Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreem veel spammail

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Mrt 2019 10:55

Extreem veel spammail

Help! Ik ontvang de laatste tijd extreem veel spammailtjes. Ik verwijder ze elke dag en blokkeer alle afzenders, maar dat helpt niet. Het is allemaal afkomstig van random mailadressen zoals fiekzofkrn@nfeikazjif.com of iets in die trant. En allemaal vanaf een nieuw mailadres, dus het blokkeren is zinloos. Ik wil hier vanaf! Heeft iemand een tip? Het zijn er echt veel, soms meer dan 100 per dag.

♥♥
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 25 Mrt 2019 11:57

Re: Extreem veel spammail

Googel je e-mailadres eens. Misschien staat het ergens openbaar?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2019 11:59

Re: Extreem veel spammail

Mijn vriend krijgt ook best veel spam, niet zoveel als jij, maar sinds ik een keer heb ingelogd op zijn mail op mijn laptop, krijg ik ook spam. Ik denk dan aan een virus o.i.d. ?
<<

Anoniem284

Bericht 25 Mrt 2019 12:00

Re: Extreem veel spammail

Welke mail gebruik je? Bij Hotmail had ik er heel veel last van. Overgestapt naar Gmail en geen last meer.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Mrt 2019 12:06

Re: Extreem veel spammail

M’n mailadres stond inderdaad online, dat heb ik direct laten aanpassen. Goeie tip!

Ik gebruik ook Hotmail. Wijzigen is misschien wel goed, maar ik gebruik dit adres al sinds m’n twaalfde dus dat vind ik wel even een dingetje hoor haha.

Cotton ik heb onze computers beveiligd met een virusscan en daar komt niks uit, maar dat zegt misschien niets? Het is pas sinds een week of twee zo erg. Ik kan me niet herinneren dat ik onlangs iets “raars” heb gedaan met m’n mailadres.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 25 Mrt 2019 12:19

Re: Extreem veel spammail

Ik heb volgens de virusscanner ook geen virussen, maar het moet wel zoiets zijn, want ik heb het echt sinds toen.

Wat ik heb gedaan is in de instellingen alleen mail toestaan van whitelist e-mailadressen of domeinen. Ik check elke dag mijn ongewenste post om de 'niet ongewenst' eruit te filteren. De spam gaat automatisch in ongewenst. En er stonden spam adressen op de whitelist (heb ik niet zelf gedaan) dus die heb ik ook verwijderd en geblokkeerd.

Ik doe het nu 2 of 3 weken zo en de spam lijkt af te nemen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers