Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen?

<<

Anoniem232

Bericht 22 Nov 2017 13:47

Wat zou jij doen?

3 weken geleden heb ik een lichtroze rugtas gekocht. Al na 2 keer gebruiken zaten er allemaal donkere spijkers op, ik had ermee door de moeder gelopen en gefietst.
Ik dacht dus dat het lag aan de stof en wilde de webshop. Ze waren heel netjes en kreeg meteen 'n nieuwe toegestuurd.
De dag nadat ik de verzendbevestiging kreeg, fietste ik 'n stukje met 'n collega en die merkte op dat m'n tas zo vies Was, waarop ik vertelde dat ik dacht dat er iets mis was met de stof. Hij keek nog eens goed en merkte op dat ik geen spatbord meer had op m'n fiets. Zo dom, 't zijn dus gewoon mpdderspatten.
De nieuwe tas heb ik inmiddels binnen. Wat zou jij doen, netjes laten weten dat doe vieze tas gewoon m'n eigen schuld is, of 't zo laten?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 22 Nov 2017 14:12

Re: Wat zou jij doen?

Oeps. Beetje lullig misschien. Maar ik zou het zo laten. Beetje mazzel moet je af en toe hebben :wink:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Nov 2017 14:20

Re: Wat zou jij doen?

Donkere spijkers? Bedoel je spetters?

Ik zou het eerlijk aangeven, vind het ook wel een beetje dommig om te denken dat spetters zomaar op de stof verschijnen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 14:34

Re: Wat zou jij doen?

Elliot schreef:Donkere spijkers? Bedoel je spetters?

Ik zou het eerlijk aangeven, vind het ook wel een beetje dommig om te denken dat spetters zomaar op de stof verschijnen.

Dat is het enige dat je opvalt? :smile:

Ik ben het met Elliot eens verder trouwens. Je hebt door de modder gelopen en gefietst en dan denk je nog dat die spetters er zo op komen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Nov 2017 14:38

Re: Wat zou jij doen?

Haha ja de rest van de missertjes kon ik nog wel plaatsen. Ik neem tenminste aan dat ze niet door haar moeder is gelopen maar door de modder, en dat ze de webshop heeft gemaild en niet 'wilde'. :wink:

♥♥
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 22 Nov 2017 15:24

Re: Wat zou jij doen?

Ik zou lekker meedoen aan de Kerstlootjes 2017!
Je hoeft geen gedicht te schrijven, dus dat komt helemaal goed :cheering:
kerstlootjes-2017-t28591.html

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers