Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar mp3

<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 29 Jun 2020 19:33

Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar mp3

De titel zegt het al heeft iemand enig idee hoe ik een liedje wat niet op YouTube staat kan converten naar een mp3? De enige site waar ik het liedje heb kunnen vinden is soundstripe?? maar het lukt mij niet het om te zetten naar mp3. Wie oh wie is er technisch en kan mij helpen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 19:48

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Nummers op soundstripe kun je kopen zodat je daarna de rechten hebt om het te gebruiken, bijvoorbeeld om het onder je commercials te plakken. Heb je dat gedaan? Je hebt dan een abonnement nodig geloof ik.
#teammaple🍁
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 29 Jun 2020 19:58

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 20:02

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Sawadee schreef:https://ytmp3.cc/en13/

Ze schrijft dat het liedje niet op YouTube staat.
#teammaple🍁
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 29 Jun 2020 20:05

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Urban Naked schreef:
Sawadee schreef:https://ytmp3.cc/en13/

Ze schrijft dat het liedje niet op YouTube staat.


Oeps, dat "niet" had ik niet gelezen!
<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 29 Jun 2020 21:22

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Urban Naked schreef:Nummers op soundstripe kun je kopen zodat je daarna de rechten hebt om het te gebruiken, bijvoorbeeld om het onder je commercials te plakken. Heb je dat gedaan? Je hebt dan een abonnement nodig geloof ik.


Dank voor de info. Nee dat heb ik niet gedaan, ik heb ook nog nooit gehad dat ik een liedje niet op YouTube kon vinden. Heb je enig idee wat het kost om daar een liedje te kopen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 21:52

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Elaine schreef:
Urban Naked schreef:Nummers op soundstripe kun je kopen zodat je daarna de rechten hebt om het te gebruiken, bijvoorbeeld om het onder je commercials te plakken. Heb je dat gedaan? Je hebt dan een abonnement nodig geloof ik.


Dank voor de info. Nee dat heb ik niet gedaan, ik heb ook nog nooit gehad dat ik een liedje niet op YouTube kon vinden. Heb je enig idee wat het kost om daar een liedje te kopen?

Ja, dat staat onder het kopje ‘pricing’:
https://app.soundstripe.com/pricing?utm ... ipe.com%2F
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 21:53

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Maar goed je neemt dus een abbo hè, dus je aankoop is niet eenmalig. Je betaalt per maand om het nummer te mogen gebruiken.
#teammaple🍁
<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 30 Jun 2020 20:16

Re: Hoe convert ik een liedje wat niet op YouTube staat naar

Oké ik had gehoopt op een makkelijkere manier maar dan maar niet dat leuke liedje! Dank voor je hulp!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers