Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram vraag.

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 14:12

Instagram vraag.

Kan diegene waarvan je diens instagram bekijkt jouw mailadres zien?
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2018 14:13

Re: Instagram vraag.

nee
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 14:17

Re: Instagram vraag.

Cotton schreef:nee


Ook geen andere gegevens? Ze kunnen je wel blokkeren toch?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Dec 2018 15:58

Re: Instagram vraag.

Ja blokkeren kan op gebruikersnaam.

Maar verder kun je niets zien qua mailadres (tenzij het in je profiel staat)
<<

Anoniem244

Bericht 15 Dec 2018 16:10

Re: Instagram vraag.

Iemand kan sowieso niet zien dat je zijn / haar instagram hebt bekeken.
Maar verder idd ook geen gegevens, mits dat in het profiel zelf staat
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 16:16

Re: Instagram vraag.

Radler schreef:Iemand kan sowieso niet zien dat je zijn / haar instagram hebt bekeken.
Maar verder idd ook geen gegevens, mits dat in het profiel zelf staat


Ik dacht dat je je mailadres moest invullen bij het aanmelden vandaar.
<<

Anoniem244

Bericht 15 Dec 2018 16:24

Re: Instagram vraag.

Ow zo
Ja dat klopt.
Maar niemand kan deze zien.
Wel kan het zijn dat mensen die jouw mailadres hebben en dit gekoppeld hebben met insta jouw instagram dan als suggestie krijgen
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 16:26

Re: Instagram vraag.

Radler schreef:Ow zo
Ja dat klopt.
Maar niemand kan deze zien.
Wel kan het zijn dat mensen die jouw mailadres hebben en dit gekoppeld hebben met insta jouw instagram dan als suggestie krijgen


Bij youtube is het zo dat als je een reactie plaatst diegene waarbij je dat doet je mailadres kan zien.
Ik zie nu bij het aanmelden dat je je tel nr, gebruikersnaam of mailadres moet invullen. Dus wel privegegevens.
Hoe zit het dan met aanmelden dmv facebook?
Of dien ik mij sowieso eerst te registreren?
<<

Anoniem248

Bericht 15 Dec 2018 16:52

Re: Instagram vraag.

Bij Facebook heb je je ook ooit met een mailadres moeten registreren dus dat is hetzelfde. Dat mailadres hebben ze nodig (of telefoonnummer, hoe dat met aanmelden via Facebook werkt weet ik niet) om o.a een bevestigingsmail naar te sturen waarin jij weer een bevestigingslink moet aanklikken. Dit om te voorkomen dat heel Instagram vol komt te staan met fake computeraccounts, denk ik.

Wil je reageren, moet je je sowieso registreren. Volgens mij kun je als niet-lid ook geen accounts bekijken, maar dat weet ik niet zeker.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 17:11

Re: Instagram vraag.

Maple schreef:Bij Facebook heb je je ook ooit met een mailadres moeten registreren dus dat is hetzelfde. Dat mailadres hebben ze nodig (of telefoonnummer, hoe dat met aanmelden via Facebook werkt weet ik niet) om o.a een bevestigingsmail naar te sturen waarin jij weer een bevestigingslink moet aanklikken. Dit om te voorkomen dat heel Instagram vol komt te staan met fake computeraccounts, denk ik.

Wil je reageren, moet je je sowieso registreren. Volgens mij kun je als niet-lid ook geen accounts bekijken, maar dat weet ik niet zeker.


Ik ben nog niet lid,maar kan zeker wel accounts bekijken. Waarom denk je dat?
<<

Anoniem248

Bericht 15 Dec 2018 17:30

Re: Instagram vraag.

Geen idee. Ik bekijk alleen maar accounts in de app, en daar ben ik altijd aangemeld. Meld je aan, leuk, dan ga ik je volgen!
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 18:03

Re: Instagram vraag.

Maple schreef:Geen idee. Ik bekijk alleen maar accounts in de app, en daar ben ik altijd aangemeld. Meld je aan, leuk, dan ga ik je volgen!


Ik ben niet van plan om iets te plaatsen, zowel dan weet je mijn naam niet ;). Ik doe het om reacties te kunnen plaatsen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 15 Dec 2018 23:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Dec 2018 18:33

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Ow zo
Ja dat klopt.
Maar niemand kan deze zien.
Wel kan het zijn dat mensen die jouw mailadres hebben en dit gekoppeld hebben met insta jouw instagram dan als suggestie krijgen


Bij youtube is het zo dat als je een reactie plaatst diegene waarbij je dat doet je mailadres kan zien.
Ik zie nu bij het aanmelden dat je je tel nr, gebruikersnaam of mailadres moet invullen. Dus wel privegegevens.
Hoe zit het dan met aanmelden dmv facebook?
Of dien ik mij sowieso eerst te registreren?


Bij YouTube is dat niet standaard hoor. Ik reageer vaak genoeg en mensen ook bij mij, maar dan zie ik nergens een mailadres hoor.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2018 23:06

Re: Instagram vraag.

Tabbie schreef:
caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Ow zo
Ja dat klopt.
Maar niemand kan deze zien.
Wel kan het zijn dat mensen die jouw mailadres hebben en dit gekoppeld hebben met insta jouw instagram dan als suggestie krijgen


Bij youtube is het zo dat als je een reactie plaatst diegene waarbij je dat doet je mailadres kan zien.
Ik zie nu bij het aanmelden dat je je tel nr, gebruikersnaam of mailadres moet invullen. Dus wel privegegevens.
Hoe zit het dan met aanmelden dmv facebook?
Of dien ik mij sowieso eerst te registreren?


Bij YouTube is dat niet standaard hoor. Ik reageer vaak genoeg en mensen ook bij mij, maar dan zie ik nergens een mailadres hoor.


Dat bedoelde ik niet, maar dacht dat je dat wel begreep. Ik had ooit bij een kanaal van iemand een reactie gegeven waar ik niet op geabonneerd was. Toen ze zei.........ik heb je mailadres. Het enige wat ik dacht was ja en wat wil je daarmee zeggen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Dec 2018 11:01

Re: Instagram vraag.

Hoe kwam ze dan aan je mailadres?
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2018 12:25

Re: Instagram vraag.

Tabbie schreef:Hoe kwam ze dan aan je mailadres?


Geen idee niet gevraagd. Blijkbaar had ik iets gezegd wat haar niet aan stond en toen zei ze ik heb je mailadres hoor! Ja en ga mij maar lekker mailen, boeien!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2018 13:46

Re: Instagram vraag.

Ze hebben wel mijn mailadres als ik op youtube reageer waar ik lid van ben dus weet niet hoe dat is als je dat niet bent.
Ik had eens gereageerd bij een vlogger en toen zei ze '' dank je.........mijn naam''.
Dus toen heb ik gevraagd of ze mijn naam wilde verwijderen en dat aub niet meer wilde doen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Dec 2018 19:29

Re: Instagram vraag.

Je naam of je email adres? Ik snap er echt niets van. Want echt, als je bij mij reageer dan zie ik echt geen email adres, of je moet die zelf opgegeven hebben bij mij.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Dec 2018 19:35

Re: Instagram vraag.

Misschien leiden ze je naam af van je gebruikersnaam?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2018 22:59

Re: Instagram vraag.

Tabbie schreef:Je naam of je email adres? Ik snap er echt niets van. Want echt, als je bij mij reageer dan zie ik echt geen email adres, of je moet die zelf opgegeven hebben bij mij.


Beide.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2018 22:59

Re: Instagram vraag.

Claire**** schreef:Misschien leiden ze je naam af van je gebruikersnaam?


Bij youtube bedoel je? Zo ja, mijn gebruikersnaam lijkt totaal niet op me echte naam.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Dec 2018 04:47

Re: Instagram vraag.

Nou, ik zou niet weten hoe dat kan.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2018 17:50

Re: Instagram vraag.

Wilde me net gaan aanmelden voor instagram. Hoe zit dat met aanmelden dmv fb? Dan kan men toch je naam zien?
<<

Anoniem249

Bericht 28 Dec 2018 18:01

Re: Instagram vraag.

Anderen kunnen dat niet zien, je kiest vervolgens zelf je gebruikersnaam voor Instagram. Die zien anderen wel.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Dec 2018 18:15

Re: Instagram vraag.

caribbeanlover schreef:Wilde me net gaan aanmelden voor instagram. Hoe zit dat met aanmelden dmv fb? Dan kan men toch je naam zien?

Het is een inlogmethode. That's it.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers