Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie doen vandaag?

<<

Anoniem91

Bericht 15 Okt 2013 09:50

Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik ben een dag vrij en kids zijn evengoed lekker naar school en naar de oppas. Ik zou op kraamvisite gaan maar dat kwam niet uit, toen had ik bedacht om naar een andere vriendin te gaan maar haar oma is overleden en die ging weg. Dus planloos vandaag. Maar verveel me.

Wat gaan jullie doen?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Okt 2013 09:53

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik ga verder aan mijn verslagen voor mn opleiding en ik ga knutselen. En vooral heel lui zijn :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem111

Bericht 15 Okt 2013 09:53

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik ben de voice aan het terug kijken. Vanmiddag ga ik wafels bakken en erwtensoep maken en vanavond heb ik koorrepetitie.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 15 Okt 2013 10:06

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik heb vakantie deze week dus kan de hele week lekker rustig aan doen. Ga zo meteen eert So you think you can dance kijken (heb ik gister opgenomen) en daarna even het dorp in als het droog is tenminste. Anders misschien wel een taart bakken ofzo.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem73

Bericht 15 Okt 2013 10:07

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik ben nu bij de hema een euro ontbijtje. Zo even naar het gemeentehuis voor een nieuwe ID aanvragen. En vanmiddag gaan we naar een pup kijken!
<<

Anoniem91

Bericht 15 Okt 2013 10:09

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Wat voor pup? :D
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Okt 2013 10:10

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

leuk magenta wat voor ras?


Ik ben aan het wachten op mijn iphone5 en wasmachine die worden bezorgd deze ochtend
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 15 Okt 2013 10:11

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Een poging tot uitzieken. Alles steekt vaat hierboven, alles doet pijn en het lihkt alsof mijn hersenen uit mijn hoofd willen springen. Nog tot 15u ben ik alleen met de meisjes.
AfbeeldingAfbeelding
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Okt 2013 10:13

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

beterschap Slakje
<<

Anoniem17

Bericht 15 Okt 2013 10:45

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Beterschap Slakje!

Ik zit nu op de bank HIMYM te kijken, over een uurtje moet ik naar een begrafenis. Vanavond eet ik bij mijn moeder en daarna hebben we (moeder, zus en ik) repetitie van ons orkest.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Okt 2013 10:59

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

sterkte op de begrafenis Elliot
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Okt 2013 11:00

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

nog geen bezorgd dienst geweest hoop niet dat ze tegelijk komen!
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Okt 2013 11:00

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Beterschap Slakje!
Sterkte straks Elliot!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 16:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem75

Bericht 15 Okt 2013 11:18

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Mijn vriend heeft nog vakantie en ik ben ook nog 2 dagen samen met hem vrij. Hij wil vandaag naar de Intratuin en vanavond hebben we een echo van de baby. Vanavond ga ik ook beginnen aan het geboortebord die ik zelf ga maken. Een Smurf :thumbup:
<<

Anoniem73

Bericht 15 Okt 2013 12:22

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Weetjewel en expressob, een teckeltje :cheering: we willen bewust een klein hondje!
<<

Anoniem91

Bericht 15 Okt 2013 13:00

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Leuk! :)

Ik heb spliterwten op staan, ik ga erwtensoep maken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Okt 2013 13:03

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

iphone5 installeren heb er de zenuwen van haha (hij is bezig....) Nieuwe wasmachine draait :-)
<<

Anoniem100

Bericht 15 Okt 2013 13:05

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

ik zou vanmiddag naar een vriendinnetje gaan, maar die is ziek dus afspraak verzet... Vriendlief komt iets eerder naar huis vanavond, lekker op tijd eten en daarna nog even op de koffie bij vrienden.

Zometeen maar vast aardappels schillen en koken...ga bietjes-stamppot maken :)
<<

Anoniem111

Bericht 15 Okt 2013 13:14

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Weetjewel schreef:Leuk! :)

Ik heb spliterwten op staan, ik ga erwtensoep maken.

Ik maak ook erwtensoep vandaag! Heb net uien, prei, wortel, knolselderij en aardappels staan schillen en snijden, het vlees en de erwten staan al op. En daarna ga ik wafels bakken en vanavond heb ik koor.
<<

Anoniem91

Bericht 15 Okt 2013 13:23

Re: Wat gaan jullie doen vandaag?

Pitufo schreef:
Weetjewel schreef:Leuk! :)

Ik heb spliterwten op staan, ik ga erwtensoep maken.

Ik maak ook erwtensoep vandaag! Heb net uien, prei, wortel, knolselderij en aardappels staan schillen en snijden, het vlees en de erwten staan al op. En daarna ga ik wafels bakken en vanavond heb ik koor.


Hier staan de erwten en het vlees ook al op, maar ga pas over een half uur snijden. :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers