Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maden?!

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Okt 2017 13:46

Maden?!

Een paar weken geleden liep er een maad (made?) in huis, toen dacht ik nog dat het een rupsje ofzo was en door 1 vd kids mee naar binnen gelopen was o.i.d. Nu liep er zojuist weer één!! :pale:

Nou hebben we geen OCC, maar is het toch echt wel redelijk schoon en altijd opgeruimd hier in huis, dus waar ze dan vandaan moeten komen?!?! Kom daar maar eens achter! We hebben 1 kast die niet zomaar van z’n kant kan, dus daaronder zou een optie kunnen zijn. En we moeten vaker onder de bank zuigen, dus dat zou nog kunnen. Alhoewel de bank sowieso 2x per jaar van z’n plek komt (ivm openslaande tuindeuren en zomer/winter).

What to do? Of zal het toeval zijn??
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 17 Okt 2017 14:52

Re: Maden?!

Ik weet dat mijn ouders het wel eens gehad hebben. Die hebben toe op gekeken maar konden niets ontdekken. Op internet toen ergens gelezen dat het door open pakken/zakken pasta kan komen en door nog wat dingen geloof ik maar die weet ik niet zo goed meer. Heb je dat misschien?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem236

Bericht 17 Okt 2017 18:07

Re: Maden?!

Geopende pakken paneermeel kunnen ze ook vandaan komen
<<

Anoniem247

Bericht 17 Okt 2017 18:42

Re: Maden?!

Ik heb ze een keer gehad in de bloem. Pak zat niet toen niet goed dicht en daar zaten ze in :pale:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Okt 2017 18:56

Re: Maden?!

Als het in een pak bloem zit is het ook een meelworm.
Beiden dieren lijken behoorlijk op elkaar. Misschien inderdaad even allen pakken deegwaren bekijken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Okt 2017 20:07

Re: Maden?!

Ga ik doen!
Alleen vond ik die krengen ver van de keuken/voorraadkast vandaan...
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 17 Okt 2017 23:23

Re: Maden?!

Heb je een kat die misschien een muis mee heeft genomen die onder de kast of bank is gekropen? Dat hebben wij een keer gehad. Daar kwamen overigens alleen vliegen onder de kast vandaan en het stonk verschrikkelijk maar van vliegen komen de maden.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 18 Okt 2017 07:20

Re: Maden?!

Onze oppas had een tijd terug alweer een muis gezien zegt ze, maar die konden we niet vinden...
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 18 Okt 2017 15:45

Re: Maden?!

En nu kropen er net wéér 2 maden! Maar zo gek, op dezelfde plek als gister en middenin de kamer...!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 18 Okt 2017 16:12

Re: Maden?!

Zit er niet iets in/op het plafond waar ze uitvallen ofzo?
2010 2012
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 18 Okt 2017 18:30

Re: Maden?!

Die had ik ook al bestudeerd ja haha, maar nee.

Hoeraaa, ik heb de bron gevonden! :banaan:
Zoon had een paar weken terug dingen verzameld in het bos, kastanjes en nootjes e.d.
En dat dus in een schoenendoos bewaard, nooit bij stilgestaan dat het nog vochtig was enzo... :palm:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Okt 2017 18:39

Re: Maden?!

Fijn dat de bron gevonden is. Nu lekker schoonmaken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers