Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 07 Nov 2017 14:03

Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Na hoeveel jaar hebben jullie je spiraal laten vervangen?
En zetten ze meteen een nieuwe als je de oude hebt verwijderd?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem222

Bericht 07 Nov 2017 14:10

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Gewoon na 5 jaar. En ja meteen een nieuwe. Ik stond binnen 7 minuten weer buiten. Incl. kletspraatje met de huisarts.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Nov 2017 15:56

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

De mijne heeft ongeveer 5,5 à 6 jaar gezeten. Er is toen gelijk een nieuwe geplaatst inderdaad, al beviel die totaal niet en is die er na twee jaar ook uitgehaald.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 07 Nov 2017 22:17

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Ik heb de mijne na 4 jaar en 9 maanden laten vervangen. Want dat kwam verzekering technisch beter uit. En inderdaad gelijk een nieuwe laten plaatsen. Die zit er ook alweer 2 jaar. Pff tijd vliegt...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Nov 2017 18:58

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Thunder schreef:De mijne heeft ongeveer 5,5 à 6 jaar gezeten. Er is toen gelijk een nieuwe geplaatst inderdaad, al beviel die totaal niet en is die er na twee jaar ook uitgehaald.


Zo lang zou ik geloof ik niet durven. Ze moeten na 5 jaar vervangen worden toch.
2015 💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Nov 2017 20:02

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

De ‘garantie’ is 5 jaar, maar ze kunnen tot 7 jaar ongeveer meegaan volgens mijn huisarts en gyn. Vaak merk je aan je lichaam wel dat hij werking verliest. Dat was mij niet het geval daarom durfde ik het wel aan. Ik word met een spiraal nooit ongesteld (dus 7-8 jaar niet geweest) en nu zonder spiraal netjes elke maand.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 08 Nov 2017 21:06

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Ok bedankt. Ik heb hem volgend jaar 5 jaar.. Dan laat ik hem wel vervangen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 08 Nov 2017 21:18

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Thunder schreef:De ‘garantie’ is 5 jaar, maar ze kunnen tot 7 jaar ongeveer meegaan volgens mijn huisarts en gyn. Vaak merk je aan je lichaam wel dat hij werking verliest. Dat was mij niet het geval daarom durfde ik het wel aan. Ik word met een spiraal nooit ongesteld (dus 7-8 jaar niet geweest) en nu zonder spiraal netjes elke maand.

in sommige gevallen wel maar dat verschilt ook weer per persoon.

ik merkte na 4,5jaar duidelijk dat de hoeveelheid hormonen minder werden. maar ik had met de pil ook een zwaardere pil nodig om de boel in het gareel te houden dus niet zo vreemd dat ik daar gevoeliger voor ben.
Afbeelding
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 09 Nov 2017 02:36

Re: Na hoeveel jaar mirena spiraal vervangen?

Die van mij zit er nu bijna zeven jaar in en heb het er laatst met mijn huisarts over gehad, ik heb hem echt alleen voor mezelf want ik word niet meer ongesteld en mijn vriend is geholpen, en zolang ik niet ongesteld word vind ik het prima, maar de huisarts zei al wel, hij is vaak veel langer te gebruiken. Nu hebben we besloten, zolang ik niet ongesteld word, we hem lekker laten zitten, puur omdat het eigen gemak is. En evengoed daarna laat ik weer een nieuwe plaatsen.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers