Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houdbaarheidsdatum medicatie.

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2018 13:00

Houdbaarheidsdatum medicatie.

Net ben ik even ons apotheeklaadje doorgegaan om te kijken wat we nog moeten kopen om mee te nemen. Het meeste is wat je gewoon bij KV ed kan kopen, maar sommige zijn op naam. Zo kwam ik slaappillen tegen van mezelf. Op het doosje staat '17 en achterop de strips '19.
In de bijsluiter staat dat het houdbaar is tot de datum van het doosje die ook achterop de strip staat.
Lastig! Wat is het nou?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Aug 2018 13:02

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Dat kunnen we op deze manier ook niet weten. Heb je het misschien gekocht in 2017?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2018 13:17

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Girli schreef:Dat kunnen we op deze manier ook niet weten. Heb je het misschien gekocht in 2017?


Ja. Ga wel even bellen zo.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Aug 2018 13:17

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Het doosje zal wel de afgifte datum zijn? Of de verpakkingsdatum.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2018 13:19

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Cotton schreef:Het doosje zal wel de afgifte datum zijn? Of de verpakkingsdatum.


Denk ik ook dus de datum op de strip zal wel goed zijn die zijn nooit verkeerd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Aug 2018 13:27

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Strip aanhouden zou ik doen, wellicht ooit in een ander doosje gestopt omdat dat beter plaste oid
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2018 13:29

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Minx schreef:Strip aanhouden zou ik doen, wellicht ooit in een ander doosje gestopt omdat dat beter plaste oid


Nee zou ook niet weten waarom aangezien het doosje aangepast is op de strip of andersom kan ook. Op beide staat dezelfde naam.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Aug 2018 14:50

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Prod date en exp date kijken. Staat er meestal op. Hoort wel iig. Prod date is productie datum. En exp date is expiring date. Dus wanneer het verloopt.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Aug 2018 15:47

Re: Houdbaarheidsdatum medicatie.

Altijd de strip aanhouden en idd de exp. date.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers