Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Formule 1 Grand Prix

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Apr 2017 09:04

Formule 1 Grand Prix

Ik zag hier nog geen topic over en geen idee of er überhaupt iemand kijkt. Denk het haast wel, zeker met Verstappen tegenwoordig. Het is weer echt spannend!

Voor ons is het sinds vorig jaar week vaste prik. Zo leuk met Verstappen. En ik ben er ook echt mee opgegroeid, heerlijk dat geluid.

Iemand de Grand Prix van vanochtend gezien? Wát een race! Zal geen spoiler geven maar fantastische uitslag!
En spannend tot de laatste seconde.

En we gaan dit seizoen (afgelopen en deze keer niet gelukt maar vanaf volgende keer) telkens maaltijd koken uit het land waar de GP is. Best leuke uitdaging en echt iets voor ons.

En tot slot de eerste GP van onze zoon, not impressed... :razz:

Afbeelding
(niet quoten graag)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 09 Apr 2017 09:14

Re: Formule 1 Grand Prix

Wat leuk wordt dat over een paar jaar, als O wat meer geboeid is door de wedstrijden, dan kunnen jullie met zijn drietjes kijken!

Ik heb de uitslag en het verloop meegekregen via de radio, jullie zullen wel een leuke ochtend gehad hebben!
<<

Patsy

Bericht 09 Apr 2017 09:15

Re: Formule 1 Grand Prix

Ik ben ook fan! Vroeger was het al vaste prik op zondag Formule 1 kijken. Nu Max meedoet volg ik het helemaal. Onze zoons zijn ook fan. Als de oudste Red Bull in de winkel ziet roept hij "Max!".

Wat was het spannend net, zeker de laatste rondes. Ik denk dat Max hoog kan eindigen dit seizoen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Apr 2017 09:15

Re: Formule 1 Grand Prix

Haha ja ik kijk ook graag! Maar vannacht om half 4 thuis van een feestje dus geen behoefte om de wekker te zetten. Zo die hard fan ben ik ook weer niet. Ben benieuwd. Vanavond kijken, heel benieuwd naar Max of ie er nog een inhaalrace van heeft kunnen maken!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Apr 2017 09:17

Re: Formule 1 Grand Prix

Ah wat leuk Katrien, ook dat je kinderen het leuk vinden. Dan is Max ook echt een soort idool.

Het heeft voor mij ook iets nostalgisch van vroeger uit de Schumacher tijd.

En inderdaad, ik denk dat Max het heel goed gaat doen dit seizoen. De Red Bull auto's rijden nu nog op hun oude motoren dus hopelijk worden ze gauw nog beter!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2017 09:17

Re: Formule 1 Grand Prix

Uhm, het komt allemaal in het nieuws toch. We gaan toch niet ook hier spoilers plaatsen toch.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Apr 2017 09:24

Re: Formule 1 Grand Prix

Heb geen push notificatie gekregen erover.
Nu begon het om 8 uur dus dat haalden we wel maar vaak kijken wij terug en mijden we het nieuws en Facebook toch wel echt even!

Maar wat mij betreft mag je de uitslag zeggen hoor.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 09 Apr 2017 09:27

Re: Formule 1 Grand Prix

Marin schreef:Ah wat leuk Katrien, ook dat je kinderen het leuk vinden. Dan is Max ook echt een soort idool.

Het heeft voor mij ook iets nostalgisch van vroeger uit de Schumacher tijd.

En inderdaad, ik denk dat Max het heel goed gaat doen dit seizoen. De Red Bull auto's rijden nu nog op hun oude motoren dus hopelijk worden ze gauw nog beter!


De oudste is echt fan van Max idd. Zo schattig, als je vraagt waarvan hij gedroomd heeft zegt hij ook dat hij van Max heeft gedroomd.

Op zondag met mijn ouders, opa en oom kijken naar Schumacher en Jos Verstappen zijn echt fijne herinneringen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Apr 2017 11:13

Re: Formule 1 Grand Prix

Marin schreef:Heb geen push notificatie gekregen erover.
Nu begon het om 8 uur dus dat haalden we wel maar vaak kijken wij terug en mijden we het nieuws en Facebook toch wel echt even!

Maar wat mij betreft mag je de uitslag zeggen hoor.


Inderdaad ik zou dat ook wel jammer vinden. Als je geen pushberichrje krijgt wachten wij ook wel even tot we de samenvatting (net dus) teruggekeken hebben.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Apr 2017 14:23

Re: Formule 1 Grand Prix

Mijn man en zoon kijken ook 'samen'. Vorig jaar had hij zelfs een race onesie maatje 56.
Mijn man kan niet wachten tot hij kan karten met T :palm:

Ik vond het een top wedstrijd vandaag. Echt goed gedaan
2016
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2017 14:55

Re: Formule 1 Grand Prix

Whatever schreef:
Marin schreef:Heb geen push notificatie gekregen erover.
Nu begon het om 8 uur dus dat haalden we wel maar vaak kijken wij terug en mijden we het nieuws en Facebook toch wel echt even!

Maar wat mij betreft mag je de uitslag zeggen hoor.


Inderdaad ik zou dat ook wel jammer vinden. Als je geen pushberichrje krijgt wachten wij ook wel even tot we de samenvatting (net dus) teruggekeken hebben.

Dat snap ik, maar dan open je toch ook zo'n topic dan niet als je nog niks over het verloop van de race wilt weten?
<<

anoniem213

Bericht 09 Apr 2017 16:12

Re: Formule 1 Grand Prix

Cotton schreef:
Whatever schreef:
Marin schreef:Heb geen push notificatie gekregen erover.
Nu begon het om 8 uur dus dat haalden we wel maar vaak kijken wij terug en mijden we het nieuws en Facebook toch wel echt even!

Maar wat mij betreft mag je de uitslag zeggen hoor.


Inderdaad ik zou dat ook wel jammer vinden. Als je geen pushberichrje krijgt wachten wij ook wel even tot we de samenvatting (net dus) teruggekeken hebben.

Dat snap ik, maar dan open je toch ook zo'n topic dan niet als je nog niks over het verloop van de race wilt weten?

Ja, precies. Volgens mij is de afspraak toch altijd geweest dat alleen dingen die nog niet op televisie geweest zijn in een spoiler moeten?
<<

Anoniem190

Bericht 10 Apr 2017 06:57

Re: Formule 1 Grand Prix

Ook wij zijn f1 fans. Al jaren samen voor de tv, ongeacht het tijdstip. Mijn man is al meerdere keren heen geweesy, ik 1x op Hockenheim. Man gaat dit jaar ook nar België, wegens werk kan ik helaas niet mee. (Jaloers!) Uiteraard zijn wij Max fanaten, wat kan die jongen technisch rijden.
<<

Anoniem275

Bericht 10 Apr 2017 20:52

Re: Formule 1 Grand Prix

Mijn man kijkt het en vaak kijk ik wel even mee, gisteren zaten we met klamme handjes de laatste ronden te kijken! :smile:
Ik ben vooral fan van de verschijning van Hulkenberg :redface: mijn man roept me ook altijd even als hij in beeld is, haha..
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Apr 2017 05:51

Re: Formule 1 Grand Prix

bubble schreef:Mijn man kijkt het en vaak kijk ik wel even mee, gisteren zaten we met klamme handjes de laatste ronden te kijken! :smile:
Ik ben vooral fan van de verschijning van Hulkenberg :redface: mijn man roept me ook altijd even als hij in beeld is, haha..


Ik vind Hulkenberg ook leuk, zowel qua uiterlijk als persoonlijkheid. Maar ook Christian Horner en die media begeleider van Max afgelopen weekend zijn niet verkeerd.
<<

Anoniem275

Bericht 12 Apr 2017 08:57

Re: Formule 1 Grand Prix

Dan zal ik de volgende keer nog wat beter opletten :wink:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Apr 2017 16:24

Re: Formule 1 Grand Prix

Nooooo.. Arme Max.
Gaat lekker daar in Bahrein.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2017 16:40

Re: Formule 1 Grand Prix

Echt balen!
<<

Patsy

Bericht 01 Okt 2017 09:15

Re: Formule 1 Grand Prix

Wie kijkt?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 01 Okt 2017 09:43

Re: Formule 1 Grand Prix

Katrien schreef:Wie kijkt?


Ik heb gekeken. ;)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 01 Okt 2017 09:46

Re: Formule 1 Grand Prix

Ik. Gaaf hè!!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Patsy

Bericht 01 Okt 2017 09:49

Re: Formule 1 Grand Prix

Heel gaaf! Zo goed gedaan!!

Ik was zó bang dat de auto het weer zou begeven, maar het ging goed.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Okt 2017 10:07

Re: Formule 1 Grand Prix

Jaaaaaaaaa.

Ik zat te janken op de bank toen ik zusje Victoria zag huilen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Okt 2017 12:17

Re: Formule 1 Grand Prix

Jeujjjj
2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 01 Okt 2017 13:35

Re: Formule 1 Grand Prix

Katrien schreef:Heel gaaf! Zo goed gedaan!!

Ik was zó bang dat de auto het weer zou begeven, maar het ging goed.



Haha zo zaten mijn man en ik ook. Als die k*tauto het nu maar niet weer begeeft. Maar gelukkig :banaan:

Ik moest wel even slikken toen hij zelf ook traantjes liet lopen!
⁠♡♡♡
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers