Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amersfoort

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Jul 2020 19:07

Amersfoort

Ik ben over een dikke week een nachtje in een hotel met mijn man. We zijn er vanaf zaterdag 14u tot ongeveer zondag 14u.

We zitten in van der Valk Leusden-Amersfoort.
We nemen de fietsen mee, volgens mij is centrum Amersfoort op fietsafstand.

Wat moeten we zeker gaan doen? Waar kunnen we lekker eten? A la carte of bijv sushi. Waar moeten we borrelen?
?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 14 Jul 2020 23:30

Re: Amersfoort

Amersfoort is zo leuk!

Wandel zeker door de historische binnenstad, langs de muurhuizen, koppelpoort, Monnickendam, Havik, huis met de paarse ruitjes. Een rondvaart is ook leuk om te doen. Of met het treintje.

Wandel ook langs de nieuwe stad. Modern, hip, urban. Loop even de bieb in het eemhuis binnen.

Qua ontbijt zijn coffee corazon en the Blueberry heel leuk.

Qua koffie en taart is Buuf in de serre heel leuk!

Lunch bij Kroast.

Borrel bij wijnbar Margeaux.

Eten bij Jackie Brown, Alberts, Dikke Dirck, Hete Kolen, Madonna, Dara.

Winkelen in de Kromme straat.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 15 Jul 2020 09:27

Re: Amersfoort

Idd is de oude binnenstad erg leuk om doorheen te lopen!

Ben er zelf lange tijd al niet meer geweest, maar vond Sloop een leuk restaurant (zeker als je van wijn houdt). Om te lunchen (en wellicht ook borrelen) is het Stadscafe ook leuk.

Wijnbar Margeaux is leuk om buiten te zitten, maar qua wijntjes vindt ik dat ze bij Brel betere kwaliteit hebben.

In Leusden zelf is Jobs Koffiekamer leuk om
koffie te drinken, ze hebben ook lekkere taartjes. Op zondag zijn ze dicht. Of Bras 73 is ook leuk (voor koffie, lunch of diner). Volgens mij kan je daar ook goed borrelen, maar dat heb ik zelf nog niet eerder gedaan.

Als je nog leuk wil fietsen Of wandelen, dan zit je om de hoek bij de Schammer en ook langs het Valleikanaal kan je een leuk stuk fietsen.
03/2019
11/2020
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 15 Jul 2020 19:38

Re: Amersfoort

Op de fiets langs pluktuin Stoutenburg, bloemen plukken en daar een taartje eten is ook een aanrader!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Jul 2020 08:54

Re: Amersfoort

Ik vind lazy Louis altijd wel leuk om te gaan eten. Voor sushi gaan wij altijd naar sushi today. Van de laatste weet ik dat je daarvoor moet reserveren, de eerste wellicht ook.

Veel plezier alvast!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 18 Jul 2020 09:26

Re: Amersfoort

Bedankt voor alle tips!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 23 Aug 2020 20:31

Re: Amersfoort

Ik ga binnenkort met een goede vriendin (die zwanger is) een nachtje weg .
Nu zijn we op zoek naar leuk eetcafe om te eten en leuke lunch plek.
Misschien nog tips voor een leuke activiteit?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers