Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geordie Shore. Wie kijkt het nog?

<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2018 10:53

Geordie Shore. Wie kijkt het nog?

Vanaf het 1e seizoen keek ik het en daarna nog 1 dacht ik. Nu vind ik er niks meer aan en zie soms stukjes als ik niks leuks op tv kan vinden. Ik vind het ongelofelijk dat zij nog een podium krijgen en dat er blijkbaar geld in wordt gezien.
Het enige wat ze doen is continu met een ander heb bed induiken, zich klem zuipen om vervolgens een tirade te houden. Daarbij is het huis vaak niet veilig, tafels, stoelen etc.
Ik vind ze ondankbaar dat ze zo vaak slopen. Sommigen zijn slim geweest en zijn eruit gestapt. Gary is de enige die er vanaf het begin in zit zijn tijd zit er op wat mij betreft.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jan 2018 10:55

Re: Geordie Shore. Wie kijkt het nog?

Soms, als we erlangs zappen en niks anders op TV is.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jan 2018 15:25

Re: Geordie Shore. Wie kijkt het nog?

Cotton schreef:Soms, als we erlangs zappen en niks anders op TV is.


Een hele aflevering kijken is het niet waard. Gatver wat zien die meiden er allemaal nep uit zeg. Sowieso allemaal eendenlippen en tja voor de rest zien ze er niet echt mooi uit.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers