Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help! Haarverf-fail!

<<

Anoniem298

Bericht 21 Mrt 2017 14:20

Help! Haarverf-fail!

Ik heb net m'n haar geverfd, het is nu licht oranje. Ik kan wel janken. Kan ik het gelijk weer verven of moet ik nu voor lul blijven lopen? Ik moet zo naar buiten maar ik wil niet :pale:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Mrt 2017 14:34

Re: Help! Haarverf-fail!

Zou naar de kapper gaan en niet zelf meer proberen. Wilde je het blonderen?
<<

Anoniem298

Bericht 21 Mrt 2017 14:39

Re: Help! Haarverf-fail!

Highlights wilde ik. Kapper is te duur. Shit zeg wat baal ik.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 21 Mrt 2017 14:41

Re: Help! Haarverf-fail!

Oeps... wat is je eigen haarkleur? Heb je het wellicht niet lang genoeg laten zitten? Misschien dat antiroosshampoo nog iets voor je kan doen?
En is het al droog? Als het droog is is het vaak nog wel een tint lichter hoor.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Mrt 2017 15:34

Re: Help! Haarverf-fail!

Jet schreef:Highlights wilde ik. Kapper is te duur. Shit zeg wat baal ik.


2x zelf een pakje kopen is even duur als langs Brainwash te gaan.. Daar betaal je 23 euro voor volledig kleuren en highlights zijn even duur.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 21 Mrt 2017 15:44

Re: Help! Haarverf-fail!

Anti roos shampoo zal je niet helpen denk ik. Dat het oranje is heeft ws te maken met dat het nog niet genoeg gebleekt was. Ik zou naar een kapperswinkel gaan voor advies en verf en anders een donkere kleur erover doen (bruin) maar dat is eigenlijk afhankelijk van je eigen haarkleur en hoe oranje het oranje is.
30-04-2017
<<

Anoniem298

Bericht 21 Mrt 2017 15:48

Re: Help! Haarverf-fail!

Ja daar heb je wel weer gelijk in. Ik zei ook al tegen m'n man dat ik de volgende keer gelijk naar de kapper ga, dan weet ik dat het goed gebeurt.

Kees, ik denk nu achteraf dat ik het er idd te snel uitgehaald heb, omdat ik schrok van hoe snel het superlicht werd, maar nu zit er weer gewoon een bruin kleurtje in (ik heb zelf bruin haar).
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 21 Mrt 2017 22:07

Re: Help! Haarverf-fail!

Had je bruin met een rode ondertoon toevallig? Want dan wordt het dus ook oranje...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem298

Bericht 21 Mrt 2017 22:12

Re: Help! Haarverf-fail!

Mijn eigen haarkleur is echt bruin (en grijs :12: ). Het is nu GELUKKIG weer bruin. Wat voelde ik me ongelukkig vanmiddag.
<<

Anoniem257

Bericht 21 Mrt 2017 23:49

Re: Help! Haarverf-fail!

Ben je naar de kapper geweest? Of uiteindelijk zelf opgelost?
<<

Anoniem298

Bericht 22 Mrt 2017 07:24

Re: Help! Haarverf-fail!

Zelf opgelost, gelukkig is het goed uitgepakt. Maar volgende keer ga ik gelijk naar de kapper.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Mrt 2017 07:33

Re: Help! Haarverf-fail!

Zeker met blonderen is dat wel verstandig ja.
Gelukkig is het opgelost!
30-04-2017

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers