Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag doorslikken pil

<<

Anoniem269

Bericht 25 Jan 2019 21:11

Vraag doorslikken pil

Ik slik nu voor het eerst in mijn leven de pil door (aan een stuk). Ik ben nu halverwege mijn derde strip en verlies sinds een dag of drie oud bloed lijkt wel. Steeds bij het toiletgebruik zit er redelijk veel aan het wc papier. En sinds vandaag heb ik met vlagen een soort van menstruatiebuikpijn. Hetkenbaar voor iemand? En kan ik nu gewoon wel de strip afmaken? Ik ben wel van plan om na deze strip weer even een stopweek in te lassen zodat mijn menstruatie door kan komen. Maar wat ik nu heb zit me niet zo lekker en weet nu even niet wat ik moet doen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 25 Jan 2019 21:13

Re: Vraag doorslikken pil

Als ik bij de derde strip een doorbraak bloeding had, laste ik een stopweek in en begon ik na een week met een nieuwe strip.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 25 Jan 2019 21:27

Re: Vraag doorslikken pil

Joey schreef:Als ik bij de derde strip een doorbraak bloeding had, laste ik een stopweek in en begon ik na een week met een nieuwe strip.


Dit zou ik adviseren inderdaad.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 25 Jan 2019 21:29

Re: Vraag doorslikken pil

Ik kan 2 maanden doorslikken. Slik ik 3 maanden dan krijg ik ook een doorbraakbloeding en die duurt dan ook echt heel lang.
Als je wilt stoppen kan dat nu maar je kunt ook je strip afmaken. Wat je zelf wilt natuurlijk.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem269

Bericht 25 Jan 2019 21:35

Re: Vraag doorslikken pil

Dan stop ik nu wel want ik heb ook nu best een opgeblazen buik en ik ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden. En dan denk ik dat ik ook maar om de twee maanden een week stop. Bedankt voor de reacties!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 27 Jan 2019 17:57

Re: Vraag doorslikken pil

Het ligt wel aan het type pil dat je hebt. Als je een pil hebt die elke dag hetzelfde is kun je volgens mij meteen een stopwerk inlassen. Met een driefasenpil is dat niet verstandig.
<<

Anoniem269

Bericht 27 Jan 2019 18:23

Re: Vraag doorslikken pil

Nee het is een gewone pil. Ik ben inmiddels gestopt en het wordt nu alleen maar erger. Hopelijk breekt snel mijn menstruatie door.
<<

Anoniem268

Bericht 27 Jan 2019 19:23

Re: Vraag doorslikken pil

Na drie maanden begon ik ook door te breken, je kan het dan niet keer stoppen volgens mij, dus ik stopte dan gewoon gelijk. Daarna weer verder waar ik was gebleven en maximaal drie maanden.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 27 Jan 2019 20:00

Re: Vraag doorslikken pil

Ik neem mijn pil meestal 3 maanden door en las dan een stopweek in. Als ik toch eens een doorbraakbloeding krijg, stop ik gelijk meteen.
2012 & 2016
<<

Anoniem294

Bericht 27 Jan 2019 22:34

Re: Vraag doorslikken pil

Ik stop direct wanneer ik iets van een doorbraakbloeding signaleer, dan is het ook het snelste over, blijf ik slikken dan breekt het niet goed door en ben ik 2-3 wkn bezig met een wel/niet spelletje.
Meestal duurt het 3,5 maand voor het doorbreekt.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers