Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke ipad/tablet?

<<

Anoniem223

Bericht 20 Okt 2017 19:36

Welke ipad/tablet?

Wij hebben een Samsung Tab4. We hebben thuis maar 1 tv, dus vaak gebruikt een van ons de tablet om tv of netflix te kijken. Ik heb alleen echt altijd ruzie met Samsung, apps vallen bv zomaar uit. Ik had dat ook met mijn Samsung telefoons en nu heb ik als werktelefoon en Samsung en ook dat vind ik een rotding.
Apple en ik zijn een betere match. Dus ik overweeg een iPad te kopen. Onze tablet is al een paar jaar oud en de batterij is heel snel leeg (na een uurtje tv kijken), waardoor we hem meestal aan de lader hebben als we tv kijken. Dat is bv niet handig als je in bad iets wil kijken (de kabel haalt het dan niet).
Gaat de batterij van een iPad langer mee? En welke is dan aan te raden?
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2017 22:48

Re: Welke ipad/tablet?

Ik zou in ieder geval een lange kabel aanschaffen haha. Standaard kabels zijn altijd veel te kort.

Verder geen tips. Heb een eeuwen oude iPad, maar gebruik m bijna nooit.
<<

Anoniem252

Bericht 20 Okt 2017 22:59

Re: Welke ipad/tablet?

Wij hebben onze iPad 2 al zon 5 jaar en die is nog steeds prima. Wel slomer hoor dan eerst, maar tv kijken en Netflix gaat prima ermee. Zoveel beter dan Samsung tablets en telefoons is mijn ervaring.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 21 Okt 2017 07:26

Re: Welke ipad/tablet?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... iphone-bad

Ik zou oppassen met een tablet aan de oplader in de buurt van het bad/op de rand van het bad. Maar los daarvan kan ik een langere kabel inderdaad wel aanraden!
Verder: een iPad inderdaad. Ik heb met mijn iPad 5 jaar gedaan en zou er nog 2 jaar mee kunnen doen waarschijnlijk, maar wilde liever een iPad mini. Hoop ik ook zo lang mee te doen. Gebruiksvriendelijk, loopt nooit vast, batterij gaat lang mee. Is het vele geld meer dan waard.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 22 Okt 2017 08:02

Re: Welke ipad/tablet?

Wij hebben sinds kort een samsung Galaxy tab A en die bevalt erg goed. We gebruiken hem vooral in de auto voor mijn zoon en wilde er niet teveel aan uitgeven. Via botom hebben we een B keus gekocht met een heeeel klein krasje op de achterkant. Er zit gewoon garantie op en waren voor 119 euro klaar. Misschien zit er iets bij voor je.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 23 Okt 2017 08:13

Re: Welke ipad/tablet?

Wij hebben hier 4 iPads in huis, oudste iPad is al jaaaaaaaaren oud en doet het nog steeds.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Okt 2017 08:20

Re: Welke ipad/tablet?

Ik heb volgens mij een iPad 3, heb 'm nu een jaar en ben nog steeds super tevreden. Batterij gaat ook echt wel lang mee. Hiervoor jaren een iPad 2 gehad, die was ook prima totdat ik het scherm aan diggelen gooide. :palm:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 23 Okt 2017 20:01

Re: Welke ipad/tablet?

Hier ook een ipad3. Nu al een jaar of 5 oud en werkt nog goed.
Batterij gaat nog steeds uren Netflix achter elkaar mee.

We laden hem denk ik 1 of 2 keer per week op en hij wordt dagelijks wel 1 tot 3 uur gebruikt.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers