Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Links naar leuke sites / wat moet een ander ook zien

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Aug 2013 22:39

Links naar leuke sites / wat moet een ander ook zien

Ik kwam net deze site tegen en vind de foto's wel erg speciaal om te zien. Dus wilde dit even delen voor belangstellenden:

http://www.fubiz.net/2013/08/30/abandon ... ent-parks/

Hebben jullie nog dingen die een ander ook echt moet bekijken?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem205

Bericht 31 Aug 2013 22:41

Re: Links naar leuke sites / wat moet een ander ook zien

Idd bijzonder, Rapa, maar mij teveel bewerkt.. teveel HDR. Zonde van de foto's!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Aug 2013 22:55

Re: Links naar leuke sites / wat moet een ander ook zien

Oreo schreef:Idd bijzonder, Rapa, maar mij teveel bewerkt.. teveel HDR. Zonde van de foto's!


Het gaat mij meer om de locaties. Ik heb niet eens naar de bewerkingen gekeken. Ik vond dit meer speciaal in die zin van dat ik dit ook wel met eigen ogen wilde zien. Daar had ik dus wel meteen een "wow" en "wil ook naar toe" gevoel bij.

En het hoeven dus geen links van sites om de kwaliteit van bv foto's bv te zijn maar af en toe kom je van die sites tegen waarop speciale dingen te zien zijn waarvan je vind dat een ander dat ook even zou moeten zien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 22:57

Re: Links naar leuke sites / wat moet een ander ook zien

Oh wel gaaf ja! Alleen sommigen idd net teveel bewerkt. Vooral de belichting hier en daar.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers