Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 52, de laatste van dit jaar..

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Dec 2022 07:50

Week 52, de laatste van dit jaar..

De laatste week van het jaar..

Wat staat er op jouw planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Dec 2022 08:10

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag: Lekker als gezin ontbeten. Daarna is m'n man met de oudste aan het werk gegaan en heb ik lekker met de jongste gechilld. 's Avonds heb ik nog lekker gedineerd met m'n man thuis.

Dinsdag: Geen plannen, beetje aanrommelen in huis.

Woensdag: De meiden gaan naar de opvang en ik heb een dag voor mezelf. Heerlijk!

Donderdag: Zelfde als dinsdag.

Vrijdag: Kerstboom aftuigen, boodschappen doen.

Zaterdag: In de middag rijden we naar vrienden toe, voor een borreltje voor de verjaardag van hun dochter. Daarna door naar een oom van mijn man, die is oliebollen aan het bakken. Dus die gaan we even proeven. Uiteindelijk komen we terecht bij m'n schoonzusje. Daar zitten we uit en blijven we logeren.

Zondag: Terug rijden naar huis en in de middag even langs m'n ouders voor een kopje bonensoep en een borrel.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1045

Geregistreerd: 30 Apr 2022 06:39

Bericht 27 Dec 2022 08:22

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Pff de laatste alweer..

Gisteren thuis wat aangerommeld en daarna gegourmet met m'n ouders en zoon. Was super gezellig.
Vandaag heb ik nog een dagje vrij, ga een stuk met de honden lopen want het is droog, verder thuis wat dingen dienen nog wat relaxen.
Morgen werken, en ik sta op tot de 31e.
Met oudjaar heb ik nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Dec 2022 08:57

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag. Schoonouders hier geweest.

Dinsdag vandaag een rare dag 4 jaar geleden werd ik met spoed geopereerd aan mijn buiten baarmoederlijke zwangerschap. Het is altijd een speciale dag. Want betekend ook dat ik er nog ben dankzij mijn huisarts. Als ik half uur later in het ziekenhuis was geweest was ik dood geweest. We gaan vandaag ook alleen maar leuke dingen doen.

Woensdag geen plannen

Donderdag even werken daarna een uitvaart van een oom van mijn moeder die is overleden aan corona

Vrijdag geen plannen

zaterdag ook niks bijzonders. We doen niks met oud en nieuw. Normaal wel met mijn ouders maar mijn moeder heeft er geen zin in.

Zondag ook geen plannen


Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Dec 2022 09:15

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Ah bijzondere dubbele dag vandaag Sarah. Mooi om even bij stil te zijn hoe je leven er nu gelukkig uit ziet met je gezin.
En sterkte donderdag.

Mijn week:

Maandag: Gisteren hadden wij tweede kerstdag bij ons thuis met m'n vader en m'n zus (en alle gezinsleden die daarbij horen). Was heel relaxed, lekkere lunch en nog even wandelingetje gemaakt. Alleen was m'n man ziek in bed gaan liggen, dat was/is jammer, die heeft er niks van mee gekregen.
Dinsdag: Ik zit intussen met een kop koffie achter m'n bureau op m'n werk. Heerlijk eigenlijk, keek er eigenlijk ook wel echt naar uit even rust en regelmaat weer. Best andere gewaarwording om m'n man en kinderen in alle rust thuis achter te laten maar vind het ook wel lekker. Man is nog beetje ziek maar zou sowieso vrij zijn.
Woensdag: Half dagje werken, denk thuis boven ofzo. En 's middags verjaardag van een kindje van vrienden van ons, eten we mee.
Donderdag: Ik heb dagje vrij. Even kijken of ik iets leuks kan doen met de kinderen. Oh en moet winterbanden wisselen, dat zit in Ijmuiden dus misschien ga ik daar wel naar een grote speeltuin of zwembad ofzo.
Vrijdag: Ook vrij, nog geen idee wat ik ga doen.
Zaterdag: Oud en Nieuw, we vieren het gewoon lekker thuis met z'n viertjes en gaan we kaasfonduen want dat vindt zoon zo lekker.
Zondag: Gewoon lekker thuis aanrommelen denk ik, al gaan we vast nog even naar schoonouders voor een oliebol.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 27 Dec 2022 09:21

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Gisteren: schoonouders hier om te eten/cadeautjes te doen
Vandaag: dagje werken, zoon naar opvang
Morgen: compensatiedag, ik ga met vriend in huis opruimen. Zoon is naar opvang
Donderdag: geen plannen. Lekker vrij met z’n drieën
Vrijdag: naar theatervoorstellinkje hier in de buurt. Ben benieuwd.
Zaterdag: geen plannen
Zondag: geen plannen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Dec 2022 09:44

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag: ‘s Ochtends gesport in de sportschool, de kinderen waren met en vonden het weer geweldig. ‘s Middags naar mijn schoonfamilie en daar geborreld en gegourmet, was heel gezellig.

Vandaag: 24-uursdienst

Woensdag: Vrij. Sporten en ‘s middags een feestje op locatie omdat mijn vader 69 wordt.

Donderdag: Vrij. Nog geen plannen.

Vrijdag: Werken op Terschelling.

Zaterdag: Weer naar huis, sporten, ‘s avonds vieren we Oud en Nieuw bij vrienden in de wijk.

Zondag: 24-uursdienst.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 09:09

Bericht 27 Dec 2022 09:50

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Heerlijk, de kinderen zijn uit logeren een paar dagen en ik ben vrij dus ik doe niks.

Vandaag een stukje hardlopen en The White Lotus en The Witcher: Blood Origin kijken alle overgebleven kerst hapjes eten.
Woensdag: ontbijt in de stad en de hele dag naar de kapper
Donderdag: hardlopen, ‘s avonds uit eten met vrienden
Vrijdag: sporten, series kijken en ‘s avonds borrelen en eten met een vriendin
Zaterdag: hardlopen, oud en nieuw vieren met vrienden
Zondag: uitbrakken en einde middag een nieuwjaarsborrel met andere vrienden
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 09:09

Bericht 27 Dec 2022 09:52

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Edit ik wil ook nog naar de bios deze week, misschien vanmiddag wel.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Dec 2022 10:25

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag: waren we nog op Phillip island met de familie. Lekker dagje naar het strand en door gezellig dorpje gelopen. De zee had sandalen zoon weggespoeld dus moesten nieuwe schoenen kopen haha.
Dinsdag: we zijn nu in Melbourne bij zwager, blijven 2 nachtjes. 38 graden vandaag, pfff. Kinderen hadden allemaal onverklaarbare koorts dus lekker in de air on hele dag films gekeken. En wij buiten getafeltennist, zweten geblazen.
Woensdag: ik ga morgen de tent even maken; 1 van de stangen is geknapt. En verder lekker rustig dagje.
Donderdag gaan we weer kamperen onderweg naar huis (3 keer 3 uren rijden).
Vrijdag: wild kamperen want alle campings zijn vol. Schoonmaakster komt ons huis poetsen.
Zaterdag: komen we thuis. Rustig uitpakken en weer in een ritme.
Zondag moet man weer werken. Wij hebben nog 4 weken zomervakantie
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Dec 2022 10:50

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Wat een lekkere week Morrisey!

Leuke week ook Marsy. Toch wel echt vakantie. M'n broer zit momenteel ook in Australie (totaal ander deel hoor) maar heeft het daar ook zo warm.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 27 Dec 2022 11:31

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Ik wilde hier gaan typen wat ik deze week zou gaan doen, maar deed even wat anders tussendoor, daarna een coronatest omdat ik wat hoest en die is positief.

Ik doe deze week dus weinig en niet wat ik gepland had. Ik heb nu wel alle tijd om de kerstboom af te tuigen.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 27 Dec 2022 11:44

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Morrisey en Marsy, klinkt als heerlijk relaxte week met leuke plannen.

Ik heb vakantie maar heb nog weinig concrete plannen, hangt er ook van af hoe het weer is, of er veel regen komt of dat het droger blijft.

Maandag thuis kerstfilm kijken, in de avond koffie drinken bij mijn moeder

Dinsdag met de trein naar Amsterdam, ivm aanrijding op spoor via toeristische route, en sta nu tussen Zwolle en Amersfoort. Uiteindelijke doel is het Concertgebouw voor
Het Middagconcert op derde kerstdag: Anja Bihlmaier leidt Residentie Orkest in Tsjaikovski. Vandaag Tsjaikovski’s Vijfde symfonie en Sibelius’ Vioolconcert. Anja Bihlmaier leidt het Residentie Orkest Den Haag, Stefan Jackiw soleert.
Ik wil daarna oversteken naar het Stedelijk Museum voor rondje kunst.

Woensdag tm vrijdag: geen idee nog wat en wanneer. Hangt van weer af en hoe mijn broer opknapt van de griep.

Ik wil naar het Tony Leenes Indians Motorcycle Museum in Lemmer, zou deze dagen elke middag geopend zijn.
https://www.tonyleenes.nl/museum

Misschien wil ik hier nog naar toe:
https://scabhasselt.nl/evenement/terug- ... suikerbol/

Ik wil wat opruimen bij mijn moeder, die krijgt binnenkort operatie, nieuwe hartklep.

Op een avond wil ik naar Ampies Berg
https://www.rtvnunspeet.nl/36119-ampies ... het-donker

Als het droog blijft in de middagen stuk fietsen.

Zaterdag kijken naar carbid schieten, wat lekkere dingen halen voor 's avonds.

Zondag op de bank met glas bubbelwijn het Nieuwjaarsconcert in Wenen kijken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 27 Dec 2022 13:06

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag : kerst
Dinsdag: naar opa,boodschappen,poetsen etc
Woensdag: naar een verjaardag,verder in en om het huis
Donderdag: Dagje naar Rotterdam/de notenkraker
Vrijdag: op stap met de jongste, oudste is naar een feestje. Daarna beiden uit logeren dus home alone met mn man!
Zaterdag: hardloopwedstrijd met het gezin en oud en nieuw met vrienden
Zondag: nieuwjaarsduik
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Dec 2022 13:34

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Oh leuk de Notenkraker! Dat wil ik ook zo graag met de kinderen als ze wat ouder zijn. Dochter is al steeds aan het balletten dus was al met haar op de muziek van de Notenkraker aan het dansen. Veel plezier Bolus!
Rapa Nui ook al naar Tchaikovsky concert. Had ik ook nog overwogen. Wat leuk zeg, veel plezier.
Let's discover the world together.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 471

Geregistreerd: 28 Jun 2022 10:22

Bericht 27 Dec 2022 13:34

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Wij hebben vakantie.

Gister bij mijn ouders geweest voor 2e kerstdag.

Vandaag gaan we naar de broer van mijn man. Eind voor rijden dus niet zoveel zin in, maar ik doe het voor mijn man.

Morgen gaan we met z’n 3en op pad. Nog geen idee wat we gaan doen, de weersvoorspellingen zijn niet best dacht ik.

Donderdag gaan we een nachtje weg naar zuid Limburg.

Zaterdag eten we bij mijn ouders. Voor oudjaar en voor de verjaardag van mijn zus nog. Lekker op tijd naar huis zodat we thuis het ook nog gezellig kunnen maken.

Zondag thuis. Helemaal niks op de planning en dat houden we zo. Ben heel benieuwd hoe dochter het gaat doen met oud & nieuw ook dus expres niks gepland.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 06:47

Bericht 27 Dec 2022 17:07

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag: kerst in de Efteling gevierd
Vandaag: gewerkt, een too good to go pakket opgehaald (was een goeie deze keer!) Met dochter een appeltaart gebakken en verder doe ik niet veel vandaag. Moet ongesteld worden en ben daar altijd zo naar en lusteloos van.

Morgen: werken, daarna naar zwemles met dochter. In de avond krijg ik een massage, heerlijk, hard aan toe want last van m'n rug.

Donderdag werken, boodschappen doen met een vriendin voor onze mini vakantie
Savonds de tassen en auto inpakken

Vrijdag: werken, daarna even douchen en omkleden en naar ons vakantie huisje die we met een groep vrienden en de Kids hebben geboekt. Geloof dat we in totaal met 20 man zijn. Deze avond steken we de bbq aan

Zaterdag: gaan we met de hele groep bowlen en hopelijk een stuk wandelen ofzo, en savonds gourmetten

Zondag: nieuwjaarsduik en uit brakken
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 663

Geregistreerd: 11 Okt 2022 20:24

Bericht 27 Dec 2022 17:18

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Vandaag hebben we weer een dag thuis aangerommeld. We zijn al meer dan een week zoet met de griep. Mijn zoon is de laatste in de rij en heeft de hele dag op de bank geslapen. Ik heb geknutseld en spelletjes gespeeld met mijn dochters.

Woensdag in de ochtend naar de opticien. Ik heb het idee dat ik niet meer scherp zie en in de middag naar mad science voorstelling in de bieb

Donderdag paardrijden en wat schilderen in mijn nieuwe huis

Vrijdag schaatsen en of paardrijden en wat schilderen in mijn nieuwe huis

Zaterdag op ziekenbezoek bij mijn ex schoonouders. Zij liggen allebei in het ziekenhuis.

Zaterdag op ziekenbezoek en nog iets feestelijks bedenken voor o&n

Zondag vieren we nieuwjaarsdag bij mijn familie
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Dec 2022 19:48

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Gisteren zijn we gaan lunchen bij een pannenkoekrestaurant en daarna gewoon thuis geweest. Ik voelde me niet top, dus heb nog even in bed gelegen 's middags. Gezellig! :laughcry:
Vandaag hebben we geluncht bij m'n schoonouders en m'n dochter daar achtergelaten, ze blijft twee nachten logeren.
Morgen: uitslapen, chillen en 's middags schaatsen met m'n vriend
Donderdag: relaxen, stiefdochter komt in de ochtend al voor het weekend. 's Middags wordt m'n dochter teruggebracht. Ik zou 's avonds naar Suzan & Freek in het theater gaan met m'n moeder, maar we hebben hier allebei niet meer zo veel zin in na gedoe met kerst. Dus even zien wat we hiermee doen.
Vrijdag: nog geen plannen
Zaterdag: lunchen met Carra en 's avonds gewoon thuis
Zondag: geen plannen, misschien even naar het bos ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 27 Dec 2022 20:17

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

We hebben heerlijk vakantie met het hele gezin. We zijn vooral bezig met het huis opruimen en leegmaken voor de aankomende verbouwing en achterstallige huishoudelijke taken doen die de afgelopen maand zijn blijven liggen, maar verder lekker rustig aan en iedere dag uitslapen :-)
Maandag: uiteten met schoonfamilie.
Dinsdag: bijkeuken opruimen en leegmaken. In de ochtend op verjaardag bij onze buurvrouw. Zoon heeft nog een zaalvoetbaltoernooi en de beste vriendin van onze dochter blijft logeren.
Woensdag: naar de bibliotheek met de kinderen, naar de huisarts, cadeau halen voor mijn moeder. Jongste zoon zou deze dag zijn eerste zwemles krijgen, maar hij heeft helaas krentenbaard, dus het kan niet doorgaan.
Donderdag: eind van de middag naar de verjaardag van mijn moeder, voor de rest nog geen plannen. Denk dat ik de kerstboom en kerstspullen ga opruimen.
Vrijdag: mijn man wil zelf oliebollen bakken. In de ochtend ga ik ergens koffiedrinken met twee vriendinnen.
Zaterdag: misschien meedoen met een wandeltocht. Voor de rest hebben we eigenlijk nog geen plannen. Ik denk dat we het thuis gaan uitzitten en dan even gaan gourmetten. Oudste zoon en man gaan samen vuurwerk afsteken. Misschien dat ik om middernacht nog even naar het dorpshuis ga met vriendinnen.
Zondag: geen plannen nog, lekker bijkomen van O&N.
2011 2012 2017
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 27 Dec 2022 21:04

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Ik kom nog een stuk tegen over De Notenkraker in Rotterdam. Ziet er erg leuk uit, Bolus! Veel plezier

https://www.rotterdamsphilharmonisch.nl ... jze4FkwCdI
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Dec 2022 12:22

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag - hadden we een kerstbrunch bij mijn zwagers en we hebben daarna heerlijk gewandeld, 's avonds deden man en ik gezellig een online muziekquiz
Dinsdag - in de ochtend lekker rustig aan gedaan, 's middags op de fiets naar de dtad geweest en even ergens wat gedronken
Woensdag - vanmorgen wat dingen in huis gedaan, vanmiddag gaan we naar een museum
Donderdag - overdag weet ik nog niet, 's avonds sporten
Vrijdag - man heeft een doktersafspraak, en ik denk dat wij in de loop van de middag richting familie rijden om de kinderen af te leveren, 's avonds gaan man en ik pubquizzen met vrienden
Zaterdag - zijn we nog bij familie, misschien gaan we lekker samen ergens lunchen of zo als we toch oppas hebben, in de loop van de dag terug naar huis en dan kruipen we 's avonds lekker op de bank met hapjes
Zondag - ik hoop weinig haha, maar wie weet nodigen we nog wel familie uit voor een nieuwjaarsborrel of zo
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Dec 2022 12:33

Re: Week 52, de laatste van dit jaar..

Maandag; Thuis geweest en 's avonds heerlijk gegeten bij De Rosario. Zelfs de zoon van mijn vriend heeft er goed van genoeten.
Dinsdag; Bij een vriendin in Belgie op bezoek geweest, Ze is vorig jaar bevallen en we hadden nog geen gaatje gevonden om eerder te komen
Woensdag; dagje thuis rommelen en opruimen. Spontaan een dakbedekker op het dag zitten vanwege een lekkage aan de schoorsteen.
Donderdag: Dagje met mijn moeder naar de Sauna.
Vrijdag: Dagje naar de Efteling
Zaterdag en zondag nog geen plannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers