Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


brandende vingertoppen

<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 13 Sep 2019 23:31

brandende vingertoppen

Vandaag rode pepers gesneden. Wel direct daarna mijn handen goed gewassen.
Alleen begonnen mijn vingertoppen na een uurtje te branden, en lijkt nu alleen maar erger te worden. Meerdere keren handen gewassen, maar mocht niet helpen.
Na een tijdje leek het stuk minder en was het prima te doen. Alleen nu net gedoucht, en het is wel 10 x zo erg terug :cry:. Doet ook echt pijn! Als ik wat kouds vast heb is het goed te doen, maar zodra ik dat weer los heb lijkt het alleen maar erger terug te komen. Kan wel huilen zo'n pijn doet het!.
Iemand de tip? Hoe kom ik hier vanaf :cry:

15-11-2019
14-05-2023
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 13 Sep 2019 23:33

Re: brandende vingertoppen

Vingers in de melk of yoghurt schijnt te werken! Bij pittig eten helpt het ook tegen de scherpte in je mond, dus vingers zouden ook moeten werken.
En anders hier nog andere tips;
https://www.culy.nl/inspiratie/7-tips-z ... -je-handen
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 13 Sep 2019 23:42

Re: brandende vingertoppen

Net al 10 minuten in de melk gezeten, maar zodra ik ze eruit heb begint het weer te branden. Ook al 'gewassen' met een rvs blokje.
Zal eens kijken of er nog iets anders bij zit wat misschien wel werkt

15-11-2019
14-05-2023
<<

Anoniem277

Bericht 14 Sep 2019 09:04

Re: brandende vingertoppen

Hoe is het nu?
Misschien verkoelende zalf erop of aftersun
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 14 Sep 2019 09:11

Re: brandende vingertoppen

Anelisan schreef:Hoe is het nu?
Misschien verkoelende zalf erop of aftersun


Ik heb vannacht nog even met mijn handen in een bakje verdunde bleek gezeten, en gelukkig heeft dat geholpen :banaan: .
Volgende keer aar handschoenen aan met pepers snijden haha

15-11-2019
14-05-2023
<<

Anoniem277

Bericht 14 Sep 2019 13:48

Re: brandende vingertoppen

Gelukkig. Had nog nooit gehoord dat dit bij iemand was gebeurd. Weer wat geleerd dus.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers