Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: goede zelfbruiner

<<

Anoniem298

Bericht 13 Jun 2018 13:55

Gezocht: goede zelfbruiner

Dus zo een waar ik niet spontaan geel of oranje van word. Liefst ook niet te duur. Ik las in een ander topic over een bodlylotion met bronzer, zoiets mag ook. Wie heeft de ultieme tip?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 13 Jun 2018 14:06

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Bondi Sands! En dan de mouse, is veel egaler aan te brengen dan een lotion.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Jun 2018 14:08

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Ik heb ook al jaren de Dove bodylotion. Die doseert en smeert makkelijk. Je hebt wel echt maar klein beetje nodig om effect te zien, althans bij mij. Maar ik ben ook wel echt wit.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 13 Jun 2018 18:02

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Toet schreef:Bondi Sands! En dan de mouse, is veel egaler aan te brengen dan een lotion.


Ja, deze gebruik ik ook. Dan wel gelijk de dark tanning mousse nemen. Die geeft echt hele mooi kleur en ik ben heel wit van mezelf (vooral mijn benen!). Ik had ooit een voor en na foto maar dat was nog op photobucket. Maar via google vind je vast ook wel voor en na foto's.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2018 18:03

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Maar zelfbruiner stinkt zo!!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 13 Jun 2018 18:05

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Nee, Bondi Sands bijna niet. Daarom ben ik er zo'n fan van. Daar zit de geur van Cocoa butter aan en aan sommige producten kokos.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2018 18:07

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Frankie schreef:Nee, Bondi Sands bijna niet. Daarom ben ik er zo'n fan van. Daar zit de geur van Cocoa butter aan en aan sommige producten kokos.


DHA wat erin zit veroorzaakt zo’n weeeige lucht..
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 13 Jun 2018 18:08

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Ohh dat wist ik niet. Maar bij de tanning mousse van hun hebben ze dat goed verbloemt haha.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jun 2018 18:10

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Frankie schreef:Ohh dat wist ik niet. Maar bij de tanning mousse van hun hebben ze dat goed verbloemt haha.


Ja haha wist ie dat zelfbruiner ook schadelijk is? Ik word met 3 zonnestralen bruin hoor, benen ook maar ik de winter ben ik zo bleek dat ik soms wel eens een selftan overweeg maar die geur.. meh.
Sprays zijn slecht, foam etc niet!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 13 Jun 2018 18:56

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Frankie schreef:
Toet schreef:Bondi Sands! En dan de mouse, is veel egaler aan te brengen dan een lotion.


Ja, deze gebruik ik ook. Dan wel gelijk de dark tanning mousse nemen. Die geeft echt hele mooi kleur en ik ben heel wit van mezelf (vooral mijn benen!). Ik had ooit een voor en na foto maar dat was nog op photobucket. Maar via google vind je vast ook wel voor en na foto's.


Ik heb tot nu toe steeds medium gehad, de laatste keer stond ik wel met dark in m’n handen maar ik was toch bang dat het te donker is! Valt mee dus?
Deze ruikt echt heerlijk ChiQ!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 13 Jun 2018 19:54

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Ik heb er een tijdje geleden eentje bij de Lidl gekocht. Een flesje met mousse. En ik vind hem verbazend fijn! Kostte echt maar 2 euro ofzo.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Jun 2018 07:34

Re: Gezocht: goede zelfbruiner

Ik gebruik de tanningspray van Marc Inbane. Vind het een fijne spray en word mooi bruin. Krijg veel complimenten en een standaard soort van ongeloof als ik zeg dat het uit een potje komt. Naar aanleiding van mijn bruine benen hebben al een aantal vriendinnen dezelfde spray gekocht en zijn allemaal enthousiast. Aanrader dus.
Insta: je_ei_kwijt

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers