Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jun 2017 21:30

Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Vaag verhaal dit..


Afbeelding

Donderdagochtend is dit gedropt bij ons in de voortuin, hele lading steiger of stut palen ofzo. Man lag in bed en ik was (waarschijnlijk op dat moment) naar de Hema. Ik zag idd achteraf wel busje wegrijden. Maar.... We zijn helemaal niets aan 't verbouwen of iets... Echt een vreemd mysterie. Man is echt al de halve buurt af gegaan. Directe buren hebben wel drie busjes gezien rond dat tijdstip maar niemand heeft zelf iets van die palen besteld of gaat verbouwen. En huizen in de buurt die aan 't verbouwen zijn, weten ook nergens wat van. We vonden 't toch ook een beetje eng, misschien inbrekers ofzo die dan via boven naar binnen komen dus deuren goed op slot, maar dat is ook vaag. Politie zonder spoed ook gebeld, die dachten dat we misschien gemeente maar moeten bellen want 't is officieel een gevonden voorwerp. Al gekeken naar stickers van bouwbedrijf maar niks te zien. Echt super vaag toch?? Wat moeten we hier nou mee. Ligt gewoon pal naast de voordeur.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jun 2017 21:35

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Op marktplaats zetten? Als oud ijzer laten ophalen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jun 2017 21:36

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Prosecco schreef:Op marktplaats zetten? Als oud ijzer laten ophalen?


Ja dat laatste zei m'n man ook al, maar ja, wat als er dan toch ineens een bouwbedrijf langs komt om ze weer op te halen. Krijgen wij straks nog vergoed kosten ook nog. 't is toch niet ons pakkie an? Maar ja, het ligt wel bij ons in de tuin.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jun 2017 21:43

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Zij gooien het ook zonder toestemming in jullie tuin. Ik weet niet hoe het wettelijk gezien werkt, maar ik zou er wel snel klaar mee zijn.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Jun 2017 21:47

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Eens met Prosecco Ze gooien het bij jullie op het erf toch? Daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Jullie hebben m.i. alles gedaan wat je kon doen om te achterhalen wie de eigenaar is.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem316

Bericht 24 Jun 2017 22:31

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ja hoor, lekker laten ophalen. Zij smijten het bij jullie in de tuin. Als ze het hadden gemist, waren ze wel terug gekomen.
<<

Anoniem281

Bericht 25 Jun 2017 04:19

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

De gemeente even bellen? Mss weten zij meer, over aangevraagde vergunningen of gaan ze zelf iets doen.
<<

Anoniem197

Bericht 25 Jun 2017 05:55

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Weet je niet meer welke naam er op het busje stond?
Misschien wat aannemers in de buurt bellen?
Laat het een week liggen en kijk dan verder. Inbreken is ver gezocht. Ik dacht meer aan het feit dat ze de verkeerde straat hebben.
Dat ze weg ipv straat moeten hebben of bv het verkeerde dorp met dezelfde straatnaam.
Waarschijnlijk willen ze op maandag starten en komen ze achter de fout.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Jun 2017 06:35

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ik zou morgen de gemeente bellen. Als die van niets weten zou ik nog even afwachten.
Anders in de loop van de week de politie nog een keer.
2016
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2017 07:36

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Wat Ddl zegt, waarschijnlijk komen ze morgen achter de fout.

Mocht het er eind vd week nog liggen zou ik het op laten halen door n oud ijzer handel.

Wel een raar mysterie
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 25 Jun 2017 07:56

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Zou net als Lotus nog even afwachten en anders de gemeente bellen met wat te doen. Wel slordig zeg van zo'n bedrijf.
2009
2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2017 08:02

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ddl dat van die verkeerde straat denken wij ook. Of verkeerd adres iig. Bij degenen waar verbouwd wordt is het iig niet, dat hebben we al gevraagd. Hopelijk komen ze maandag terug inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Jun 2017 08:47

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ik zou mijzelf nogal lullig voelen als ik het direct zou laten ophalen door een ijzerboer en het blijkt gewoon een menselijke fout te zijn.
2016
<<

ChiQ

Bericht 25 Jun 2017 08:53

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ik geloof niet dat dit inbrekers zijn, dat zou toch té dom van ze zijn om dit weekend van te voren in je tuin te deponeren? Ze hebben gewoon een verkeerd huis, ik zou het een week laten staan en daarna op laten halen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2017 09:14

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ja dat denk ik ook hoor. Maar ja haha je weet het niet. Hopelijk komen ze volgende week want anders weet ik 't ook niet.
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Jun 2017 12:07

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Dan zou ik nog eerder denken dat die palen zelf gestolen zijn, Maar ook dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Hoe zou je dat ongezien voor elkaar krijgen.
Zou er ook vanuit dat ze maandag wel terugkomen omdat ze denken bij jullie te moeten zijn of terug komen omdat ze op de verkeerde plek bezorgd zijn.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem260

Bericht 25 Jun 2017 20:30

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Marin schreef:
Prosecco schreef:Op marktplaats zetten? Als oud ijzer laten ophalen?


Ja dat laatste zei m'n man ook al, maar ja, wat als er dan toch ineens een bouwbedrijf langs komt om ze weer op te halen. Krijgen wij straks nog vergoed kosten ook nog. 't is toch niet ons pakkie an? Maar ja, het ligt wel bij ons in de tuin.


"Palen? Nee nooit gezien... Het ziet er ook niet uit alsof hier verbouwd wordt of wel?"

Vind 't al heel wat dat je zo'n moeite doet! Hun domme, dure fout...
<<

anoniem203

Bericht 25 Jun 2017 21:02

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Als ze er maandag aan het eind van de middag nog liggen zou ik de gemeente bellen. Waarschijnlijk is het gewoon verkeerd bezorgd. Een foutje maken is menselijk toch?

Je zou evt ook als je daar lid van bent en berichtje op de verkoophoek van je dorp/stad plaatsen of iemand misschien wat stutpalen mist.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 26 Jun 2017 19:20

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

En? Iets of iemand gezien?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Jun 2017 19:30

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Nee niks!
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Jun 2017 19:33

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Jerry schreef:
Marin schreef:
Prosecco schreef:Op marktplaats zetten? Als oud ijzer laten ophalen?


Ja dat laatste zei m'n man ook al, maar ja, wat als er dan toch ineens een bouwbedrijf langs komt om ze weer op te halen. Krijgen wij straks nog vergoed kosten ook nog. 't is toch niet ons pakkie an? Maar ja, het ligt wel bij ons in de tuin.


"Palen? Nee nooit gezien... Het ziet er ook niet uit alsof hier verbouwd wordt of wel?"

Vind 't al heel wat dat je zo'n moeite doet! Hun domme, dure fout...


Dit ja.. als je zulke dingen neergooit lijkt het me ook dat er voor getekend moet worden.
<<

Anoniem197

Bericht 26 Jun 2017 19:56

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Nee hoor daar wordt niet voor getekend. Pas als jij het zelf besteld.
Ze zijn vast bezig met een klus afwerken en dan gaan ze zoeken.

Maar wat ik mij dan toch af vraag, hoe dachten jullie dan dat ze wilden inbreken? Het zijn geen steigerpalen ofzo waar ze op kunnen klimmen.
Nou ja, wacht deze week gewoon even af. Is gewoon een (menselijk) foutje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Jun 2017 20:04

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Nou ja we dachten niet echt dat ze hiermee in zouden kunnen breken hoor (zo snugger is het ook niet om dan spul overduidelijk neer te leggen). Maar een raampje krijg je er wel mee kapot. Maar enige voorzichtigheid leek ons wel verstandig.

We heb alsnog hoop dat 't gewoon opgehaald wordt. En anders idd maar de oud ijzerboer.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Jun 2017 07:40

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ligt het echt in jullie voortuin? Het lijkt tussen een muur en schutting in de liggen op de stoep. Ik zou ook denken verkeerd weggelegd!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Jun 2017 08:09

Re: Wat moeten we hiermee? (stutpalen)

Ja je moet het hele paadje op, dit is een hoekje direct naast de voordeur.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers