Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Escape room/ project escape

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Feb 2016 08:37

Escape room/ project escape

gisteren mijn eerste project escape ervaring gehad. Geweldig spel. Wat is de bedoeling? Je wordt voor een uur opgesloten in een kamer met verschillende puzzels die er voor zorgen dat je de sleutel van de deur vind. Je hebt een uur de tijd om eruit te komen. Het grappige is echt, waar de ene persoon niks mee kan lukt het de andere persoon wel.

Nu heb ik gisteren een kamer gehad in Nijmegen. Maar over een paarvweken ga ik met een andere groep het ook doen. Wie heeft nog leuke kamers die echt aan te raden zijn? Reisafstand 30-45 minuten vanaf Arnhem.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Feb 2016 09:06

Re: Escape room/ project escape

Ik ben in die in Delft geweest, dat is te ver voor jouw eisen nu, maar is zeker een aanrader. Ik heb daar de Freakshow kamer gedaan en het is echt supergaaf. Niet alleen maar puzzels en meerdere kamers.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Feb 2016 09:10

Re: Escape room/ project escape

Delft schijn inderdaad de nummer 1 van Nederland te zijn. De persoon die we het hebben gegeven voor zijn verjaardag had die ook gedaan en stond ook echt op 1 bij hem. Hij heeft er al acht gedaan of zo, maar bijna allemaal in het westen van het land.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Feb 2016 09:45

Re: Escape room/ project escape

Oooh, leuk! Ik heb er twee gedaan in Hilversum, bescherming bevolking en de radiokamer. Ik kan ze niet vergelijken met andere kamers, maar ik vond het zo ontzettend gaaf! Ik ga er zeker nog meer doen! We zijn één kamer uit gekomen, de andere is niet gelukt, achteraf bleek dat we eigenlijk helemaal op 't goede spoor zaten maar dat we één vraag niet ver genoeg hadden doorgedacht en dat we hints vroegen over de verkeerde vraag :palm: .
<<

anoniem213

Bericht 08 Feb 2016 11:02

Re: Escape room/ project escape

Ik vond die in Deventer voor grote groepen echt heel leuk. De organisatie was daar ook heel enthousiast en goed.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Feb 2016 12:50

Re: Escape room/ project escape

Zwolle is echt een aanrader.
Er zijn er nu meerdere in Zwolle trouwens, erg leuk.

Mijn 1e escaperoom was in een haag, die was echt super! Ook nog in Harderwijk en Groningen geweest, ook leuk :)0
Zelf wil ik graag nog naar de meisjeskamer in Bunschoten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Feb 2016 12:57

Re: Escape room/ project escape

Ik weet niet hoe ver het is vanuit Arnhem, maar kennissen van mij hebben een eigen escaperoom gebouwd in Utrecht, het heet Mysterium en hij is echt heel vet! Ik ga 'm zelf op 8 maart doen samen met Carl, maar heb al foto's gezien en het is echt mooi gemaakt, in een oude werfkelder.

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Feb 2016 14:02

Re: Escape room/ project escape

Ik heb nu beide escaperooms in zwolle gedaan waarvan ik the prison cell wel echt de tofste vond. Project escape in Nijmegen heb ik ook gedaan daar waren wij echt ziek snel uit. Hebben daar een record neer gezet dat echt belachelijk is. Het snelste team na ons is nog ruim 2 minuten langzamer.
2015 💙
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 08 Feb 2016 19:19

Re: Escape room/ project escape

Ik heb ondertussen 8 escape rooms gedaan; 2 in Zwolle en 1 in Kampen, Nijverdal, Harderwijk, Bunschoten, Breda, en Tilburg. Ik kan het ondertussen wel echt een hobby van mezelf noemen ;-) De eerste keer kwam ik er mee in aanraking op het Szigetfestival in Boedapest, waar het concept van de Escape Room eigenlijk vandaan komt.

In Zwolle vond ik persoonlijk The Mailroom toffer dan de Prison Cell, maar misschien was dat ook omdat dat mijn "eerste" was.

Verder is Bunschoten echt een aanrader. We hebben daar de Laboratoriumkamer al gedaan en binnenkort staat de Meisjeskamer eindelijk op de planning!

Oh en in Tilburg Locks&Keys - Het Geheim van Schrobbeler was ook erg tof en een aanrader.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Feb 2016 19:55

Re: Escape room/ project escape

Silly-One schreef:Delft schijn inderdaad de nummer 1 van Nederland te zijn. De persoon die we het hebben gegeven voor zijn verjaardag had die ook gedaan en stond ook echt op 1 bij hem. Hij heeft er al acht gedaan of zo, maar bijna allemaal in het westen van het land.


Mijn vriend heeft er ook al meerdere gedaan en deze staat bij hem ook op nr 1. Het was ook echt supergaaf om te doen!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 08 Feb 2016 20:10

Re: Escape room/ project escape

Ik vond het echt verschrikkelijk. Heb een te levendige fantasie denk ik, heb echt doodsangst uitgestaan daar en nachten lang nachtmerries gehad :redface:
De vriendinnen waar ik mee was vonden het wel heel gaaf en die gaan binnenkort weer een andere doen maar mij niet gezien hahaha

Wij zijn trouwens in Breda geweest.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem315

Bericht 08 Feb 2016 20:17

Re: Escape room/ project escape

Ik heb eentje in Amsterdam gedaan. Daar moesten we een moord oplossen.

En eentje in Almere. Daar gingen we een bank overvallen.

Vooral die in Almere vond ik superleuk! Ik hou er wel van.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Feb 2016 21:37

Re: Escape room/ project escape

Ik vond die in Kampen erg leuk!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 08 Feb 2016 21:40

Re: Escape room/ project escape

Ik heb er 1 in Bunschoten gedaan en 1 in Woudenberg. Die van Bunschoten was echt ijzersterk. Ontzettend goed zit dat in elkaar.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem244

Bericht 08 Feb 2016 21:46

Re: Escape room/ project escape

Ik vond zelf Kampen een beetje tegen vallen, die was ik nog vergeten in mijn lijstje.

Nijverdal ben ik ook benieuwd naar, staat binnenkort op de planning :-)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Feb 2016 22:19

Re: Escape room/ project escape

Ja qua puzzels was het niet echt bijzonder, maar ik vond de locatie wel erg leuk.
<<

Anoniem244

Bericht 09 Feb 2016 01:20

Re: Escape room/ project escape

Dat is waar, de locatie was zeker leuk :-)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 09 Feb 2016 13:48

Re: Escape room/ project escape

Ik ben alleen in Nijverdal geweest.
Echt super leuk!wij waren er op 1 puzzel na uit.

Bij het andere team mochten wij stiekem meekijken, zo leuk!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem171

Bericht 20 Feb 2016 23:24

Re: Escape room/ project escape

*
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 25 Sep 2016 21:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 21 Feb 2016 11:57

Re: Escape room/ project escape

Is die kamer zo eng dan? Ik hou persoonlijk alleen van kamers waar je wel de adrenaline hebt van het puzzels oplossen binnen de tijd, maar niet met schrikeffecten enzo.
<<

Anoniem244

Bericht 03 Mrt 2016 18:39

Re: Escape room/ project escape

Ik ga in april met vriendinnen naar de meisjeskamer... Ben erg benieuwd :-)
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 06 Mrt 2016 15:52

Re: Escape room/ project escape

Heb laatst in Eindhoven de escape room gedaan, was ook zeer geslaagd. Goed wat moeilijkheidsgraad en leuk opgezet.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 07 Mei 2017 21:39

Re: Escape room/ project escape

Even dit topic uppen.
Wij zijn opzoek naar een leuke escape room.
Liefst in de randstad. We wonen vlak bij R'dam en Gouda. Maar willen best een stukje rijden.
Hebben er twee gedaan. Een was heel leuk, de ander minder.
Dus graag ervaringen van leuke escape rooms. We gaan met een groepje van 6 personen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem244

Bericht 07 Mei 2017 22:18

Re: Escape room/ project escape

http://amaze-escape.com

Ik heb deze in den haag gedaan met vrijgezellen feest van m'n zusje.
Vond dit 1 van mijn favo escaperooms
In den haag
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 08 Mei 2017 06:39

Re: Escape room/ project escape

-Ieniemienie- schreef:Even dit topic uppen.
Wij zijn opzoek naar een leuke escape room.
Liefst in de randstad. We wonen vlak bij R'dam en Gouda. Maar willen best een stukje rijden.
Hebben er twee gedaan. Een was heel leuk, de ander minder.
Dus graag ervaringen van leuke escape rooms. We gaan met een groepje van 6 personen.


Absoluut de meisjeskamer in Bunschoten!
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers