Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Pittige zadelpijn of iets anders?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 17 Aug 2018 22:04

Pittige zadelpijn of iets anders?

Vandaag heb ik 32 km gefietst (gewone fiets, geen racefiets), wat ook ver buiten m'n normale fietsafstand (namelijk zero) is. Heel goed dus sowieso maar ook zoooo pijnlijk. Het lijkt wel of m'n bekken helemaal beurs is ofzo, lastig uitleggen, maar met name de achterkant is zo stijf. Ik kan steeds bijna niet meer afstappen, die beweging omhoog uit 't zadel vergt enorm veel kracht vanuit m'n bekken/onderrug die ik dan met moeite maar heb.
En zojuist (we zijn intussen op hotelkamer) moest ik plassen maar door de tegendruk van 't zadel de hele dag, voelt m'n hele onderkantje beurs en lukt plassen ook niet (terwijl ik wel aandrang heb). Best gek dus.

Nou heb ik dit niet alleen met zulke afstanden fietsen maar ook met korte afstanden, waardoor ik dus twijfel of dit normale zadelpijn is of toch iets meer. Vroeger had ik dit nooit. Nou fiets ik ook niet heel veel meer maar toch. Ik heb 't doffe stijve gevoel trouwens ook als ik lang op de vloer thuis zit te spelen met m'n kind (les: kussentje eronder).

Is het herkenbaar?

Thank God heb ik morgen een massage geboekt in 't hotel. Focus maar lekker op de benen en billetjes! :yes:
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Aug 2018 22:20

Re: Pittige zadelpijn of iets anders?

Ok, jij hebt het nu wel heel erg. Maar voor mij is het zeer herkenbaar. Ik heb het ook al als ik 5 km fiets soms. Een van de redenen waarom ik een hekel aan fietsen heb.
Edit: en van op de vloer zitten krijg ik het ook ja, of op een houten stoel. Dat gevoel van die bekken is zo niet herkenbaar, maar lijkt me niet vreemd. Zal morgen wel helemaal stijf zijn.

Terug naar Lichaam & gezondheid