Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Orthica

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 16 Nov 2017 10:30

Orthica

Gebruikt iemand hier multivitamines van Orthica?

Ik ben in de herfst/winter (donkere periode) bijna elk jaar weer vermoeid. Dit jaar is het wel heel erg. Ik denk dat het koude huis, studie, werkzoekende allemaal meespeelt dat het dit jaar nog zwaarder voelt dan normaal.

Ik gebruik nu een ruime maand vitamine D50 van Orthica maar heb niet het idee dat ik me ook maar iets vitaler voel. Nu eet ik niet heel fantastisch want ik heb geen keuken (dus veel magnetron maaltijden, sowieso makkelijker eten, meer brood met makkelijk beleg en veel minder groente) en probeer sinds deze week echt goed te letten op wat ik eet, ook al kost het me heel veel moeite om tomaten/avocado/komkommers te snijden aangezien ik ook geen aanrecht of tafel heb.. (ja, een salontafeltje haha). Dus heb het gevoel dat ik echt aanvulling nodig heb.

Nu blijf ik van mijn omgeving (schoonmoeder, vriendin) horen dat Orthica echt fijn is, maar zei gebruiken beide niet de multivitamine.

Wie dus wel en kan mij vertellen dat je jezelf daardoor echt beter voelt? :ja:
<<

Anoniem222

Bericht 16 Nov 2017 10:44

Re: Orthica

Ik gebruik vitamene D van Orthica en daar ben ik wel echt blij mee! Grappig dat jij een andere ervaring hebt. Maar moet wel zeggen dat de combinatie met goed eten en slapen wel belangrijk is. Het is natuurlijk geen wondermiddel. Ik heb een tijdje echt een heel arsenaal van hen geslikt, vitamine D, multi, visolie en nog iets. Maar dat liep enorm in de kosten dus ik heb nu een multi van een huismerk en de vitamine D van Orthica.

Ik zie trouwens nu pas jouw avatar hahaha, ik heb dat ook heel vaak.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 16 Nov 2017 10:51

Re: Orthica

Ja! Door jou had ik de vitamine D aangeschaft. Ik neem hem ook heel trouw hoor, en misschien ben ik te snel met oordelen of moet ik nu gewoon net iets extra's hebben. Ik geef het niet op haha.

Ik weet ook niet waar ik nu precies aanvulling voor nodig heb. Voor vermoeidheid vitamine B of magnesium of D.. Maar ik eet ook niet zo heel veel fruit of groente.. Vitamine C dan ook? Ik zit er ook aan te denken om bloed te laten prikken om je vitamine levels (o.i.d.) te laten testen maar eigenlijk kost dat me al teveel moeite (erg he.. zeurdoos die ik ben). Dus wil eerst eens aan de slag gaan met een multivitamine. Ik had daar een aantal jaren veel profijt van maar toen sportte ik er veel bij, dus had ik er eentje die vooral goed was voor spierherstel e.d. Nu wil ik gewoon pillen die ervoor zorgen dat ik minder moe ben haha.

Edit: Misschien heb ik het gewoon nodig dat het eind februari is en de dagen weer langer worden. Mijn stage afgelopen is, mijn studie op zijn einde loop.. Mijn huis veel verder af is, dat ik verwarming heb, een keuken..

Hahahaha. Wat erg dit. Ik wil niet zeuren maar ik doe het toch :face:
<<

Anoniem222

Bericht 16 Nov 2017 11:00

Re: Orthica

Haha dat helpt denk ik ook wel. Vitamine C kom je snel tekort als je geen groente en fruit eet, dus die zou ik zeker nemen. En D natuurlijk omdat er weinig licht is.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Nov 2017 11:42

Re: Orthica

Frankie schreef:
Edit: Misschien heb ik het gewoon nodig dat het eind februari is en de dagen weer langer worden. Mijn stage afgelopen is, mijn studie op zijn einde loop.. Mijn huis veel verder af is, dat ik verwarming heb, een keuken..

Hahahaha. Wat erg dit. Ik wil niet zeuren maar ik doe het toch :face:


Ik vind dit héél redelijke dingen om te wensen!

Vit D en multivitamen slik ik ook altijd in de winter. Ook C ondanks dat ik redelijk groente en fruit eet. Verder geen ervaring met Ortica, dus geen tips.

Heel veel succes de komende maanden.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 16 Nov 2017 12:23

Re: Orthica

Tijdens mijn zwangerschap heb ik een tijdje Orthica geslikt, en een tijdje huismerk Kruidvat. Ik merkte geen verschil.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Nov 2017 14:42

Re: Orthica

Orthica is echt een goed merk, maar multi vitamines zijn altijd wat lastig. Je kunt beter vitamines en mineralen apart innemen.

Solgar is ook nog een goed merk en Now kan je ook gerust kopen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Nov 2017 14:44

Re: Orthica

Je wilt meer energie zie ik, ik zou zeggen ga Spirulina gebruiken.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem278

Bericht 16 Nov 2017 14:51

Re: Orthica

Ik moet deze nemen naast andere vitamines:

Afbeelding

misschien helpt dat je n beetje met de vermoeidheid?
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 16 Nov 2017 16:26

Re: Orthica

Bedankt voor de tips! Ik ga vanavond even speurneuzen en hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht haha.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 16 Nov 2017 20:42

Re: Orthica

Wij verkopen op het werk ook Orthica. Onder andere multi energy. Hier zit dacht ik vitamine b,c en e in.
Er is ook een kuur van voor twee weken.
De webshop de Roode roos heeft vaak kortingen, Wij houden die prijs ook aan.
2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Nov 2017 07:11

Re: Orthica

Orthica is volgens mij echt een van de betere merken of zelfs het beste merk. Wat jammer dat het voor jou dan ff niet zo goed werkt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 17 Nov 2017 15:19

Re: Orthica

Ik heb nog even wat verder gezocht en toch nog 2 andere producten van Orthica gekocht.

De Balanced B-50 en C (Ondersteunt het energieniveau en de geestelijke veerkracht) met vitamine B, C en foliumzuur.
Daarnaast heb ik ook de Magnesium 400 gekocht voor balans van je energiehuishouding. De vitamine D blijf ik ook gewoon slikken.

Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat het net dat steuntje geeft waardoor ik me iets beter voel.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers