Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eeltplekje onder voet

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Mrt 2017 14:15

Eeltplekje onder voet

Hoi!

Ik heb een vraagje. Ik heb een eeltplekje onder mijn voet (op mijn hak), het is ongeveer een centimeter groot en het doet zeer als ik er op druk. Het is niet heel goed zichtbaar, een beetje wit en de huid is ook niet echt verdikt daar. Nu dacht ik vandaag mezelf even een voetenbadje te geven, scrubben, vijlen met een eeltvijl en dan wat crème erop dat zou vast wel helpen. Maar het plekje kan ik dus helemaal niet vijlen omdat het niet verdikt is. Het doet vooral zeer als ik op blote voeten loop, met schoenen en sokken heb ik niet echt last. Weet iemand wat ik daar nu aan kan doen? Ik weet wel dat ik naar de pedicure kan maar wilde eerst zelf even kijken want dat kost meteen weer geld :). Zou elke avond crème erop smeren ook helpen? En is het raar dat het pijn doet als ik erop druk? Iemand ervaring? En een goede tip voor crème? Zou vaseline ook helpen?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 28 Mrt 2017 14:22

Re: Eeltplekje onder voet

Is het geen likdoorn? Of een wratje? Daar denk ik eerder aan bij je pijnklachten.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 28 Mrt 2017 14:26

Re: Eeltplekje onder voet

https://www.dokterdokter.nl/aandoening/likdoorn/

Ik denk dat hier best veel handige info in begrijpelijke taal staat.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Mrt 2017 14:36

Re: Eeltplekje onder voet

Kan goed ja! Al is het niet echt een rondje met een puntje erin zeg maar. Dank voor je bericht.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Mrt 2017 14:44

Re: Eeltplekje onder voet

Ik ben toch bij de pedicure geweest maar de pijn werd niet minder. Ik ga morgen even langs de dokter, de pedicure dacht eventueel paan hielspoor.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers