Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dancing with the stars

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 08 Sep 2019 15:19

Dancing with the stars

Wie kijkt het ook?

Wauw, wat was de opening spectaculair!
En wat is Jamie leukkk ?
Tranen in m’n ogen bij Bibians optreden zeg...
Danspartners Marcus (met Samantha Steenwijk) en Glenn (met Tooske Ragas) zijn ook heel fijn om naar te kijken! Keizer vond ik verrassend! Gijs Staverman viel me tegen.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 08 Sep 2019 15:28

Re: Dancing with the stars

Ik hoop dat ik morgen tijd heb om het terug te kijken. Ik ben heel benieuwd naar de dans van Bibian.

Ik volgde het eerder ook altijd.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Sep 2019 15:31

Re: Dancing with the stars

Ik heb ook gekeken. Vond het op zich een leuk programma, maar het 'flirterige' stoorde me een beetje. Tijdens de kennismaking tussen de danspartners bijvoorbeeld. Come on, grootste gedeelte heeft gewoon een lover, wat willen ze allemaal suggereren? Maar de optredens waren grotendeels erg goed, vooral Bibian natuurlijk.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2019 15:39

Re: Dancing with the stars

Ik heb bijna een uur gekeken, maar vond het programma erg traag gaan en ben op een gegeven moment overgeschakeld op Netlfix. Helaas daardoor Bibian niet gezien, maar dat ga ik even terugkijken.

Ik heb twee keer een dansworkshop van Marcus gehad. Ik vind hem zo'n engerd ?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 08 Sep 2019 16:59

Re: Dancing with the stars

Scandic schreef:Ik heb ook gekeken. Vond het op zich een leuk programma, maar het 'flirterige' stoorde me een beetje. Tijdens de kennismaking tussen de danspartners bijvoorbeeld. Come on, grootste gedeelte heeft gewoon een lover, wat willen ze allemaal suggereren? Maar de optredens waren grotendeels erg goed, vooral Bibian natuurlijk.


Ja dat viel me ook op ja!
En met de kennismaking ook; ze kennen elkaar niet, maar éérst enorm knuffelen en daarna pas je naam zeggen...
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2019 17:05

Re: Dancing with the stars

Vreselijk programma. Kijk niet weer.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Sep 2019 17:52

Re: Dancing with the stars

Ik heb t gekeken, vriend was ondertussen iets anders aan t doen. Maar die zei ook dat er zoveel geknuffeld werd!
Ik vond t niveau wel wat tegenvallen. En de puntentelling
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Sep 2019 19:22

Re: Dancing with the stars

Ik heb een stukje gezien, maar 2 uur duurt me echt te lang. Heb wat heen en weer gezapt en het einde gemist.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers