Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van de trap gevallen, en nu?

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Apr 2017 18:46

Van de trap gevallen, en nu?

Afgelopen woensdag ben ik van de trap gevallen bij mijn zus. Niet van bovenaan, ik gleed uit bij de laatste trede. Helaas had ik m'n jongste zoon op de arm, waardoor ik me niet kon opvangen en met mijn knie keihard op de stenen vloer ben gevallen. Zoon had gelukkig niks, maar ik heb tien minuten op de grond zitten huilen van de pijn met een coolpack erop en kon amper lopen. Mijn zus heeft ons daarna naar huis moeten brengen, want autorijden ging ook echt niet.
Donderdagochtend contact gehad met de assistente van de huisarts en zij vond het raadzaam om het te laten nakijken. Een paar uur later kon ik gelukkig al terecht. De huisarts schrok van mijn enorm heftige pijnreacties tijdens het onderzoek en verwees me naar het ziekenhuis, op verdenking van een gebroken knieschijf. Gelukkig bleek dat niet het geval te zijn. Het advies was paracetamol en ibuprofen en proberen rustig aan te doen de eerste dagen.
Ik heb me zoveel mogelijk rustig gehouden, voor zover dat gaat met 2 kinderen en net een nieuw huis waar volop geklust wordt. Het leek ook iedere dag een beetje beter te gaan, maar vandaag heb ik weer meer last. Het lijkt wel alsof er een strakke band om mijn knie zit. Met name als ik mijn been buig, voel ik dat. Ik kan inmiddels gewoon aan mijn knie komen, zonder in tranen uit te barsten. Wel is het heel gek: als ik aan de binnenkant van mijn knie voel/wrijf, voel ik aan de buitenkant een soort zenuwtrekje.
Anyway: wie heeft de gouden tip? Is fysio in dit geval aan te raden? Of zitten hier fysiotherapeuten die tips hebben? Heb je trouwens een verwijsbrief nodig voor de fysio?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Apr 2017 19:01

Re: Van de trap gevallen, en nu?

Voor de fysio heb je tegenwoordig geen verwijzing meer nodig, daar kan je zo terecht.

Het klinkt verder in mijn ogen als een hele zware kneuzing en die zijn vaak pijnlijker dan een gebroken bot/knieschijf.
Wat je kan doen is regelmatig koelen tegen de pijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers