Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 16 plannen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2024 06:33

Week 16 plannen

Goedemorgen!

Wat zijn jouw plannen deze week?
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2024 06:41

Re: Week 16 plannen

Mijn plannen:

Maandag: Werken. Ik had een goed idee dit weekend dus dat ga ik even bespreken met een collega en daar heb ik zin in.
Dinsdag: Werken
Woensdag: Halve dag werken alleen moet ik naar kantoor voor een meeting en dus wordt 't maar een kwart dag ongeveer en verder heen en weer rijden zodat ik om 12u alweer bij school sta.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Vrij. Dochter dansles.
Zaterdag: Krijg een bonus van m'n werk op deze dag, kijk ik naar uit haha.
's ochtends bandenwissel. Einde van de middag een wijnloop door het dorp met vrienden samen. For obvious reasons vind ik dat een beetje spannend maar ik heb er ook wel zin in. Aansluitend is de bloemencorso.
Zondag: Uitbrakken (al hoop ik wel minder dronken dan vorig jaar te worden) en misschien één op één even wat met dochter doen want zoon en man gaan samen naar de kermis.
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 15 Apr 2024 06:44

Re: Week 16 plannen

Goedemorgen!

Druk weekje hier, maar daarna vakantie!

Vandaag werken en in de avond nog enkele toetsen nakijken. De deadline voor alle schoolexamens komt in zicht.
Dinsdag werken, daarna de laatste bijeenkomst met alle nieuwe collega's die dit schooljaar zijn gestart. In de avond wedstrijd.
Woensdag vrij, in de ochtend huishouden en in de middag in elk geval de oudste naar een kinderfeestje brengen en even kijken wat de jongste gaat doen. In de avond sporten.
Donderdag werken, daarna ouderavond en daarna digitaal overleg over mijn prentenboek! Ik heb de afgelopen maanden een cursus prentenboek maken gedaan en het gaat nu afgedrukt worden 🤩
Vrijdag heb ik vrij gekregen om met mijn oude mentorklas mee op pad te gaan. Zij hebben een dagje uit (laatste schooldag). Heel veel zin in! In de avond ga ik borrelen met een vriendin.
Zaterdag ga ik sporten en in de middag naar de verjaardag van mijn broertje. Van daaruit neem ik mijn moeder mee terug. Die past 's avonds op want wij gaan naar een verjaardag van een vriendin van me.
Zondag ik met mijn moeder en dochter naar de kreadoe in Utrecht. Ik ga al jaren met mijn moeder in het najaar erheen, ze organiseren sinds enkele jaren ook een lente editie, die zou kleiner en meer op kinderen gericht moeteb zijn. Dus ik ben benieuwd wat dochter ervan vindt!

En daarna hebben we vakantie 😎
december 2016
juli 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2024 06:52

Re: Week 16 plannen

Wat leuk, Niekske, een prentenboek! En wat valt de vakantie vroeg bij jullie. Is het wel twee weken vakantie?

Mijn werk:
Maandag: thuiswerken, alleen voor een workshop naar kantoor straks. Vanmiddag een lunch + wandeling met collega.
Morgen: werken
Woensdag: presentatie oefenen, even naar een paar winkels met dochter, zwemles
Donderdag: heeeeel spannende dag, want ik heb een mondeling examen voor m'n opleiding. Vind het echt verschrikkelijk eng en zie het ook niet goed komen, maar ik waag een poging en als ik het niet haal, dan stop ik sowieso. Die hele opleiding heeft me ontzettend veel energie gekost en het was niet wat ik ervan verwachtte, maar ik wilde ook niet zomaar de handdoek in de ring gooien.
Het examen is precies tijdens een teamuitje, maar waarschijnlijk haak ik later nog aan bij het eten.
Vrijdag: genieten van het feit dat ik niks meer voor m'n opleiding hoef te doen! En 's middags komt m'n vader m'n dochter ophalen, want wij hebben 's avonds een bruiloft! Zin in. We blijven daar ook slapen op de locatie.
Zaterdag: dochter ophalen en chillen.
Zondag: dochter naar kinderfeestje brengen, verder geen plannen
❤ 7 juni 2018
<<

Poi_son

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 01 Apr 2024 09:51

Bericht 15 Apr 2024 06:57

Re: Week 16 plannen

War gaaf een eigen prentenboek! Spannend zeg.

Mijn week:
Maandag:
Met dochter naar allergoloog, met zoon naar kinderarts, inleveren tentamen
Dinsdag: mijn overleden vader was jarig. Mijn broer komt als verrassing over uit het buitenland en komt tijdens etentje binnenlopen.
Woensdag: college
Donderdag: spullen inpakken ivm verbouwing meivakantie
Vrijdag: werken
Zaterdag: verjaardag vriendin en werken
Zondag: werken
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2024 07:25

Re: Week 16 plannen

Wat tof Niekske! Ben heel benieuwd hoe het boek wordt!

Succes met je mondeling Bliss!

Sterkte en ook veel plezier Poison. Wat lief dat je broer komt.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Apr 2024 07:44

Re: Week 16 plannen

Maandag: ik ben jarig, werk thuis en heb vanmiddag gesprek met school waarin ze aangeven handelingsverlegen te zijn. Daarna mag J zwemmen en ga ik zelf even alles eruit sporten.

Dinsdag: thuis werken en les geven. Aan het eind van de middag of in mijn pauze even sporten. Moet even kijken wat handig is. Is wel een spannende dag want schoonvader heeft een aantal gesprekken met ziekenhuizen over mogelijke behandeling. Kans is dat er vrij weinig meer kan.

Woensdag: ga ik denk ik naar kantoor en J naar zijn vader. Aan het eind van de middag hardlooptraining.

Donderdag: werken op kantoor. Afspraak met het sociaal wijkteam over vergoeding van de zorg voor J.

Vrijdag: sporten, misschien nog een beetje werken. Als vriend op tijd thuis is even naar de stad om mijn verjaardagscadeau te kopen. Ik krijg nieuwe zijden bloemen.

Zaterdag: sporten en daarna als het goed weer is de tent nog een keer opzetten.

Zondag: duurloopje en verder weinig doen.
2015 💙
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Apr 2024 08:08

Re: Week 16 plannen

Maandag: vliegen naar Denemarken voor soort congres
Dinsdag: rondleiding universiteit, netwerken. Man en kinderen vliegen terug uit Turkije (ik kwam gisteravond terug)
Woensdag: workshops, eten met de hele groep
Donderdag: gastsprekers en rondleiding stad
Vrijdag: terugvliegen en ‘s middags nog een les geven en dan eindelijk naar huis
Zaterdag-zondag: hopelijk helemaal niks
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2024 08:12

Re: Week 16 plannen

Gefeliciteerd Minx!

En wat leuk Marsy, veel plezier in Kopenhagen en op 't congres.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 15 Apr 2024 08:14

Re: Week 16 plannen

Maandag: ik werk vandaag nog niet, omdat ik aan het herstellen ben van een longontsteking.
Dinsdag: vrij, maar moet naar de podoloog.
Woensdag: vrij, maar moet met de kinderen naar Utrecht voor een laserbehandeling.
Donderdag: hopelijk zover opgeknapt dat ik weer kan gaan werken.
Vrijdag: hopelijk weer werken.
Zaterdag: naar de voetbalwedstrijden van de kinderen.
Zondag: niks gepland nog.

Fijne week allemaal!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 15 Apr 2024 08:30

Re: Week 16 plannen

Maandag, met m'n vader en zoon z'n rijbewijs ophalen en rondje rijden. Zoon en vader gaan de overkapping iets uitbreiden zodat de nieuwe grotere loungeset volledig droog staat. Ik ga rusten. Rondje wandelen en weer rusten.
Dinsdag tm zondag geen plannen.
Doelen zijn elke dag 2x met honden uit en 1 of 2 huishoudelijke klusjes. Verder rusten. En accepteren wat er met me aan de hand is.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Apr 2024 08:52

Re: Week 16 plannen

Maandag: Werken, eind van de middag naar een theatervoorstelling vanuit het werk. Vanavond een rondje hardlopen.

Dinsdag: Vroeg weg, vergadering op locatie een uur verderop. Wordt gebeld met de uitslag van m'n uitstrijkje.

Woensdag: Werken, hardlopen.

Donderdag: Huishouden, in de middag naar de tandarts met de oudste. Ze heeft gaatjes.

Vrijdag: Biebmoeder, boodschappen doen.

Zaterdag: Hardlopen, in de middag verjaardag van mijn man zijn oma.

Zondag: F1, 's middags m'n man en een goede vriend aanmoedigen bij een hardloopevenement.

En misschien deze week Giselle even zien. En als het goed is, mag oudste deze week afzwemmen voor C. Alleen de bodem van het bad is kapot, dus moeten ze nog even bedenken hoe en wanneer. Dus dat horen we nog.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Amelie123

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 23 Okt 2023 20:28

Bericht 15 Apr 2024 11:55

Re: Week 16 plannen

Vandaag:
Werken, vanavond dansles dochter

Dinsdag:
Werken

Woensdag:
Vrij, huishouden doen en kijken van snorkelen, daar ga ik met m'n vader heen.

Donderdag:
Werken, m'n vader heeft een Cat scan, vind ik heel spannend. Savonds man tennissen

Vrijdag:
BHV cursus op m'n werk

Zaterdag:
Doen we mee met tuintjesmarkt

Zondag: verjaardag van m'n vader
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Apr 2024 11:56

Re: Week 16 plannen

Niekske wat leuk een eigen prentenboek

Mijn week word klote en zwaar.

Vandaag plekje gezocht begraafplaats voor mijn vader. Nu even thuis eten. En laatste foto's uitzoeken. Dan weer naar mijn ouders. Komt visite vanmiddag. En met zijn allen daar eten

Dinsdag. Komt mijn vader in de kist. Verder foto's maken van de kist die is geschilderd door de kleinkinderen.

Woensdag de dag van de uitvaart. En daar zie ik zo tegenop. Nu ligt die opgebaard thuis en loop je er steeds heen. Dat is dan weg.

Donderdag geen idee man gaat weer werken zoon naar de opvang

Vrijdag ook geen idee

Zaterdag geen idee

Zondag geen idee

Wil jullie allemaal een fijne week wensen
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Apr 2024 12:00

Re: Week 16 plannen

Heel veel sterkte deze moeilijke week Sarah.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 15 Apr 2024 12:23

Re: Week 16 plannen

heel veel sterkte Sarah
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 15 Apr 2024 14:19

Re: Week 16 plannen

Veel sterkte Sarah.
Minx, gefeliciteerd.

Mijn week:
Maandag: werken, vanavond heeft zoon voetbaltraining, even afwachten of het door gaat.
Dinsdag: werken, einde middag met dochter naar zwemdiplomatraning.
Woensdag: ochtend werken, middag verjaardag neefje, avond heeft zoon voetbaltraining.
Donderdag: ochtend werken, einde middag heeft dochter zwemles, avond wandelen.
Vrijdag: ochtend koffers inpakken, na school gaan we een weekendje weg met zijn vieren (voor kinderen begint de vakantie), nu hopen op mooi weer.
Zaterdag: weekend weg.
Zondag: weekend weg.
Maandag: weer naar huis.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 15 Apr 2024 16:13

Re: Week 16 plannen

Gefeliciteerd met je verjaardag, Minx!

Wat een zware week voor jou, Sarah. Heel veel sterkte :heart:

Mijn week:
Vandaag: sporten (heb ik vanmorgen gedaan). Straks met de jongste naar dansen (hopelijk is het dan droog).
Dinsdag: koffie drinken met mijn vriendin, verder geen plannen. Man logeert elders ivm zijn werk dus ik denk dat de jongste lekker bij mij komt slapen.
Woensdag: 's ochtends sporten, 's avonds gesprek op school met de mentor van de oudste. Verder geen plannen.
Donderdag: geen plannen
Vrijdag: 's ochtends waarschijnlijk sporten, sinds vorige week ben ik aan het dansen. Vond het zowaar leuk haha, dus wil ik wel gaan doen voor de afwisseling.
Zaterdag en zondag: nog geen plannen, wellicht zaterdag naar mijn zusje voor haar verjaardag.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 15 Apr 2024 16:37

Re: Week 16 plannen

Vandaag thuis gewerkt. Half dagje, daarna wat huishoudelijke taken.

Morgen: dagje naar kantoor

Woensdag: mamadag. Wat pakketjes wegbrengen en ophalen. Wellicht even naar een boetiekje verderop voor de verjaardagsoutfit van zoon.

Donderdag: wederom werken op kantoor

Vrijdag: vrij. Man ook. En oudste is in de ochtend naar de opvang. Dus misschien even zwemmen met de jongste. In de middag misschien even naar de dierentuin (daar is nu een nieuwe speeltuin die de oudste fantastisch vindt). In de avond klaverjassen

Zaterdag: man moet in de ochtend werken. Dus luie ochtend met de jongens. In de middag nog geen plannen. In de avond is man weg.

Zondag: nog geen plannen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Apr 2024 18:40

Re: Week 16 plannen

Sterkte in elk geval deze week Sarah. Dikke virtuele knuffel

Maandag : Vanmorgen gesport, daarna een overleg gehad op het werk en vanavond nog tennistraining en kort een vergadering

Dinsdag: Lange dag werken, inspectie bezoek voorbereiden

Woensdag : werken en daarna snel naar huis voor aan afsprak bij de fysio

Donderdag: werken, in de ochtend komt een school kijken naar ons rekenbeleid in de middag wil ik vast mijn eerste examens nakijken ( digitale VMBO). Hopelijk kan ik dan ook vast van een andere klas de 2de correctie doen

Vrijdag; werken en de rest van de examens nakijken. In de avond een bruiloft

Zaterdag: Hopelijk is het goed weer en kan ik in de tuin gaan werken.
Zondag: F1 kijken, sporten en daarna weer in de tuin werken met goed weer.

Ik hoop dat ze ergens deze week nog langs komen om de afzuigkap op te hangen of dat ze dat in de 1ste week van de vakantie komen doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Apr 2024 19:21

Re: Week 16 plannen

dank jullie allemaal :heart:
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers