Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wandel

<<

Anoniem266

Bericht 01 Jul 2018 13:45

Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wandel

Voor de scheveningen kenners !!

Is dit in 1 dagje te doen ? Ben er allemaal nog NOOIT geweest namelijk :smile: :smile:
Vorig jaar niet door gegaan.

En hoe dan het beste inplannen wat eerst, wat later ?

Ook geen idee of morgen het strand te druk is en of het te doen is !

We zijn met 1 kindje van 4 jaar oud.

Simpele eet tips wat met een kindje fijn is? (Geen Mac)

Groetjes Reep
<<

Anoniem248

Bericht 01 Jul 2018 14:25

Re: Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wa

Sealife is zo klein, dat vind ik het geld eigenlijk niet eens waard. Maar, ja, je bent er wel zo doorheen dus het is prima te combineren, een beetje afhankelijk van hoe lang je in Madurodam bezig bent. Ook dat is trouwens niet groot (goh, het is Madurodam, dat riep ik jaren terug hier ook en dat heeft Susan nog altijd als onderschrift geloof ik :wink: Maar ik bedoel dus qua oppervlakte), ook daar ben je wel na een paar uurtjes klaar. Sea Life zit aan de boulevard. En naast Madurodam stopt een tram die naar het strand gaat. Ik zou dus in de ochtend Madurodam doen, van daar de tram pakken naar hetbstrand en in de middag Sea Life en het strand. Eetgelegenheden zijn er heel veel op de boulevard en op het strand, veel ook goed geschikt met kleine kinderen.
Edit: ik weet alleen niet of alle restaurantjes en strandtentjes maandag open zijn.
<<

Anoniem266

Bericht 01 Jul 2018 15:26

Re: Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wa

Bedankt !!

Met de jumbo munten krijg ik per kaartje 10 euro korting dus ben 2 keer voor 20 euro binnen met 3 personen.

Dan is het wel waard toch?
<<

Anoniem248

Bericht 01 Jul 2018 16:16

Re: Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wa

Dan zou ik het idd nog wel doen :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 01 Jul 2018 16:41

Re: Sealife + maduradam + paar uurtjes strand + boulevard wa

Ik zou ook eerst Madurodam doen en dan door naar Scheveningen voor de rest

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers