Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stapweekend organiseren voor grote groep

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Sep 2017 09:56

Stapweekend organiseren voor grote groep

Laatst gewijzigd door Elliot op 06 Jan 2018 21:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Sep 2017 10:32

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Wil je alles op één locatie laten plaatsvinden? Dus het feest ook op de plek van overnachting of met bussen/taxi's vervoerd worden naar hotel 's avonds? Want dat eerste beperkt de mogelijkheden denk ik.

Ik weet het budget ook niet, maar deze feestlocaties lijken me erg tof:

http://exploremuiden.nl/

http://lichtfabriek.nl

Beetje industrieel wat ik wel weer bij die glow in the dark vind passen op de één of andere manier.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Sep 2017 10:38

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Oh ja budget! Meestal is dat rond de 175-200 euro per persoon, uitgaande van 50 man is dat dus circa 10.000 euro.
Er hoeven geen bussen te rijden, het feest het liefst wel op de plek van de overnachting of in ieder geval op loopafstand daarvan. De locaties die jij laat zien zijn onwijs tof Marin, maar qua overnachting dus niet zo handig.

Mijn man geeft nu aan dat hij wel een voorkeur heeft voor Noordwijk, en dan daar in een hotel en voor het feest misschien een strandtent afhuren of kijken of dat ook in het hotel kan. Ik heb dat een keer met mijn oude werk gedaan, maar dat was in Hotel van Oranje en ik denk niet dat ons budget dat trekt, haha!

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Sep 2017 10:44

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Hahaha toen je Noordwijk zei dacht ik ook direct daaraan. Daar kan je wel heel goed grote feesten geven! En het heeft een strandtent. Je zou gewoon voor de grap eens kunnen informeren. Het is dan wel een vijfsterrenhotel maar heel eerlijk gezegd vind ik het een beetje vergane glorie. Wij komen er elk jaar voor een evenement en ik heb wel eens mooiere hotelkamers gezien. Maar ik dénk dat dat weinig met de prijs doet en enkel met mijn mening maar het is het proberen waard!

Dat doet me trouwens denken aan dit hotel, wat een viersterrenhotel is maar waarvan wij ook zeiden nouuuuu ikweethetnogzonetniet. Wij zaten daar met een gala een paar maanden geleden. Dus ook borrel/diner/feest en daarna met z'n allen slapen en 's ochtends ontbijten. Inderdaad niet het chicste hotel maar dat hóeft ook niet voor zo'n doel, het was precies helemaal prima waar we er voor waren. Het zijn een soort huisjes dus dat heeft ook nog iets leuks. En het feest was in een chalet.

https://www.hoteldewipselberg.nl
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Sep 2017 11:01

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Ja het is niet zo chiq als het doet voorkomen he, dat Hotel van Oranje! Het is meer de naam. Qua locatie wel ideaal :) Dat andere hotel ziet er ook leuk uit zeg, juist leuk met die huisjes! Mijn man heeft nu alleen helemaal zijn zinnen gezet op Noordwijk, argh. Vind ik vet irritant, want er zijn nog zoveel andere opties.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Sep 2017 11:03

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Ja ik zou ze toch contacteren voor een offerte hoor. Het is wel typisch zo'n hotel dat arrangementen met feesten enzo heeft. Wie weet..

En misschien kan je nog iets in Scheveningen proberen ook. Daar zit ook Glow in the Dark Golf weet ik (van Bliss haha). Past mooi in je thema.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Sep 2017 11:05

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Ja klopt inderdaad! Alleen dit jaar hadden we dus ook al minigolf en mensen waren niet perse wild enthousiast over die activiteit :laughcry:

♥♥
<<

Anoniem278

Bericht 25 Sep 2017 11:07

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Misschien iets waar je Lasertag of Lasergamen kunt doen? Omdat dat ook wel redelijk in je thema past?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Sep 2017 11:21

Re: Stapweekend organiseren voor grote groep

Oh ja dat is ook leuk Quizzle! Ik gooi het in de groep thuis :)

♥♥

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers