Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 05 Jul 2018 05:28

Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Wie van jullie heeft hier ervaring mee? In maart hebben ze mijn ellepijp ingekort. Nu blijkt mijn lichaam het plaatje en de schroeven af te stoten. Dat moet er dus weer uit. Dit mag pas in november, want het bot is nog niet aangegroeid nu. Wie heeft een soortgelijke operatie gehad?
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 05 Jul 2018 05:55

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Ik twee keer. Een in m'n kaak onder plaatselijke verdoving (geen aanrader) en in m'n pols onder narcose. Die laatste was zo gepiept en daardoor had ik ook amper last van de narcose en heel weinig pijn na de operatie.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Jul 2018 18:01

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Ik al 3x en ik moet nog een keer. Alleen niet uit mijn arm, maar uit mijn been. Ik heb helaas erg veel complicaties gehad, want elke keer brak ik het opnieuw en/of stootte mijn lichaam het af.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 06 Jul 2018 10:28

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Ik hoop dat ik het zonder al te veel antibiotica ga redden tot november. Ik begreep dat ik narcose krijg (vind ik wel fijn ook zelf eigenlijk haha).
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 06 Jul 2018 21:25

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Ik heb bij m’n kaak wel antibioticum gekregen geloof ik, is al een tijd geleden, omdat m’n kaakbot blootlag. Bij m’n pols was dat niet nodig, volgens mij had ik toen een ontstekingsremmende pijnstiller.

De rest van het titanium in m’n gezicht hoeft er gelukkig niet uit en het derde plaatje in m’n pols moet sowieso blijven zitten. De genezing van m’n polsbotten ging wel supertraag, heb daar nog extra onderzoeken voor gehad, maar een echte oorzaak konden ze niet vinden. Misschien een reactie op het vreemde materiaal in m’n lijf of door m’n osteopenie.
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 06 Jul 2018 22:24

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Na de operatie zal ab niet nodig zijn, maar ik bedoelde tot aan de verwijderoperatie. Want ik heb nu steeds ontstekingen door de afstoting helaas...

Klinkt niet prettig Derpy
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 07 Jul 2018 18:28

Re: Verwijderen plaatje met schroeven uit arm

Dat is wel heel vervelend, dan zal het voor je lijf vast fijner zijn als alles eruit is.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers