Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand november

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Wijze uit het Oosten

Bericht 15 Nov 2017 17:32

Forumster van de maand november

Deze maand mogen we misschien wel één van de langst actieve forumster verwelkomen als forumster van de maand. Lejow is namelijk deze maand de forumster waar we wat extra over te weten mogen komen.

Lejow
Sinds dat ik veertien ben forum ik al onder deze forumnaam. Als ik vertel dat ik nu 32 ben mogen jullie zelf uitrekenen hoe lang dat al is! Ik vind het wijzigen van forumnamen bloedje irritant, want ik onthoud het nooit en raak vervolgens compleet de kluts kwijt. Daarom ben ik Lejow en blijf ik Lejow! Wel heb ik in het verleden nummers achter mijn forumnaam gehad in de tijd dat het forum weer eens over ging naar een nieuw inlogsysteem of zo.
Mijn forumnaam spreek je overigens uit als de platte versie van Leo, Leejow. Dus geen Lie-Djoow.

Ik kom hier al heel erg lang. Ik ben gestart toen het forum nog uit één pijler bestond en er gemiddeld twee topics per week geplaatst werden. Volgens mij kwam ik daar, doordat ik erover in het weekblad las.

Meer over mij
Ik sta, zoals volgens mij iedereen ook wel weet, drie dagen per week voor de klas. Daarnaast bestaat mijn gezin uit mijn man, mijn dochter, de hond en twee katten. Ook heb ik mijn eigen webshop in het maken van gepersonaliseerde cadeautjes. Hier ben ik met vlagen heel erg druk mee.
Daarnaast ben ik een pleaser. Ik hou mensen graag tevreden, soms ten koste van mezelf.
Als ik mijzelf in één woord zou moeten beschrijven zou dat sociaal zijn.

Als ik één wens zou mogen doen, dan zou ik heel graag wensen dat mijn moeder nog leeft, en dan graag zonder pijn en ziek zijn. Zodat ik eindelijk ook eens ‘moeder-dochter’ dingen met haar kan gaan doen. Stedentrips, bonbons maken, het maakt mij niet uit wat, als het maar met mijn moeder is..
Ik kan met periodes erg jaloers worden als ik dat soort berichten voorbij hoor of zie komen.

Op het forum
Ik breng te veel tijd door op het forum, hahaha. Elke dag ben ik hier wel even te vinden. Ik heb geen bepaalde pijler waar ik veel in te vinden ben. Ik kom eigenlijk overal wel en ga gewoon de pijlers af.
Ik ben niet echt een ‘vast topic’ type, als in de wat heb ik/heeft mijn kind vandaag aan of wat eten we vandaag topic. Ik vind actuelere dingen leuker om te lezen.
Zonder dit forum had ik een heeeeeeleeeee hoop babyzooi niet geweten.
Als ik één ding zou mogen veranderen aan het forum dan zou ik graag zien dat er geen naamswijzigingen meer komen. Zo kan ik ook eens onthouden wie wie is!

Op het forum staat me het meest bij alle steun die ik kreeg nadat B te vroeg geboren werd en nadat mijn moeder overleed. En dit geldt eigenlijk niet alleen voor mijn situatie, maar in alle heftige situaties die veel forumsters helaas mee moeten maken.

Afbeelding

Heel erg blij word ik dan ook van deze dierbare foto. Mijn moeder lag hier in het ziekenhuis, wanneer niet, en ze had zo zo zo ongelooflijk veel pijn. Toen B werd geboren lag ze in coma, we dachten dat het afgelopen was, en toch kwam ze bij, haar ondraaglijke pijn wederom voor lief nemen Op deze foto waren we bij haar op bezoek, dit kon helaas niet vaak. Of omdat mijn moeder te ziek was, of omdat B ziek was (en de kans groot was dat zij mijn moeder weer ziek zou maken).
Maar B was haar lichtpuntje, haar drijfveer om het na die coma nog 2,5 jaar vol te kunnen houden. Op deze foto maakt mij intens gelukkig en ook verdrietig tegelijk. Ik mis mijn moeder, maar die tijd die ze met B mee heeft mogen maken kan niemand haar meer afpakken!

Nominatie forumster van de maand december
Aan mij de eer om nog een nieuwe forumster van de maand te nomineren. Ik nomineer Ekiaam. Ze is een goede vriendin van me geworden, sinds dat we elkaar op het forum hebben leren kennen. En ik zou het leuk vinden om te zien hoe zij deze vragen beantwoordt!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kerstbal

Bericht 15 Nov 2017 18:11

Re: Forumster van de maand november

Yeah!!! Tof stukkie :)
Ik ga mijn best doen :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

Kerstlichtje

Bericht 15 Nov 2017 18:43

Leuk Lejow, jij überforummer van me. Jeetje wat kom jij hier al lang. Ik weet nog goed dat jij was bevallen van B, dat had toen zo'n indruk op me gemaakt. En ik ben natuurlijk aanwezig geweest op je bruiloft, ook wel bijzonder. Mooie foto van je moeder en je dochter, heel waardevol.
Heel veel geluk in jullie nieuwe huis, enne als je nog eens een schoonmaakster zoekt voor de douche :smile:
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kerstbal

Bericht 15 Nov 2017 19:38

Marin schreef:Leuk Lejow, jij überforummer van me. Jeetje wat kom jij hier al lang. Ik weet nog goed dat jij was bevallen van B, dat had toen zo'n indruk op me gemaakt. En ik ben natuurlijk aanwezig geweest op je bruiloft, ook wel bijzonder. Mooie foto van je moeder en je dochter, heel waardevol.
Heel veel geluk in jullie nieuwe huis, enne als je nog eens een schoonmaakster zoekt voor de douche :smile:

Je laat mij nu heel hard lachen met je laatste zin! Ik heb de douche inmiddels voor een 2e keer schoon mogen maken (toen de makelaar foto's kwam maken)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Kerststol

Bericht 15 Nov 2017 19:54

Leuk stuk, Lejow!
Maarrr, wat is het verhaal achter de douche?
26 september 2013
30 december 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

Kerstlichtje

Bericht 15 Nov 2017 20:04

Haha :)

Toen Lejow bevallen was van B en ze constant in en uit ziekenhuis ging, was het huishouden het laatste waar ze aan dacht. Toen had ze heel moedig op het forum een oproepje geplaatst van wie haar wilde helpen met schoonmaken. Ekiaam en ik en nog iemand anders maar dat ben ik even vergeten (sorry. Taeda?) kwamen toen schoonmaken. Toen heb ik nog de douche staan poetsen dus. En een paar jaar later kwam ik bij Lejow om haar bruiloft te fotograferen en kende ik haar huis dus al, nou, tot in de hoekjes en gaatjes zullen we maar zeggen :)
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Rendier

Bericht 15 Nov 2017 22:08

Taeda inderdaad ;)
Ben er tot op de dag van vandaag nog steeds zo blij mee, dat jullie dat toen 'gewoon' voor me deden!
Een voordeel, onze nieuwe badkamer is 2m2, met tegels en zonder irritante glazen douchedeur hahaha :D

Leuk stukje geworden trouwens, burgemeesters! Bedankt.
Ik dacht eerst even.. wtf is er aan de hand met mijn avatar :palm: :face: :laughcry: :laughcry:

Zie nu mijn forum naam ook trouwens.. Forumfossiel hahaha!
<<

Betty

Kerstbal

Bericht 16 Nov 2017 01:01

14 jaar was je joh? Haha jeetje! Leuk stuk geworden weer. Ik blijf dit leuk vinden om te lezen
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Kerststol

Bericht 16 Nov 2017 10:13

Wat een leuk stukje Lejow!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

Kerstman

Bericht 16 Nov 2017 10:14

Jeetje ik had geen idee dat het forum al zolang bestaat!
Afbeelding
<<

Julia

Gebruikers-avatar

Kerstkaart

Bericht 16 Nov 2017 16:16

Leuk stukje Lejow. En idd wat bestaat het forum lang.
♥ 18-09-2013 ♥ 26-05-2016 ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Rendier

Bericht 16 Nov 2017 19:31

Ja bizar he! Stelde niks voor toen..
<<

Pannenkoek

Gebruikers-avatar

Kerstkaart

Bericht 16 Nov 2017 19:37

Leuk Lejow! De naam forumfossiel past prima bij je :thumbup:
Kerststress?? Hé de kerstman zegt niet voor niks HO HO HO
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Kerststol

Bericht 16 Nov 2017 20:05

leuk stukje. Ik wist vroeger nooit hoe ik jouw naam moest uitspreken. Dacht veel te moeilijk haha. Mooie foto van b en je moeder
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Rendier

Bericht 17 Nov 2017 09:05

Pannenkoek schreef:Leuk Lejow! De naam forumfossiel past prima bij je :thumbup:

Zo voel ik me soms ook wel hoor... lichamelijk enzo :laughcry:
<<

September

Gebruikers-avatar

Kerstmuts

Bericht 19 Nov 2017 19:30

Leuk Lejow!
Hello, from the outside <3

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Kerststol

Bericht 22 Nov 2017 21:35

Wat een mooi stuk Lejow en wat en ontroerend mooie foto van B en je moeder. Je stuk raakt me enorm, ik voel precies hetzelfde gemis van mijn eigen moeder.
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

Afbeelding
<<

Brooke

Gebruikers-avatar

Kerstbal

Bericht 24 Nov 2017 15:58

Wat een mooi stukje heb je geschreven Lejow. Krijg er een brok van in mijn keel. En die foto, echt een prachtige foto. :heart:
*Sterretje december 2012

*Kleine kanjer 19-10-2013
<<

Atelier Madame

Gebruikers-avatar

Kerstkrans

Bericht 25 Nov 2017 18:19

Mooi stukje lejow!
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven; een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met nieuwe en oude vrienden.
Beautiful girl <3

Terug naar Forumzaken