Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oordopjes

<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 09 Sep 2014 18:54

Bericht 10 Aug 2017 10:28

Oordopjes

Sinds een paar maanden hoor ik de buren (met jonge kinderen) bijna elke ochtend vanaf een uurtje of zes rondlopen/rennen. Ik word hier wakker van en kan er niet meer door slapen, blijkbaar hebben de kinderen veel energie smorgens want het stopt meestal niet. Maar ook buurman- en vrouw hoor ik lopen, een heel vervelend dreunend geluid. Raar dat ik hier eerder nooit last van had. Mijn vriend hoort het niet eens.
Ik heb van die goedkope oordopjes van de Kruidvat geprobeerd maar deze lijken te groot te zijn, blijven niet goed zitten en doen na een tijdje pijn (ik slaap op mijn zij). Nu ben ik dus op zoek naar fijne oordopjes, het liefst niet te duur maar wel beter passend. Op internet zie ik zoveel, vandaar dat ik hier even naar ervaringen vraag. Heeft iemand tips?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Aug 2017 10:32

Re: Oordopjes

Mijn moeder had vroeger altijd van die was/wax achtige in een geelzwart/bruin doosje. Gewoon bij de kruidvat volgens mij. Een vriendinnetje haalde ze laatst nog. Uk ga ze ook maar halen want de bus stopt hier onder mijn raam en maakt me wakker als ik met het raam open slaap.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 10 Aug 2017 10:34

Re: Oordopjes

https://www.kruidvat.nl/ohropax-classic ... rs/p/21582

Die. Die ga ik in ieder geval halen binnenkort. Tenzij iemand hier een geniaal idee heeft.

Gewone dopjes blijven bij mij ook nooit zitten. Verschillende maten en materialen geprobeerd. Plastic, schuimrubber, siliconen met van die dubbeltjes dat het er een beetje schrowfachtig uit ziet. Ze gaan allemaal niet diep genoeg in, doen zeer en komen er binnen een half uur gezellig weer uit zetten.
Laatst gewijzigd door Whatever op 10 Aug 2017 10:56, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Aug 2017 10:45

Re: Oordopjes

Ohh brrrr. die wax dingen vind ik vreselijk! Ik slaap sinds kort ook met oordoppen in, ik word wakker van veel geluiden en heb nu eentje gevonden die helpen.

https://www.bol.com/nl/p/nonoise-slapen ... 018523943/

Ze zijn wel nét iets duurder maar ze helpen wel. Je moet het steeltje afknippen, want ik slaap ook altijd op mijn zij en anders port het zo lekker in je oor. Maar als je dat eenmaal hebt gedaan, dan vind ik dit de fijnste tot nu toe. Ik heb echt mini oortjes, dus ik wilde wel iets hebben dat ook met mini oortjes bleef zitten.

Overigens is nog geen enkele oordop tot nu toe pijnvrij geweest bij mij. Ik denk er nu wel over ze speciaal op maat te laten maken.
<<

Anoniem252

Bericht 10 Aug 2017 10:53

Re: Oordopjes

Ik heb van mijn man speciale op maat gemaakte oordopjes gekregen. Waren geloof ik wel 125 euro van beter horen. Maar echt elke euro waard ik slaap zo lekker. Ik hoor mijn wekker wel maar bijvoorbeeld de kids van de buren of kerkklokken niet. Daar werd ik voorheen altijd wakker van.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 10 Aug 2017 12:10

Re: Oordopjes

Ik heb oordoppen op maat bij Boxtel hoorwinkel laten maken. Wel prijzig in aanschaf, maar ik vind het het geld waard. Ik kan er goed mee op mijn zij slapen, van de oordopjes van de drogist kreeg ik op den duur veel pijn aan m'n oren.
03/2019
11/2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 10 Aug 2017 12:25

Re: Oordopjes

Ik heb een grote doos wegwerp, 200 paar voor 30 euro. Is alleen heel persoonlijk.

https://www.oordopjesonline.nl/oordopjes-pakket.html

Is zoiets niet wat? Die heb ik besteld voordat ik een grote doos van die fijne bestelde.
<<

Anoniem260

Bericht 11 Aug 2017 06:12

Re: Oordopjes

Ik heb dezelfde soort als Caro, gekocht bij Perry Sport. Ik kon ook nooit oordoppen in omdat ze te groot leken en pijn gingen doen. Tot ik deze had, superfijn. Je kon t achterkantje ook op n bepaalde lengte afknippen. Ik heb meestal maar één in, in het oor waar ik niet op lig
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 11 Aug 2017 07:52

Re: Oordopjes

Ik heb ze bij de hans anders laten maken. Een jaar of 5 geleden. Waren toen 35 euro!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Aug 2017 08:28

Re: Oordopjes

Ik heb oordopjes van idyl, ze verkopen met hoge demping, t zijn van de schuimrubberen. Ik knip er altijd een stuk af want ik heb nauwe gehoorgangen dus anders steekt het te ver uit.
Ik moet wel zeggen dat ik er kriebeloren van krijg als ik ze veel gebruik. Maar ik gebruik ze alleen in de ochtend als t lawaaiig is en daar heb ik op vakantie het meeste last van.
Overigens slaap ik wel een stuk beter als ik ze in doe.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Aug 2017 08:48

Re: Oordopjes

Ik heb van die Pluggerz, te koop bij Kruidvat. Die vind ik wel fijn en nam veel geluid weg. Kosten geloof ik 10 euro.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 11 Aug 2017 09:57

Re: Oordopjes

Ik heb oordoppen op maat laten maken bij Hans Anders. Rond de 50 euro. Echt hele fijne oordoppen!
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 11 Aug 2017 11:01

Re: Oordopjes

Van de Hema de travel oordopjes. Zijn zacht en doen geen pijn aan je oren. Ik gebruik ze tijdens mijn nachtdienst om overdag goed te kunnen slapen en voor in het vliegtuig.

Afbeelding
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers