Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het weer-kletstopic :-P

<<

Anoniem7

Bericht 13 Okt 2013 11:01

Het weer-kletstopic :-P

Dus, hoe is het weer bij jullie? Staan de straten al blank, kun je al zwemmen in je kelder of bootje varen in je achtertuin?

Vertel het hier! Liefst met foto :razz:
<<

Anoniem 47

Bericht 13 Okt 2013 11:05

Re: Het weer-kletstopic :-P

In het midden van het land regent het hard! Zelfs de hond wil niet wandelen in dit hondenweer! :no:
<<

Nyx

Bericht 13 Okt 2013 11:11

Re: Het weer-kletstopic :-P

Iemand heeft een paar dagen geleden het licht uitgedaan en is kennelijk vergeten om het licht weer aan te doen. Het is hier dus donker, het waait en zo nu en dan vallen er gigantische buien naar beneden. Heerlijk weer dus. :D
<<

Anoniem7

Bericht 13 Okt 2013 11:16

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier is het ergens vannacht beginnen met regenen en al die tijd niet opgehouden. En af en toe gaat het hárd. En het waait enorm. Eigenlijk heb ik nu gewoon zin om in de plassen te gaan stampen ofzo :lol:
<<

Anoniem7

Bericht 13 Okt 2013 11:16

Re: Het weer-kletstopic :-P

Zucht. Ik wil een horde kinderen, dan kan ik dat gewoon legaal doen, zonder aangekeken te worden of ik lijpe Loetje ben.
<<

Anoniem73

Bericht 13 Okt 2013 11:18

Re: Het weer-kletstopic :-P

Echt drama :(

Haha maple, je mag mn dochter wel lenen die vind dat namelijk ook heeeel leuk!
<<

Anoniem17

Bericht 13 Okt 2013 11:19

Re: Het weer-kletstopic :-P

Dit is mijn achtertuin momenteel:
Afbeelding

Het staat een beetje blank..
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Okt 2013 11:20

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier giet het. Was net even met de hond in het bos, daar was het een grote plas op de paden.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem17

Bericht 13 Okt 2013 11:21

Re: Het weer-kletstopic :-P

Huh en ik zie nu pas dat de lounge bank helemaal uit elkaar is gewaaid..
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 13 Okt 2013 11:25

Re: Het weer-kletstopic :-P

Ik kan mijn balkonnetje ook niet meer op #blank
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Okt 2013 11:40

Re: Het weer-kletstopic :-P

In Friesland harde wind en de zon schijnt
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 13 Okt 2013 11:50

Re: Het weer-kletstopic :-P

Het is nu echt herfst :D
<<

Anoniem315

Bericht 13 Okt 2013 11:57

Re: Het weer-kletstopic :-P

Het waait hier heel hard en het regent. Typisch de herfst. I like!
<<

Anoniem166

Bericht 13 Okt 2013 12:03

Re: Het weer-kletstopic :-P

Het is hier al de hele morgen droog en het waait een beetje. Gisteren heeft het wel veel geregend, maar nu dus niet. En het ziet er ook niet uit alsof het zo gaat regenen.
<<

Anoniem75

Bericht 13 Okt 2013 12:07

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier in Brabant regent het al vanaf gisteren avond. Het kinderboerderijtje achter ons lijkt net een grote plas waar alle diertjes doorheen lopen. Ben blij dat wij vandaag geen naar-buiten-moeten dingen hebben gepland.
<<

Anoniem205

Bericht 13 Okt 2013 12:13

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier giet het ook. Ben even naar de Ikea gegaan voor 2 bankdekentjes :-) Vriend moest hockeyen, maar eenmaal terplekke bleek het toch afgelast. Je kunt bijna surfen op de velden.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Okt 2013 12:19

Re: Het weer-kletstopic :-P

Ik vraag me ook af wat mijn man op dit moment doet, want hij moest een voetbalwedstrijd fluiten. Het lijkt me dat ze van het veld zijn afgedreven. Als ze het hadden afgelast, had hij al lang thuis moeten zijn.
<<

Anoniem166

Bericht 13 Okt 2013 12:22

Re: Het weer-kletstopic :-P

N.a.v. al jullie regenverhalen toch maar eens op buienradar gekeken, maar we ontspringen de dans inderdaad. Fijn, wind vind ik heerlijk, regen niet.
<<

Anoniem205

Bericht 13 Okt 2013 12:24

Re: Het weer-kletstopic :-P

Exo, staan die niet gewoon lekker biertjes te drinken in de kantine? Ik krijg net een foto doorgestuurd dat ze in de stromende regen een band staan te verwisselen, dankzij de krik uit mijn auto uit een pre-historisch tijdperk lukt dat. Heb medelijden met die mannen hoor... Ik zit lekker droog op de bank :-)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 13 Okt 2013 12:45

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier is het slootje achter ons huis een beetje buiten de oevers getreden. Bomen die zo'n 2 meter van het water af staan, staan nu in het water!
Achtertuin hier staat ook deels blank. Gelukkig hebben we 2 'verdiepingen' en is alleen het onderste gedeelte ondergelopen
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 13 Okt 2013 12:55

Re: Het weer-kletstopic :-P

Ik heb lekkage :(

Ik ben een nachtje weggeweest en toen ik thuis kwam zag ik een plasje bij de schuifpui liggen. Het lijkt erop dat het doorlekt vanaf het balkon van mijn bovenbuurman.

Ik heb gebeld met de spoedreparatiedienst maar ik sta in de wacht door de vele meldingen over lekkage die ze nu krijgen. Ik ben dus met telefoon naar boven gelopen en belde aan bij mijn bovenbuurman. Want, ik dacht, als het van zijn balkon af komt kan ik dat gelijk even doorgeven, is misschien voor hem ook wel fijn. Maar wat een rare is dat zeg. Ik belde aan en hoorde wel geluiden, maar er werd niet open gedaan. Dus ik bel nog een keer aan, roept hij: "Ja, wat??" Dus ik: "Nou ik wil wat vragen, misschien kan je even open doen?" Roept hij weer: "Wat is er dan?" Ik door de deur heen vertellen dat ik aan de telefoon was met spoedreparatiedienst en of hij last had van veel water op zijn balkon want dan kon ik dat doorgeven. Riep hij weer, door de deur heen, dat hij nergens last van had, en dat allemaal op geïrriteerde toon.

Vind het een beetje aso dat hij de deur niet even op kon doen :confused:

En nu zit ik nog steeds in de wacht. Al bijna een half uur. Daar gaan al mijn belminuten ;)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 13 Okt 2013 13:07

Re: Het weer-kletstopic :-P

wat een rare vogel... die buurman misschien zat die in zijn onderbroek :P Vervelend zeg van je lekkage! hopelijk word het snel opgelost
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 13 Okt 2013 13:11

Re: Het weer-kletstopic :-P

Bah bah bah!

Normaal kan ik dit weer best wel hebben, maar vandaag niet! Vanochtend eerst drie kwartier in de regen en wind gelopen omdat er een hoop bushaltes vervallen zijn vandaag, daarna nog drie kwartier bij de bushalte staan wachten. Zeiknat, koud, rugpijn en stikchagrijnig!

Zo en nu ga ik weer vrolijk zijn.
<<

Anoniem280

Bericht 13 Okt 2013 13:17

Re: Het weer-kletstopic :-P

sarah1985 schreef:In Friesland harde wind en de zon schijnt


Nou, hier in Friesland geen zon gezien hoor, alleen maar regen en harde wind.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Okt 2013 13:22

Re: Het weer-kletstopic :-P

Caramba schreef:
sarah1985 schreef:In Friesland harde wind en de zon schijnt


Nou, hier in Friesland geen zon gezien hoor, alleen maar regen en harde wind.

Dan woon je in een ander gedeelte want hier is het zonnig. Als ik op buienradar kijk krijgen wij geen regen
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers