Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon laten maken of nieuwe kopen

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Jul 2017 19:13

Telefoon laten maken of nieuwe kopen

Mijn scherm is gebarsten zojuist van mijn Samsung J5 2016. Ik knalde er met mijn knie op bed op terwijl ik een kind probeerde te vangen. Kraaaak!
Er zit echt een heel spinnenweb in.
Het is verder niet functiebelemmerend maar wel lelijk. Nu zag ik dat het repareren ervan tussen de 100 en 130 euro ligt, terwijl een nieuw toestel al vanaf 180 euro te koop is. Het is een basic smartphone en heb sim only.
Een nieuw scherm zelf kost 50 euro, maar ja, ken niemand die dat kan monteren.
Wat zou jij doen? Het zo laten, reparen voor minimaal 100 euro of een nieuw toestel kopen van 180 euro? Want toestel beviel me prima.
Kan dit ook nog onder de inboedelverzekering vallen?
Of kent iemand een zaakje waar ze schermen vervangen voor weinig geld. Ik heb er max 50 euro voor over....
Domme pech dit.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2017 19:15

Re: Telefoon laten maken of nieuwe kopen

Probeer het een bij de telefoon turk in je stad/centrum. Prijs vragen daar kan altijd!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Jul 2017 19:15

Re: Telefoon laten maken of nieuwe kopen

Jep kan onder inboedel vallen, helaas zit daar vaak wel een eigen risico aan van rond de 100 euro..
<<

Anoniem243

Bericht 22 Jul 2017 21:35

Re: Telefoon laten maken of nieuwe kopen

Ik heb het toen vergoed gekregen van de verzekering en ipv het te laten fiksen een nieuwe gekocht van het uitgekeerde geld. Zou dus zeker even bellen / mailen!
<<

anoniem224

Bericht 22 Jul 2017 21:37

Re: Telefoon laten maken of nieuwe kopen

Proberen of het in de inboedel valt zou ik sowieso! En anders wat Cotton zegt. Duur laten maken of een nieuw toestel kopen kan alfijd nog.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron