Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bindweefselmassage

<<

Anoniem223

Bericht 22 Nov 2017 13:29

Bindweefselmassage

Opeens zie ik allemaal reclame voorbij komen van Bodyfix. Half bekend Nederland gaat daar naartoe voor een bindweefselmassage. Na de bevalling zou ik dat ook wel eens willen (voor mijn benen), even al dat vocht eruit masseren en even tijd voor mezelf (mezelf vrijwillig laten pijnigen ;)). Wie heeft het wel eens gedaan en heeft het nut gehad?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Nov 2017 15:20

Re: Bindweefselmassage

Ik zou dit dus echt nooit voor de lol doen. Ik heb niet snel dat een massage te heftig is maar WoW wat vond ik dit pijnlijk.
2015 💙
<<

Anoniem223

Bericht 22 Nov 2017 15:31

Re: Bindweefselmassage

Echt? Het schijnt ook wel pijnlijk te zijn. Ik hou niet van massages, dus voor de lol zou ik dat sowieso al niet doen. Had het wel effect bij je? Het schijnt ook op je gezicht te kunnen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Nov 2017 15:37

Re: Bindweefselmassage

Nee effect had het ook niet. Het was niet eens fatsoenlijk uitvoerbaar.
2015 💙
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 22 Nov 2017 15:49

Re: Bindweefselmassage

Ik krijg dit regelmatig op mijn rug en mennnnn dat is echt níet leuk!
Dus geen lolletje aan. Of het helpt? Vast wel, maar niet zodanig dat ik totaal geen rugklachten meer heb.
Ik voel me een paar dagen daarna altijd toegetakeld, maar frapant geen blauwe plekken te zien.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem223

Bericht 22 Nov 2017 15:50

Re: Bindweefselmassage

Het schijnt tijdens de zwangerschap ook te helpen tegen rug- en bekkenklachten. Ik durf nu alleen niet zo goed te gaan.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 22 Nov 2017 15:58

Re: Bindweefselmassage

Ik vond dit ook een vrij heftige aangelegenheid. Ik zat compleet onder de rood/paarse striemen na de behandeling. Ik had niet het idee dat het hielp, maar misschien als je het heel regelmatig laat doen?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Nov 2017 16:11

Re: Bindweefselmassage

Ik zou niet in je onderrug bindweefselmassage toepassen; je weet nooit wat de huidbanen voor effect hebben op je baarmoeder. (die staan in verbinding met elkaar).

Ik heb het zelf wel op mijn buikhuid gedaan gedurende de zwangerschap. Geen idee of het daar door kwam, maar ik heb geen striae gekregen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem223

Bericht 22 Nov 2017 16:17

Re: Bindweefselmassage

Hm dat is dan weer een duur grapje. Ik zag ergens dat het tijdens je zwangerschap zou kunnen helpen tegen vocht vasthouden en rugklachten. Maar als ik me daarvoor dan elke week of elke 2 weken moet laten pijnigen is dat ook niet zo'n aantrekkelijk idee, zeker niet als het ca 75 euro per keer kost.
<<

Anoniem223

Bericht 22 Nov 2017 16:19

Re: Bindweefselmassage

Jip schreef:Ik zou niet in je onderrug bindweefselmassage toepassen; je weet nooit wat de huidbanen voor effect hebben op je baarmoeder. (die staan in verbinding met elkaar).

Ik heb het zelf wel op mijn buikhuid gedaan gedurende de zwangerschap. Geen idee of het daar door kwam, maar ik heb geen striae gekregen.


Heb jij het zelf gedaan Jip? Of laten doen? Ik heb wel zo'n apparaat ergens, maar die durf ik niet op mijn buik te zetten, dat gaat best lomp. En deed je dat tot het einde toe? Ik heb nog geen striae, maar ik ben ook pas 22 weken. Een vriendin van me beviel met 41,5 weken, zij kreeg het pas na de 40ste week.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 22 Nov 2017 17:59

Re: Bindweefselmassage

Ooh hell no dat ik dat voor de lol doe. Ik vind het heel erg pijnlijk, maar goed dat komt omdat het bij mij helemaal vast zit. Ik heb het op mijn benen laten doen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 22 Nov 2017 18:26

Re: Bindweefselmassage

Ik kreeg dit op mijn bovenarm na een schouderoperatie, wat was dat pijnlijk zeg. Ik krijg ook heel snel blauwe plekken dus mijn arm zag er echt niet uit.
10.04.17
<<

Anoniem247

Bericht 22 Nov 2017 21:17

Re: Bindweefselmassage

Dit zou ik ook never nooit voor m'n lol doen. Ik heb dit begin dit jaar moeten laten doen bij mijn bovenrug/schouder. De tranen spoten nog net niet uit mijn ogen. Het hielp wel maar oh wat was dat verschrikkelijk..
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Nov 2017 12:22

Re: Bindweefselmassage

Ja Ell dat deed ik bij mijzelf en ook tot het einde (37 weken en paar dagen). Niet heel ingewikkeld hoor, gewoon alleen huidrollen. Klein beetje buikcreme erop en rollen maar.

Bij littekens ed doe ik het wel bij patienten en dat is geen pretje. Wel effectief.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem260

Bericht 23 Nov 2017 14:55

Re: Bindweefselmassage

Het verbaast me dat dit mag tijdens zwangerschap of als je borstvoeding geeft. Volgens mij komen er een heleboel afvalstoffen bij vrij.
Daarnaast moet ik er niet aan denken om, na een bevalling, nog een keer vrijwillig veel pijn te lijden.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers