Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurantjes Rotterdam

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 15 Aug 2019 10:32

Restaurantjes Rotterdam

Volgend weekend gaan vriend en ik een nachtje naar Rotterdam. Uitslapen en chillen in privé sauna en bubbelbad zonder baby, yeehesss.

Eten en wijn drinken moet natuurlijk ook gebeuren. Hebben jullie tips voor leuke restaurantjes? Hoeven geen x-gangen- wijnarrangement type restaurants te zijn, maar gewoon gezellig, goed eten en goede wijn. En voor de lunch?
Smile, it's free!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Aug 2019 10:43

Re: Restaurantjes Rotterdam

Ik eet niet vaak in Rotterdam maar kwam wel gisteren deze update tegen https://www.yourlittleblackbook.me/nl/b ... rotterdam/
Misschien staat daar wat leuks tussen. En ik zal Caulfield eens porren, die weet alles.
#teammaple🍁
<<

Anoniem268

Bericht 15 Aug 2019 11:04

Re: Restaurantjes Rotterdam

Simpel en lekker eten vind ik bij Sijf. Ik hou van de sfeer daar! Is een beetje meer combinatie kroeg/restaurant? Ook voor goede bieren, maar ik weet niet of dat jullie ding is. Is wel lekker centraal vind ik.
https://www.sijf.nl/
<<

Anoniem313

Bericht 15 Aug 2019 13:22

Re: Restaurantjes Rotterdam

Yes, ik ben gepord! In de categroei 'geen chique gedoe maar gewoon lekker eten' heb ik de volgende tips:

- Rijntje. Een van mijn favorieten, dit weekend ga ik er zelf eten. Aan de Rotte, buiten het centrum , mooi stukje fietsen met een OV fiets. Manndelijks wisselende kleine kaart, altijd keuze uit vis/vlees/ vega, beetje Frans georienteerd. http://rijntjerotterdam.nl/
- Ayla. Vlakbij Centraal, goeie cocktails en lekker eten, beetje shared dining concept. Hele dag door dezelfde kaart, dus je kan daar lekker om 23h 's avonds nog een bordje mosselen bestellen of juist om 16h al een kaasplankje als je dag zo loopt.
- Bapboss is een hele lekkere Koreaan, op loopafstand van Blaak/Oostplein. en dan borrelen bij de Gele Kanarie of Verward.
- Frits in Historisch Delfshaven. Heel huiselijk en aanbod-gedreven menu.
- Le Nord, in de provenierswijk pal achter het CS. Goeie wijnen en een lekkere bistro-keuken (hele goeie steak tartare).
- La Pizza zit daar ook in de buurt maar dan richting de dierentuin. Daar eet je lekkere pizza (goh) maar ook hele goeie antipasti waar je een diner mee samen kan stellen.
- Burgertrut voor goeie (vega) burgers, vlakbij CS. En dan natuurlijk ervoor of erna naar Biergarten.

Koffie, ontbijt, lunch (kan ook bij veel resturants van hierboven) en zoetigheid:
Picknick, Lilith, Lof der Zoetheid, Coffeelicious, Coppi, Hoofdkantoor, Hopper, UEB West, Heilige Boontjes.

Ik heb vooral dingen in het centrum en Noord genoemd. Alsnog geldt dat dingen in Rotterdam niet erg dichtbij elkaar zitten perse, dus een OVfiets of OV met wandelen is wel handig. Of je kiest dingen in hetzelfde buurtje, maar ik weet niet waar je zit qua hotel.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 15 Aug 2019 14:24

Re: Restaurantjes Rotterdam

Caulfield, held! Ik ga alles even uitpluizen, thanks!
Smile, it's free!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers