zelf gekocht voor in de zak thuis.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Dec 2018 08:35

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een denman brush en de rituals adventkalender.
#teammaple🍁
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Dec 2018 08:43

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

We hebben het twee keer gevierd. Ik kreeg:

Boek baby in een droomritme (ok die was zelf gekocht :)), oorbellen, kaarsen, sloffen, thee, een theedoos, burt’s bees lippenbalsem, nagellak, scheurkalender van oma weet raad, uitschuifbare onderzetter voor pannen en ovenschalen. En twee chocoladeletters.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 19:14

Bericht 06 Dec 2018 09:12

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een koffie presser
Nuxe olie
Spullen om kombucha te maken
Een kerst ster
Winterspullen voor op de jaartafel

Ik ben er heel blij mee
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Dec 2018 09:19

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een kettinkje van Orelia met de letter O.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem246

Bericht 06 Dec 2018 09:31

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Een December Kraslot. Alles open gekrast en ik heb een nieuw kraslot gewonnen. Jeuj!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 06 Dec 2018 09:54

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Gespoten chocoladeletter van de banketbakker, straatje 1/5 staatsloten voor de december trekking over vier dagen, nagellak, nagelolie, Perfuming Pen Alien van Thierry Mugler, vaas met Amaryllis, december kalender kraslot, zoute drop, BBC good foods vega winterspecial en een adventkalender van Lindt, met chocolaatjes :love:
Laatst gewijzigd door Blunt op 06 Dec 2018 10:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 06 Dec 2018 09:56

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik heb gekregen:

2 decemberkalenders (miscommunicatie tussen Sint en Piet :wink:)
Het zoekboek van Jan van Haasteren
Een schaaltje
Een soort groot dienblad voor op de eettafel
Chocoladeletter
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Dec 2018 10:00

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik heb de meeste dingen zelf bedacht, maar ben er blij mee: boek van Paulien Cornelisse: 'Taal voor de leuk', boek van Japke-d. Bouma: 'Mag ik even iets tegen je aanhouden?', sleutelhanger met foto van m'n dochter, doorzichtige paraplu, twee decemberkalenders (waarvan en zelf gekocht) en volgens mij vergeet ik nog iets.
❤ 7 juni 2018
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 28 Sep 2018 11:12

Bericht 06 Dec 2018 10:06

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Van mijn ouders een chocoladeletter en een leuk geldbedrag.

Gisteravond hebben we het thuis gevierd. Ik had mijn eigen cadeautjes gekocht :smile: Een decemberkalender (vaste prik), een veels te dure broek + bijpassend shirt (tja, gegeven door de sint dus dan heb je het maar te accepteren :smile: ) en een boek. Mijn man had stiekem ook wat gekocht, een bioscoopbon dus we gaan binnenkort een avondje uit :thumbup:
2009~2011~2014
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 06 Dec 2018 10:09

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik heb een le creuset springvorm gekregen. Eentje van 20 cm. Had al een grotere en die zijn zo fijn! Een bon van douglas. Een blik waar een plantje uit moet groeien en een houten kerstengel. Oh en ook nog een chocolade letter!

Voor de baby kreeg ik nog een knuffel en een set kleren. Broekje, truitje, boxpakje en een mutsje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 06 Dec 2018 10:35

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik ben verwend, terwijl ik het niet eens vier!

2x decemberkalender, marsepeinen letter, kaartjes voor Bert Visscher, kaartjes voor Café Nol, clutch van Liebeskind, 2x half staatslot voor de trekking van 31/12 (mijn zus heeft van allebei de andere helft). En buikgriep!

Mezelf had ik een adventskalender van Balea cadeau gedaan en daar word ik al 6 ochtenden ontzettend blij van! :love:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Dec 2018 10:43

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Ik heb het volgende gekregen:

- een chocoladeletter
- Japans puzzelboekje
- stompkaarsen
- een december kraslot
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Dec 2018 10:59

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Met lootje bij schoonouders kreeg ik

Panda beer pantoffels
Bol.com bon van €5,-
Legpuzzel
Gehaakt kleed
En man en ik kregen van hun een brandblusser
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Dec 2018 12:41

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Rituals badschuim
Zilveren oorbellen
Kookwekker

(Heel niet zelf uitgezocht allemaal haha)

& met schoonouders - setje Dove, kerstsokken en chocolade letter Puur.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 06 Dec 2018 12:57

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Bliss schreef:Ik heb de meeste dingen zelf bedacht, maar ben er blij mee: boek van Paulien Cornelisse: 'Taal voor de leuk', .


Oh, heeft ze een nieuw boek? Ik vind haar altijd zo leuk schrijven, dus ik zal er even naar kijken!

Ik kreeg: een geurtje, de nieuwe Flow, een klok, een kersttrui en een chocoladeletter. Allemaal zelf uitgezocht ook.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 06 Dec 2018 19:27

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Wij deden dit jaar wat minder dan anders. Viel in de praktijk wel mee :)
Pantoffels, chocoladeletter, kaarsjes, tijdschriftenbon, hark, vest en een keyboardboek. Ben lekker verwend dus!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Dec 2018 20:57

Re: Wat heb jij van Sinterklaas gekregen?

Bij mn schoonfamilie:
- 2 koekenpannen
- douchegel
- waxinelichtjes
- tijdschrift

Bij mijn familie met lootjes
- 2 kandelaren met kaarsen
- riempje
- tijdschrift
- kerstster met lichtjes
⁠♡♡♡
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers